Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini - raskt og minst smertefullt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-22, 20:57   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Bikini - raskt og minst smertefullt

Lol.
Jeg prøvde internett, men overdelen var en vits, så jeg må vel bare møte skjebnen, dvs. et prøverom.
Hvor har de de beste bikiniene for 43 år gamle damer i år? Det mest problematiske pleier å være å løfte puppene en etasje uten at det ser desperat ut

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:06   #2
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg har kjøpt hos Change i år pluss noen fra Ellos sitt eget merke.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:20   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg har kjøpt på Change. Har ikke sett på utvalget i år, men de pleier ha løft og tildekking der sånne som meg vil ha det. Bikinitopper med skikkelig støtte og truser som dekker litt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:31   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Change har jeg også funnet bikinier, grei pris. Ellers kan du selvsagt innom Netty i sentrum, må nok litt opp i pris, men de kan ha mye bra på salg også. De er veldig flinke der.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:32   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg kjøper også overdeler på Change. Med de så sitter puppene som støpt, og de holder seg år etter år. Men underdelene må jeg finne andre steder. I år har jeg funnet flere på Lindex. Jeg er sær og må ha høyt liv og høy skjæring. Heldigvis er det visst på moten i år, så da fant jeg flere. Tydeligvis året mitt, for mix and match med ulike over- og underdeler er visst også greia

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:34   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Min fineste og beste bikini kjøpte jeg for sju år siden i shoppen til et badeland/svømmehall (fordi jeg ikke hadde planer om bading på den turen og derfor ikke hadde med meg badetøy, og ble nødt til å kjøpe). Den har vært brukt igjen og igjen, i klorvann, saltvann, ferskvann og sol, og er fortsatt like fin. Tror det er sportsbadedraktmerke for svømmere (men mønstrete i fine farger, ikke typisk sporty design), husker ikke hvilket. Kostet nok litt mer enn på H&M, men ikke hysterisk dyrt heller. Så et tips kan være å se der de selger svømmetøy for trening, som sportsbutikker og svømmehaller.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-06-22 kl 22:27.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 21:35   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Den beste underdelen jeg har, er plain svart og faktisk fra HM.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 22:14   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Change har jeg også funnet bikinier, grei pris. Ellers kan du selvsagt innom Netty i sentrum, må nok litt opp i pris, men de kan ha mye bra på salg også. De er veldig flinke der.

+1 på Netty. Verd pengene!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 22:56   #9
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Takk for mange tips!
Får se om jeg tar turen til byn i varmen. Eller var det styrtregn i morgen
To dager til vi drar, så må fikse det i morgen uansett. Søren

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:05   #10
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Triumph har også mange fine bikinier i butikk. Jeg liker ofte de bedre enn Change.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:13   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Da jeg bodde i Florida pleide jeg kjøpe bikinier på sportsbutikker her hjemme. De tålte mye og holdt seg fine.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:19   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg handler som regel på Change. Glemte meg bort og prøvde bikini på tilbud på Cubus, men de har jo bare bittesmå cup-størrelser.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:39   #13
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg handler som regel på Change. Glemte meg bort og prøvde bikini på tilbud på Cubus, men de har jo bare bittesmå cup-størrelser.

Det er grunnen til at jeg handler på Change. De er store nok. De har godt hold også, når det først er en del å holde på plass. :deler:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 00:19   #14
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg handler som regel på Change. Glemte meg bort og prøvde bikini på tilbud på Cubus, men de har jo bare bittesmå cup-størrelser.

Skjønner ikke greia med å ikke tilby overdeler til damer med store pupper. De fleste kjedebutikkene har primært bikinier i str ert.


Sist redigert av Høns : 25-06-22 kl 00:20. Årsak: Stavekontrollfeil bikinier og bikuber er ikke samme ord :)
Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 10:20   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Takk for mange tips!
Får se om jeg tar turen til byn i varmen. Eller var det styrtregn i morgen
To dager til vi drar, så må fikse det i morgen uansett. Søren

Stikk innom Change på Åsane senter på veien, så sparer du det kanskje en tur til byn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 13:11   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Stikk innom Change på Åsane senter på veien, så sparer du det kanskje en tur til byn.

Jepp! Kan meddele at jeg nå har 3 bikinier (3 for 2 ) i en veldig rar størrelse kroppen min aldri har sett før
Men nå er jeg klar for ferie! (bare flyet går..).
De var veldig flinke der!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 13:18   #17
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg var innom change for noen år siden og ble målt til 70D/DD! Jeg har alltid kjøpt 75B/80A osv. Brått var jeg en D/DD!! Jeg var lenge i sjokk.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 13:36   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Ned i omkrets gir større cup.
Mange har for stoe omkrets.

Da skal jeg svinge innom Change her og sjekke. Trenger også bikini.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 13:51   #19
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg kjente til teorien, men trodde ikke den gjaldt meg

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 15:04   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini - raskt og minst smertefullt

Jeg har forsonet meg med min størrelse 75G ... Det er mye! masse som skal forflyttes og sikres mot støt og risting
De vellykkede kjøpene er nesten utelukkende fra spesialbutikk.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no