Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-16, 14:36   #401
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Sidan clostebol ikkje finns i Norge finn ein det vel heller ikkje ved søk i Felleskatalogen. Men google gir jo svaret ganske raskt. Og sikkert også den Wada-appen.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:38   #402
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Trofodermin får ein heller ikkje treff på.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:38   #403
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Neimen, jøss;
http://list.wada-ama.org/
Wada har en søkeside. Sett på makan.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:43   #404
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Sidan clostebol ikkje finns i Norge finn ein det vel heller ikkje ved søk i Felleskatalogen. Men google gir jo svaret ganske raskt. Og sikkert også den Wada-appen.

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Trofodermin får ein heller ikkje treff på.

Jeg er klar over det, poenget mitt var å illustrere hvorfor flere av oss mener det er lett å vite om medisinene vi tar står på dopinglisten. Og at medisinen er utenlandsk og ikke står i Felleskatalogen er jo desto større grunn til å sjekke med WADA.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:46   #405
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jepp, det er enkelt å finne ut av- så noen (legen) burde i hvert fall ha sjekket dette. At hun ikke gjør det, har jo vist seg å få ganske så katastrofale følger for henne. Legen også, selvsagt, men noe sier meg at hans karriere ikke vil lide like mye av dette som Johaugs.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 14:47   #406
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er klar over det, poenget mitt var å illustrere hvorfor flere av oss mener det er lett å vite om medisinene vi tar står på dopinglisten. Og at medisinen er utenlandsk og ikke står i Felleskatalogen er jo desto større grunn til å sjekke med WADA.

Heilt enig med deg i det, altså!
Eg tenkte berre at det var litt viktig å få fram at akkurat i denne saka er det det ikkje så mykje hjelp i Felleskatalogen. Men det betyr ikkje at det er vanskelig å sjekke.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 15:39   #407
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Tullar han her, eller meiner han virkelig dette?
http://www.dagbladet.no/sport/norsk-...drett/63970352

Dette syns eg høyrest heilt sprøtt ut.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 15:50   #408
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg sjekker alle nye medisiner jeg, eller evt barna, får. Jeg har faktisk opplevd at jeg fikk utskrevet resept på en medisin jeg absolutt ikke bør ta. Det hjelper ikke at det er legens feil hvis det er jeg som blir alvorlig syk eller dør av det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 16:03   #409
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nå sier Dagbladet at Johaug hadde så vondt at hun ikke fikk sove om natten, og at det var derfor hun tok salva. Altså, har man en skade som er så ufattelig vond og som setter en ut så til de grader så er det bare å stikke fingeren i jorda og si OK, vi tar denne medisinen nå og stiller med åpne kort, selv om det kan bety at sesongen kanskje ryker. Hadde hun brukket foten hadde det jo stilt seg omtrent likedan.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 16:14   #410
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er veldig rart å lese år folk ikke sjekker medisiner selv om de ikke har kjente allergier eller andre grunner til å ikke tåle dem. Jeg sjekker feks for å vite hvilke bivirkninger som er forventet. Spesielt før jeg gir medisin til barnet mitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 16:45   #411
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nå sier Dagbladet at Johaug hadde så vondt at hun ikke fikk sove om natten, og at det var derfor hun tok salva. Altså, har man en skade som er så ufattelig vond og som setter en ut så til de grader så er det bare å stikke fingeren i jorda og si OK, vi tar denne medisinen nå og stiller med åpne kort, selv om det kan bety at sesongen kanskje ryker.

Tviler sterkt på at de tenkte sånn.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 16:53   #412
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Tviler sterkt på at de tenkte sånn.

Nei, det er veldig tydelig at de ikke gjorde det.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 17:07   #413
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Tullar han her, eller meiner han virkelig dette?
http://www.dagbladet.no/sport/norsk-...drett/63970352

Dette syns eg høyrest heilt sprøtt ut.

Jeg tror han mener det.

Han møter til Dagsnytt 18 i dag, sendes både på NRK 2 og P2 kl 18. Første innslag. Han møter bl.a. Anne Margrethe Hausken Nordberg til debatt, hun er farmasøyt og toppidrettsutøver , verdensmester i orientering.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 17:21   #414
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg sjekker alle nye medisiner jeg, eller evt barna, får. Jeg har faktisk opplevd at jeg fikk utskrevet resept på en medisin jeg absolutt ikke bør ta. Det hjelper ikke at det er legens feil hvis det er jeg som blir alvorlig syk eller dør av det.

