Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte er dere "sosiale"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 23:51   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ofte er dere "sosiale"?

Når jeg sier sosiale så mener jeg hvor ofte dere er ute i festlig lag, altså på byen, vennefester, tja stort sett alt man kan gjøre uten barn på slep på kveldstid.

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?

I dette "regnestykket" teller ikke trening, jobb og møter altså.

Bare nysgjerrig i kveld. Dette er forøvrig ikke et tema hos oss for tiden da jeg er høygravid med bekkenløsning og alle potensielle barnevakter bor langt unna og må overnatte her om det skulle være noe vi skal. Sparer dem heller til diverse nødløsninger rundt fødselen jeg!

Det er forøvrig ikke et tema til vanlig heller, da vi begge foretrekker å kose oss sammen på helg, spise god mat, se film og ellers ha det fint sammen!

Sofagriser kan vi også kalles!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:55   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Det er ikke mye. Kan vel telle på en hånd de gangene vi har vært ute sammen de siste 5 årene. Hver for oss litt oftere da, men tanken slår oss sjelden.

:begynner å bli gammel:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:56   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Sofagris melder seg her også. Jeg fester kanskje en gang i året, han likeså.

Vi liker å gå ut til middag sammen, gjerne med venner, men uten å feste stort. Vi orker rett og slett ikke dagen derpå lenger. Poden på 2,5 sover så urolig og våkner så tidlig at vi er trøtte nok som det er om ikke vi skal feste også.

Barnevakt har vi ikke så veldig ofte, så da lar vi heller være.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:56   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Ikke alltid men ofte.
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Vi har mer eller mindre samme venner men vi går ut alene om vi ikke har barnevakt.
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Jeg drikker aldri og vil ikke egentlig svare for min mann, men hos han er det ofte alkohol med i bilde, blir ofte et par øl.
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Han er ute mest da det er hans opprinnelige venner og at han liker bedre å feste enn meg. Men jeg prøver å få min andel og. Men det telles ikke. (om det ikke kan brukes mot han i en krangel)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:57   #5
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Ikke så veldig ofte, egentlig.

Det er omtent 50/50 hvor vidt vi er sosiale hver for oss eller sammen.
Vi liker begge godt å invitere venner til middag fredags- eller lørdagskvelder, og blir like ofte invitert bort til andre.

Ellers går vi hver for oss ut på byen med venner eller kolleger, men det begrenser seg til få ganger i året.

Stort sett følger det alkohol med både turer på byen og sosiale lag med venner. Det hender likevel at vi er sosiale uten at det er alkohol med i bildet. Uformelle besøk midt i uka eller turer på kino er alkoholfrie.

Vi har ingen "konto" over hvor ofte hver av oss har vært ute på egenhånd, nei.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:01   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig? Vi er nesten aldri ute samtidig. jeg har det morsommere med mine venner og han med sine. Og bare meg og han er veldig kjedelig faktisk... (Og nå flytter vi ifra hverandre, så det er ikke noe å anbefale dette altså)

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner? Jeg er ute på café 1 kveld i uken med mine venner. Ute på byen kanskje en gang annenhver måned. Dette er alltid uten Sambo. Hvis vi er på noe sammen er det fordi vi har blitt bedt på noe.


Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Jeg vet ikke helt hva du mener? Jeg sier ikke at jeg har vært "ute" når jeg er på café, men det teller vel som et sosialt opplegg likevel? Jeg drar aldri ut på byen uten å drikke øl. Vi har ikke holdt tellingen på hvem som er mest ute, for det trengs ikke. Jeg er mye borte fra hjemmet på kveldstid, og han er det ikke. Han trives best hjemme.
Men om jeg er bedt på noe og han er bedt på noe annet samme kveld blir det så han drar. Da er det på en måte hans tur, siden jeg er så mye borte fra før.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:01   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er du og mannen alltid ute samtidig?

Nei. Men vi er det av og til - da vanligvis konsert eller kino, noen ganger kombinert med middag. En sjelden gang på fest hos venner.

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?

"Ofte"? Neei. Jeg er oftere ute enn han er. Kanskje en gang eller to i måneden, i snitt? Han går oftere på konsert enn jeg gjør; jeg går ofte ut for å spise eller drikke med venner enn han gjør

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?

Det er absolutt ikke noe krav, men i praksis er det ganske sjelden jeg er "ute" (enten det er snakk om restaurantmiddag, kinotur, besøk hos venner, konsert eller pubrunde) uten å ta i alle fall en øl eller et glass vin

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?

