Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-20, 20:18   #401
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

www.klubben.no hadde kettlebell fra 10 kg og opp for to dager siden, mulig noe ikke kunne leveres før 10. Juni. Leverandør til idrett og private.

Skal sjekke men håper Sats er åpnet til den tid....

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 20:55   #402
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Sterkt suicidal og dritt lei, ser ingen håp, ser ingen fremtid.

Nok syt fra meg.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 20:55   #403
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Vasket terrassen i går og fikk lagt et lag med beis i formiddag med planer om strøk nummer to i ettermiddag. Mens jeg ventet på at første strøk skulle tørke begynte det å tordne, og noen minutter senere åpnet himmelen seg og det bøttet ned

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 21:47   #404
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg er ikke så himla glad i å holde på med hagearbeid selv. Hva folk mener om hagen vår på halvannet mål gir jeg beng i. Det hjelper veldig. I tillegg så fant jeg ut for noen år siden at jeg liker å plukke og høste og lage noe, så da gjør jeg det, hvis, og det er et stort hvis, jeg "rekker". Når jeg faktisk høster så enten lager jeg noe at once eller fryser ned for å ha til vinterarbeid. Vi har noe urter også, men krever de mye stell så, ja da er det deres problem. Fin hage er inni hampen oppskrytt. (Eller lei inn frukt ).

Jeg driter også i hva andre synes, problemet mitt er at jeg har lyst på fin hage. Jeg har bare ikke lyst til å gjøre det som kreves for å få en. Hvis jeg hadde hatt en sekk med penger skulle jeg ansatt noen for å fikse det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 21:55   #405
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg driter også i hva andre synes, problemet mitt er at jeg har lyst på fin hage. Jeg har bare ikke lyst til å gjøre det som kreves for å få en. Hvis jeg hadde hatt en sekk med penger skulle jeg ansatt noen for å fikse det.

Hahaha, lyst på fin hage, det gjetta ikke jeg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 22:42   #406
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg driter også i hva andre synes, problemet mitt er at jeg har lyst på fin hage. Jeg har bare ikke lyst til å gjøre det som kreves for å få en. Hvis jeg hadde hatt en sekk med penger skulle jeg ansatt noen for å fikse det.

Betal ungene litt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 23:20   #407
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Folk som lirer av seg negative selvfølgeligheter.
Folk som sier ting så lavt, at du bare oppfatter at det a) var en sur kommentar og b)var ment for deg (men ble sagt så lavt at det går under dekke av "selvsnakk"...)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 23:30   #408
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Veldig gjenkjennelig, My! Jeg skal gjøre litt i hagen nå, men motivasjonen er dessverre litt i retning "hva tenker naboen."

Der er jeg også. Og så har jeg lyst på fin hage da. Så min plan er stor Lotto-gevinst og innleid firma.

Det blir ikke noe denne uka, siden premien var på 50 kroner.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 23:41   #409
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, Trondheim Torg var skrekkelig i dag (men det er det jo alltid). Ikke mye som vitnet om at vi har en pandemi på gang der. Resten av byen var ikke så ille, da vi var der i alle fall.

Folk er kanskje preget av at det er relativt få nye smittede om dagen. Har vært noen helt i det siste, men de har også testet flere, og de fleste har vært "menn i 20-årene", visstnok fra samme miljø. Og nå er det bare en innlagt pga korona på St. Olavs, og den har vært der siden før påske.

Lade Arena var i hvertfall svart av folk. Samme på City Syd.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 02-05-20, 23:49   #410
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Ja, det tviler jeg ikke på. Jeg er aldri der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 10:53   #411
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Sludd.

Og tomt for kaffe på hjemmekontoret.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 10:57   #412
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Sludd.

Og tomt for kaffe på hjemmekontoret.

Hjemmekontoret her abonnerer på kaffe fra et lite brenneri. Bønner (kverna om man vil) i posten hver mnd. Fin deal og veldig lite å gruffe for.

Men godt gruffemateriale på gang også. Det hagler og sludder og jeg har sovet dårlig fordi jeg i helga insisterte på å gå over til sommerdyne. I kveld skal dundyna fram igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 11:08   #413
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Det snør her også. Jeg sendte ungen i barnehagen i vinterdressen. og så er det utrolig gørrkjedelig her på hjemmekontoret.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 11:59   #414
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hjemmekontoret her abonnerer på kaffe fra et lite brenneri. Bønner (kverna om man vil) i posten hver mnd. Fin deal og veldig lite å gruffe for.

Men godt gruffemateriale på gang også. Det hagler og sludder og jeg har sovet dårlig fordi jeg i helga insisterte på å gå over til sommerdyne. I kveld skal dundyna fram igjen.

Jeg sov dårlig fordi min sommerdundyne var i varmeste laget.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 12:10   #415
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

All mulig sympati til de med sludd og snø, altså! Fytti katta!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 12:19   #416
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg sliter med konsentrasjonen, og jeg sitter med hjemmeeksamen, men kommer ikke igang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 12:39   #417
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Millen - jeg skal levere i morgen. Å komme i gang er alltid det verste, når det er helt krise setter jeg klokka på 15 min og stress-disponerer/brainstormer oppgavenotater på ett ark. Har hjulpet noen ganger. Lykke til!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 13:35   #418
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Millen - jeg skal levere i morgen. Å komme i gang er alltid det verste, når det er helt krise setter jeg klokka på 15 min og stress-disponerer/brainstormer oppgavenotater på ett ark. Har hjulpet noen ganger. Lykke til!

Takk- det var lurt. Jeg sliter nemlig med å komme igang. Jeg skal levere innen onsdag kl. 10.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 16:05   #419
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg må faktisk gruffe over at det er så utrolig svartmaling av hvordan alle ungdommer lider under å ikke gå på skolen nå. Selvsagt er det kjipt og de vil tilbake. Men det går bra med noen også. ALLE har det ikke dritt. Men det virker det som her inne.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-05-20, 16:16   #420
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Mine har det het fint. Men jeg føler liksom ikke for å snakke for mye om akkurat det her inne. Føler at "Hvordan har du det akkurat nå"-tråden er mest for de som sliter. Også har vi ingen "det går egentlig ganske greit"-tråd, for det er i grunnen ikke så mye å skrive om. Så er det vel de som har mest problemer som har størst behov for å skrive, og da virker det som det er "alle". Men regner med det er mange som takler det helt fint, vi er bare litt forsiktige om å snakke for høyt om det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no