Jeg tror ikke det er noen som mener at det hjelper at det var legens feil hvis man dør. Spørsmålet her er mer i hvilken grad det er klanderverdig av Johaug å ikke sjekke selv (denne gangen), jeg tror alle er enige om at resultatet hadde blitt best hvis hun hadde gjort det.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er veldig rart å lese år folk ikke sjekker medisiner selv om de ikke har kjente allergier eller andre grunner til å ikke tåle dem. Jeg sjekker feks for å vite hvilke bivirkninger som er forventet. Spesielt før jeg gir medisin til barnet mitt.

Jeg sjekker ikke alltid medisiner til meg selv, men det skal sies at jeg sjelden bruker medisiner og at det vel nesten aldri har vært noe voldsomme greier. Mindre greier sjekker jeg altså ikke. Hvorfor er det rart?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 17:32   #415
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.


Jeg sjekker ikke alltid medisiner til meg selv, men det skal sies at jeg sjelden bruker medisiner og at det vel nesten aldri har vært noe voldsomme greier. Mindre greier sjekker jeg altså ikke. Hvorfor er det rart?

Jeg syns ikke det er så rart om folk som sjelden bruker medisiner og som ikke vanligvis er syke, ikke sjekker medisinene sine. Jeg gjorde det i alle fall ikke den gangen vi var en A4-familie, som kanskje hadde behov for antibiotika en sjelden gang og ellers bare brukte paracet og ibux.

Jeg tror derimot at det å sjekke medisiner blir en naturlig vane for mange (de fleste?) som opplever langvarig og/eller alvorlig sykdom, eller som kan få alvorlige konsekvenser av feilbruk av medisiner. (Jeg vet at alle potensielt kan få alvorlige konsekvenser av grovt feilbruk, men det er ikke det jeg snakker om her.) Det har trolig litt med at man blir vant til å forholde seg til medisiner på en helt annen måte enn folk flest; medisiner blir liksom noe man bare må ha et bevisst forhold til, enten man vil eller ikke. Også blir man så vant til å tilegne seg kunnskap om alt som er relatert til den sykdommen som barnet/en selv har, at det å bli godt kjent med medisinene blir like naturlig som å gjøre seg kjent med diagnosen generelt, hjelpemidlene, behandlinger og hva har du.

Jeg ser for meg at en toppidrettsutøver må ha omtrent det samme forholdet til mat, medisiner, kosttilskudd og treningsregimer som jeg har til mitt barns behandling, fordi det er så viktig å gjøre ting riktig, det blir en så viktig ting i livet, og det er så langt frem i bevisstheten hele tiden.

Og derfor er det nær uforståelig for meg at man ikke sjekker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 17:50   #416
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Godt forklart, Teofelia. Jeg har aldri hatt det forholdet til medisiner og klarte ikke helt å sette meg inn i hvordan det kan være. Sammenligningen din treffer nok godt, og jeg ser hva dere mener. Jeg måtte bare ha det inn med teskje først.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 18:05   #417
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Enig med Teofelia. Det er nok der det ligger, at noen av oss forholder oss til sykdom og medisiner på en annen måte, og siden det til syvende og sist er meg det går ut over er det rett og slett helt nødvendig at jeg passer ekstra på. Det er bare denne ene gangen jeg har opplevd en såpass grov feil, men én gang er jo nok.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 18:33   #418
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

For meg er det rart å ikke vite hvilke bivirkninger man kan forvente av medisinen man gir barna sine.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 18:36   #419
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg finner det komplett ubegripelig at en toppidrettsutøver og en landslagslege ikke sjekker all ny medisin tiltenkt utøveren. Og sjekker med lupe. Så ubegripelig finner jeg det at jeg har problemer med å svelge salvehistorien.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 19:17   #420
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For meg er det rart å ikke vite hvilke bivirkninger man kan forvente av medisinen man gir barna sine.

Er det noen som har sagt at de ikke sjekker ungenes medisin, da?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no