Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-15, 12:57   #81
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men er det FrPs kommunikasjonsrådgivere som er brukt her, eller er det departementenes? Det sto i flere av nyhetsartiklene at filmen var laget vha DSS*. Og DSS har nok jevnt over ganske flinke folk innen kommunikasjon (det har nok for øvrig FrP også, på sitt veldig merkelige vis) – ikke at de ikke skal betjene sprø ledelse fra tid til annet da.

* Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Joda - om jeg tenker meg om, så har de jo fått formidlet akkurat det de ønsker å formidle. Enn så lenge er jo lettet (om enn litt overrasket) over at newsfeeden min på facebook ikke har et eneste eksemplar av filmen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 12:59   #82
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Enn så lenge er jo lettet (om enn litt overrasket) over at newsfeeden min på facebook ikke har et eneste eksemplar av filmen.

Merkelig feed du har da. Min flommer over av den. Riktignok er det ingen som har anbefalt den ennå da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 13:06   #83
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Merkelig feed du har da. Min flommer over av den. Riktignok er det ingen som har anbefalt den ennå da.

Jeg har sikkert venner som ikke er politisk aktive/bevisste...Ellers så kan det være fordi jeg er lite der inne selv. jeg sjekket nå, og den blodrøde Uffa-venninna mi har sagt sitt om ikke annet.

(Jeg har en del venner på facebook som jeg antar at er enig med Anundsen, nemlig)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 13:27   #84
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.


(og er det noe å skryte av at han deporterer mennesker ut av landet og til et annet europeisk land, liksom?)


Ja, det synes jeg jo, siden vi har et regelverk og det er stor kø. De kriminelle begår jo lovbrudd i mellotiden, eller sitter i fengsel fro våre skattepenger. Mannen min jobbet med deportasjon/utvisning av kriminelle tidligere, og de kunne sendt ut mange fler enn de gjorde, pga for få ressurser.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 14:05   #85
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Jeg har veldig mange FrP-stemmere på min feed, men ingen har skrytt av denne. Jeg derimot har sagt mitt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 17:53   #86
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, det synes jeg jo, siden vi har et regelverk og det er stor kø. De kriminelle begår jo lovbrudd i mellotiden, eller sitter i fengsel fro våre skattepenger. Mannen min jobbet med deportasjon/utvisning av kriminelle tidligere, og de kunne sendt ut mange fler enn de gjorde, pga for få ressurser.

Jeg har ikke problemer med deportering av kriminelle. Det er vel 40 % sv de deporterte han sier tror jeg. Problemet mitt er de resterende 60 %

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 17:57   #87
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Kampanje skriver at det var politisk ledelse som tok initiativet til filmen, ikke kommunikasjonsrådgiverne. Men de har vært med å lage den: http://kampanje.com/pr/2015/08/-poli...to-bak-filmen/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 18:06   #88
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Sitat:

– Hvorfor er dette ikke propaganda?
– Dette er en informasjonsvideo, sier Anundsen.

– Hvordan vil du definere propaganda?

– Jeg synes egentlig ikke det er noe interessant spørsmål.

Endelig en standard for hvordan jeg skal svare dersom noen stiller ubehagelige spørsmål.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 18:21   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Jeg orket ikke se hele, men hoppet litt frem og tilbake, og i tillegg til alt det vanvittige med "dumme kritiske presse!", liksomintervju av embedsmenn, (var det noen damer med?), og å bruke klipp fra NRK uten tillatelse, er det også neppe tilfeldig at politiet i Oslo ble trukket frem som ekstra viktig rett før kommunevalget...

Dessverre slår det an hos velgermassen deres, jeg tror dog ikke at de får noen nye velgere av denne valgkampsvideoen, eller nei, unnskyld, "informasjonsvideoen".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 20:29   #90
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg orket ikke se hele, men hoppet litt frem og tilbake, og i tillegg til alt det vanvittige med "dumme kritiske presse!", liksomintervju av embedsmenn, (var det noen damer med?), og å bruke klipp fra NRK uten tillatelse, er det også neppe tilfeldig at politiet i Oslo ble trukket frem som ekstra viktig rett før kommunevalget...

Dessverre slår det an hos velgermassen deres, jeg tror dog ikke at de får noen nye velgere av denne valgkampsvideoen, eller nei, unnskyld, "informasjonsvideoen".

