Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

«Den lille sorte» – i Oslo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-22, 05:56   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

«Den lille sorte» – i Oslo

Jeg skal i begravelse, jeg trenger en klassisk, sort kjole. Jeg har noen timer i Oslo sentrum: Hvor leter jeg?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-22, 07:47   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Hvis du er villig til å betale litt: Steen og Strøm. Stort utvalg over to etasjer, i flere prisklasser, men stort sett ganske dyre merker.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-22, 08:56   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Jeg har kjøpt noen helt enkle sorte "penkjoler" på HM faktisk. I avdelingen for litt mer klassiske klær.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-22, 09:34   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Jeg kjøpte det samme på Floyd i Grensen for noen uker siden. De hadde helt ned til 32 i str. Da hadde jeg lett i tusen andre butikker først.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-22, 12:37   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Filipa K pleier å ha mye fint og klassisk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 13:55   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Jeg kan oppdatere litt her. Sorte kjoler er ikke in for tiden. Jeg fant ingen klassiske sorte kjoler på Steen & Strøm og H&M. Men uendelig mengder fluffy og blomstrete kjoler..! Og en sort, lang på Hugo Boss, som var fantastisk, hadde vekket oppsikt, men som var lite klassisk og ikke typisk begravelse.

Floyd hadde to som kunne gått an, men de var fremdeles litt for «søte» i forhold til det jeg hadde tenkt. Og den ene var litt kort.

Mette Møller hadde ingenting sort.

Companys, derimot, hadde to helt fantastiske kjoler fra InWear. Det var veldig i siste liten før jeg måtte kaste meg på flytoget, og jeg manglet energi til å ta en avgjørelse. Jeg angrer fremdeles, den ene kjolen satt som den skulle vært sydd til meg.

«Heldigvis» så ble det såpass kjølig at «vinterkjolen» fungerte helt greit. Men jeg anbefaler ellers Companys for begravelseskjoler.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 14:57   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

InWear er også min redning i en verden av blonder, rysjer og blomstrete kjoler.

Companys har nettbutikk da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 15:12   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.740
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Den lille sorte» – i Oslo

Part Two har og mye fint uten rysjer, blonder og blomster.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no