Nei. Det er helt klart jeg som er ute mest, men det er ikke noe diskusjonstema. Hvis en av oss har lyst og anledning til å gå ut, og det ikke kræsjer med noe den andre skal, så gjør vi det. Vi liker begge to godt å være alene hjemme en kveld innimellom, så det er ikke noe "problem" om den andre går ut. Skulle det bli kollisjon, ser vi vel heller på hva slags arrangement det er snakk om (og dermed hvem som "går glipp av" mest) enn på hvem som var ute sist.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:03   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Ikke alltid, men ofte.
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Tja. Sjelden med venner, oftere med jobben. 2-4 ganger i året, tenker jeg. I tillegg drar jeg på min årlige utflukt for å møte nettvenner. En hel helg.
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Ja, som oftes. Er jeg "ute" uten alkohol er jeg ikke ute, men på venninneskravling. (Hjemme hos noen eller på cafè.)
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Nei.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:17   #9
Oyoy
Alltid våken
 
Oyoy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 187
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig? Nei det er vi ikke.
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner? Nei, ikke ofte, men det hender så klart. Mannen er på gutteturer i skogen innimellom og de er selvfølgelig ikke jeg med på.
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"? Nei det er det ikke. Jeg drikker aldri, mannen liker godt å ta vin til maten og en øl etter maten eller i annet lystig lag, men det skjer langt fra hver gang.
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang? Nei vet du hva. Vi finner på ting hver for oss når vi har lyst til det og det passer for den andre.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:17   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Fester skjeldent.

Men er ofte på besøk hos de få vennene som er igjen i byen.
å kvelds tid uten barn på slep.


og med at noen må se etter ungene, så er vi ofte ute hver for oss

Mann har vært ofte ute denne uken hos en kompis. De driver å bakker no pc greier til parabolen... *riste på hode*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 20-01-08 kl 00:43.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:32   #11
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Stort sett ja.
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
En skjelden gang, som oftes på en hverdag
Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Nei, men har blitt litt siden barna mine er hos pappan annhver helg.
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Nei

Jeg drikker ikke nå bare så det er sagt, siden jeg skrev att det hadde blitt litt pga barna var hos pappan annhver helg. Snakket om før jeg ble gravid der.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:18   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Vi er sjelden ute samtidig, rett og slett fordi vi da må ha barnevakt. Bruker barnevakt i spesielle anledninger; større fester, bryllup, en fin middag i året, en kino et par ganger i året.

Jeg er mer ute enn ham, kanskje 3-4 ganger i måneden i snitt hvis man regner med sosialt med jobb innimellom. Han er ute sjeldnere, kanskje 1-2 ganger i måneden.

Det er ikke alltid alkohol med i bildet, jeg er oftest på jentetreff hos venninner og da kjører alle, er jeg på kafe blir det ofte 1-2 øl.

Vi holder ikke telling, men siden han er ute minst prøver vi få det til slik at han kan gå hvis han har lyst. Det pleier ikke være noe problem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:41   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Jeg er generelt aldri sosial.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:27   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig? Det skjer omtrent aldri, sist var når lille var 5 mnd. Da var vi på juleferie og hadde barnevakt tilgjengelig. Men da dro jeg hjem kjempetidlig og han var ute til den lyse morgen

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner? Jeg er ikke ofte ute, men innimellom, har ikke noe fast mønster i det. Han er sjelden ute egentlig, men det skyldes nok at han studerer og jobber i tillegg, så det sier litt stopp av seg selv.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"? Nei, det er vel egentlig unntaket at det er alkohol med i bildet.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang? Nei, hvorfor skulle vi det?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:41   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Sjelden vi er ute samtidlig uten barn. Prinsen er ofte med på slep. Tidligere kunne han sovne i hvilken seng som helst og bare flyttes over i sin seng når vi kom hjem - nå er det litt vanskeligere, så da blir det stort sett at vi inviterer folk når vi begge skal være sosiale.
Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Jeg har et mye større behov for å være sosial enn mannen + at vi bor i min hjemby og jeg har derfor flere venner her i byen enn han. Jeg er ute på kafé eller kino kanskje annenhver uke(?) - Stort sett drar jeg etter at gutten har lagt seg da - så mannen nerder med data'n i mens.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Så godt som aldri alkohol som i "fest" - men et glass vin kan det bli. Jeg kjører ofte når vi treffes i byen, så da utgår drikke for min del. (Jeg tar det forøvrig igjen om vi har besøk, men jeg drikker meg ikke full - så godt som aldri)
Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Nei, heldigvis ikke! - Vi er jo forskjellige mennesker med forskjellige behov.