De har vissnok brukt 20 000 på klipp fra NRK og TV2, så de har ganske sikkert tillatelsene i orden. Ellers enig i alt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 20:55   #91
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

De har vissnok brukt 20 000 på klipp fra NRK og TV2, så de har ganske sikkert tillatelsene i orden.

De hadde jo ikke det - de brukte et NRK-klipp de uttrykkelig hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å bruke. De har visst fjernet det i etterkant.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 21:10   #92
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De hadde jo ikke det - de brukte et NRK-klipp de uttrykkelig hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å bruke. De har visst fjernet det i etterkant.

Ja, mener det var et klipp med Nina Owing.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 21:14   #93
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De hadde jo ikke det - de brukte et NRK-klipp de uttrykkelig hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å bruke. De har visst fjernet det i etterkant.

Oi. Det fikk jeg ikke med meg. Jeg så i en eller annen avis at de hadde brukt 20 000 på TV-klipp og antok selvsagt at de dermed hadde rettighetene i prden. Pinlig!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 21:17   #94
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Jaggu: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...o-8138459.html

Også ser jeg at NRK ble tatt på senga i forhold til bruken av resten også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-15, 23:54   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har ikke problemer med deportering av kriminelle. Det er vel 40 % sv de deporterte han sier tror jeg. Problemet mitt er de resterende 60 %

Så du syns på generelt grunnlag at folk uten lovlig opphold skal få bli i Norge?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 07:53   #96
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Jeg syns på generelt grunnlag at det er usmakelig å skryte skamløst av å ha deportert asylsøkere når det er åpenbart at det ligger en god del liv i grus etter deportasjonene. Det er sikkert en jobb som må gjøres og jeg tenker, helt uavhengig av hva jeg mener om asylinstituttet, at det er skremmende at Frp-velgere får god-følelse og at ministeren er stolt av en sånn "bragd". Jeg blir bare kvalm av å høre det, og enda kvalmere at det brukes i en slags merittliste på den måten det gjøres i filmen. Det er snakk om noen hundre mennesker, så det er jo egentlig ikke noen stor sak hvis man tenker på alt som skjer i Norge gjennom et år. Slik Frp fremstiller det så høres det ut som om det er det største som har skjedd siden 8.mai 1945 og at det er avgjørende for Norges fremtid.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 07:57   #97
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Veldig enig med Røverdatter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 08:03   #98
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns på generelt grunnlag at det er usmakelig å skryte skamløst av å ha deportert asylsøkere når det er åpenbart at det ligger en god del liv i grus etter deportasjonene. Det er sikkert en jobb som må gjøres og jeg tenker, helt uavhengig av hva jeg mener om asylinstituttet, at det er skremmende at Frp-velgere får god-følelse og at ministeren er stolt av en sånn "bragd". Jeg blir bare kvalm av å høre det, og enda kvalmere at det brukes i en slags merittliste på den måten det gjøres i filmen. Det er snakk om noen hundre mennesker, så det er jo egentlig ikke noen stor sak hvis man tenker på alt som skjer i Norge gjennom et år. Slik Frp fremstiller det så høres det ut som om det er det største som har skjedd siden 8.mai 1945 og at det er avgjørende for Norges fremtid.

Helt enig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 08:15   #99
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Helt enig, Røverdatter!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 08:19   #100
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja, hva skal man si om Anundsens propagandavideo?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns på generelt grunnlag at det er usmakelig å skryte skamløst av å ha deportert asylsøkere når det er åpenbart at det ligger en god del liv i grus etter deportasjonene. Det er sikkert en jobb som må gjøres og jeg tenker, helt uavhengig av hva jeg mener om asylinstituttet, at det er skremmende at Frp-velgere får god-følelse og at ministeren er stolt av en sånn "bragd". Jeg blir bare kvalm av å høre det, og enda kvalmere at det brukes i en slags merittliste på den måten det gjøres i filmen. Det er snakk om noen hundre mennesker, så det er jo egentlig ikke noen stor sak hvis man tenker på alt som skjer i Norge gjennom et år. Slik Frp fremstiller det så høres det ut som om det er det største som har skjedd siden 8.mai 1945 og at det er avgjørende for Norges fremtid.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no