Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fårup

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 14:37   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Fårup

Jeg har hørt snakk om at Fårup ikke er for eldre barn. Jeg tror dog at mine sønner, utifra bildene, vil like seg der. De er ikke så "kravstore" og det er stort sett i ferier vi oppsøker slike parker.
Nå kan vi betale 1500kr og få 4 dager i parken. Det er verdt det?? En dag koster jo over 1000kr for oss, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg lurer Vi har aldri vært der. Hadde tenkt oss til Djurs igjen, men det blir litt langt å kjøre og det er igrunnen ikke noe sted vi lengter tilbake til. Vet ikke hvorfor, for vi har f eks vært i Legoland opptil flere ganger i året de siste ti årene og i Randers Regnskov 4 ganger ifjor...
Er det noe annet vi bør oppleve i Nord-Jylland? Guttene er 12, 9 og 3 år.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 14:54   #2
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Fårup

Vi var på Fårup med 3 barn på nesten 1, 13 og 15 år i forfjor og alle koste seg. Dvs nesten 1 åringen hadde nok med å se på
Vi hadde kun jente-tenåringer med oss om det skulle spille noen rolle da men de koste seg iallefall. 4 dager er kanskje vel mye men som du selv reflekterer over; det koster dere ikke så mye mer å bestille 4-dagerspakken enn 1 dag- så hvorfor ikke? Da trenger dere jo ikke å tyne dagene fra åpningstid til stengetid, men heller ta det sånn det faller seg.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 14:55   #3
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fårup

Kjør på, det er verdt det i massevis!
Vi hadde ukeskort forrige gang, og var i parken nesten hver dag. Og så er det så herlig å slippe å føle at man må være der når parken åpner og holde ut til den stenger, fordi man har betalt en formue for den ene dagen! Vi svippet innom når det passet seg slik, noen timer her og noen timer der, veldig greit!

Stopp på et turistbyrå eller en campingplass og titt litt på brosjyrene som er der.
Det er masser av ting å oppleve, og noe for enhver smak.
Om det er fint vær vil jeg anbefale en tur til Rubjerg knude. Ganske fin utflukt, og fascinerende å se hvordan naturen jobber på på relativt kort tid.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 14:56   #4
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fårup

Bilder av Rubjerg knude.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 15:06   #5
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Fårup

Takk for innspill! Jeg er litt lei det maset om åpningstider og det å rekke alt som dere skriver. Vi reiser før St. Hans så håper det ikke er stappfullt av folk, men likevel blir det stress å rekke igjennom alt. Ikke minst badeland også, så tenkte vi kunne dele opp med badeland en dag og aktiviteter en dag. Og så kunne man bare stikke innom de andre dagene... Så blir det kanskje litt mer kos... Var en ferie vi var 3 dager i legoland og det ble rene idyllen fordi tidspresset ikke hang over oss.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 15:07   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårup

Jeg syns det høres rart ut at Fårup ikke skal være for eldre barn. Da vi var der så var det flere busslaster med ungdomsskoleelever som var der på skoleavslutning og de så iallefall ut til å stortrives. Endel av berg-og-dalbanene er i heftigste laget selv for meg og jeg er ikke særlig pysete med sånt. Dra dit og kos dere masse!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 18:08   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårup

Fårup er kjempeflott! For alle aldre.
Selv for meg som bare ser på.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 18:11   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fårup

Mine storkoste seg der sommeren for to år siden, da de var nesten 9. De var der to ganger nokså tett, først med farmor og søskenbarn, så med meg, og det var visst nesten mer stas den andre dagen da de var litt kjent.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 20:16   #9
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Fårup

Godt å høre! Er dette jeg også har innbilt meg hele tiden, men så fikk jeg kommentarer på det og ble litt usikker.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 20:51   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fårup

Min tiåring gleder seg veldig utfra bildene hvertfall. Men kr 1000 for 4 dager, er det pr pers? 4 dager etter hverandre eller spredt? Hele familien? Link? :interessert:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 21:28   #11
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fårup

Fårup kan tilfredsstile selv den heftigste adrenalinjunkie! :vil tilbake snart:

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 21:54   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fårup

Det er veldig fint for barn på 12, 9 og 3.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 23:10   #13
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fårup

Når dere nå skal være på Nord-Jylland noen dager vil jeg anbefale en tur til Voergaard slot. Det ligger på Østkysten, ikke så langt fra Sæby og er en opplevelse. :-D http://www.voergaardslot.dk/
Og Rudbjerg Knude er også en opplevelse. Jeg er i følge familen den eneste nordmann som sliter med høydeskrekk i Danmark, og det har jeg da opplevd å få på Rudbjerg Knude. Fantastisk flott sted. Men vil tro ikke mye av fyrtårnet stikker ut av sanden lenger. En kurositet er at en av Star Wars filmene er innspilt der.
http://www.google.no/imgres?imgurl=h...QEwAQ&dur=1306

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 23:30   #14
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Fårup

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Min tiåring gleder seg veldig utfra bildene hvertfall. Men kr 1000 for 4 dager, er det pr pers? 4 dager etter hverandre eller spredt? Hele familien? Link? :interessert:

1500kr for 4 dager i strekk. Om du går inn på faarupsommerland.dk og på overnatting så kommer alternativet opp når du booker. Prisen er for oss 5 samlet. Om jeg ikke har misforstått veldig da

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 00:14   #15
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fårup

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

1500kr for 4 dager i strekk. Om du går inn på faarupsommerland.dk og på overnatting så kommer alternativet opp når du booker. Prisen er for oss 5 samlet. Om jeg ikke har misforstått veldig da

Men på overnattingsalternativene så kommer da bare 2 muligheter til overnatting i teltvogn, eller 3 standplass (med egen camping), evt. et idrettssenter? Skal dere campe eller har du fått opp andre alternativer? (Og jeg skrev feil, skjønte det var 1500 ja)

Også synes jeg det står på enkelte steder under betingelser at pakkepriser gjelder for 2 voksne og 2 barn (3-11 år), men på valgmuligheten kan man jo velge flere. Hmm.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no