På lørdager er det veldig sjelden at bare en av oss er ute. Da prioriterer vi heller å være litt kjærester altså. Synes det er viktig jeg!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 10:51   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Vi er sjelden eller aldri ute sammen. Bare ved helt spesielle anledninger. Vi er heller ikke så ofte ute med venner, men han er det oftere enn meg. Kanskje 2-3 ganger i måneden, jeg er kanskje 1-2 ganger i måneden. Det er ofte alkohol med i bildet, men ikke nødvendigvis. Ingen av oss drikker mye, er snakk om 1-2 øl eller et glass vin.

Vi har ikke telling på hvem som er ute mest, eller hvem sin tur det er. Men vi skriver opp på en kalender, og hovedregelen er at den som har skrevet først får gå hvis ting kræsjer.

Nå begrenses utelivet vårt kraftig av mannens jobbing. Han jobber turnus, så annenhver uke er han på jobb 14-22. I tillegg jobber han som dørvakt i helgene. Det blir litt erstatning for uteliv for han, siden han treffer mange kjente.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 11:00   #17
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Veldig sjelden. Hvis vi er sammen er det fordi vi er bedt sammen til en bursdag, men siden vi ikke alltid kan få barnavekt så blir det ofte bare den ene som drar.

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Hvis du mener ute på fest, så er det kanskje en gang i året. Han er på en jobbtur og jeg er på en festival. Det blir stort sett årets fester, bortsett fra julebord med jobben.
Ellers er jeg på kafe eller på besøk hos venninner veldig mye oftere enn han. Hvis han møter kamerater om kveldene er det ofte for å hjelpe hverandre med biler, snekring etc.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Nei, ikke for min del.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Jeg er mye mer ute enn han og det hander han drar det opp i krangler, men jeg ser ikke problemet siden han ikke ønsker å dra mer ut enn han allerede gjør. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg sitter å tviholder han hjemme om kveldene.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 11:18   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig? Niks. Han er mer sosial enn meg på kveldene. Han spiller bridge med gutta, og så er han med i en sånn "herreklubb" der man kan møtes på kveldene. Blir vi bedt til venner er det jo begge som blir invitert - og går. Vi går aldri "på byen" - kjedelige og gamle som vi er. Ut og spise på restaurant - ja ofte. Men på pub/klubb gjør vi bare i utlandet - til nød. Treige gamle gubben...

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Han oftere enn meg. Jeg møter venninner, trener, går på cafe og denslags mer på dagtid. Nesten alle venninnene mine jobber deltid eller fleksibelt så vi klarer å klemme inn et treff i ny og ne på dagtid. Men selvsagt møtes vi av og til på kvelden, men det er kanskje annenhver måned bare.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Nei. I praksis blir det jo ofte slik da. Men når jeg må være hjemme og være "barnevakt for egne barn" så spiller det egentlig ingen rolle for meg når gubben kommer hjem eller hvilken tilstand han er i da.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang? Nei. Der er det så tydelig skjevdeling uansett. Men jeg er klart mest hjemme på kvelden, så de gangene jeg blir invitert alene på noe på kvelden prioriteres det.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 12:02   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er du og mannen alltid ute samtidig?

Ikke alltid, men ofte. Moren min sitter gjerne barnevakt, som regel en gang eller to i måneden.

Opprinnelig lagt inn av Maimor

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?

Ja, det hender. Jeg treffer kanskje venner på egen hånd litt oftere enn ham, men ikke mer enn en gang eller to i måneden. Det har blitt mindre etter at Liv kom til.

Opprinnelig lagt inn av Maimor

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?

Ute og ute - jeg tar som regel et glass vin eller tre hvis jeg er ute og spiser, hjemme hos venner e.l. Mannen kjører bil litt oftere enn meg.


Opprinnelig lagt inn av Maimor

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?

Intet strengt regnskap, men vi prøver å balansere det litt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 12:07   #20
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte er dere "sosiale"?

Er du og mannen alltid ute samtidig?
Veldig sjelden. Vi har ikke barnevakt for begge to barna samtidig.

Er dere ofte ute hver for dere med hver sine venner?
Ikke ofte på fest, men det blir en del kafebesøk, lunsjer, middager på restaurant i måneden. Jeg med mine venner, han med sine venner.

Er det alltid alkohol med i bildet for at det skal betegnes som en kveld "ute"?
Nei. Det er egentlig aldri det. I hvert fall ikke mer enn ett eller to glass vin mens man spiser middag.

Holder dere telling på hvem som er ute mest, og hvem sin "tur" det er neste gang?
Det ville ikke falt meg inn i måneskinn å holde tellinga på noe sånt. Synes ganske synd på de par som behøver å gjøre det.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no