Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ryanair

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-09, 08:45   #21
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Greia med Ryanair er at man får det man betaler for.

Nettopp. Og hvis man bare følger den haugen med regler (om bagasje etc) som man får sammen med billettene så er det ikke noen problemer. Vel, og så må man stå ut med litt ekstra reklame og loddsalg ombord. Ryanair er så å si alltid i rute og som regel litt før tiden.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:01   #22
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Myntapparat på do har de ikke innført enda, men de skal innføre det. Etter det jeg har lest skal de kun innføre det på flygninger som er kortere enn 1,5 time. Ståplasser er det ikke enda, det er kun på tenkestadiet enda.

Jeg har flydd med Ryanair og hadde ingen problemer med det. Regler er regler på bagasje uansett hvem man flyr med.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:05   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Jeg kommer ikke til å fly med RA hvis de innfører myntinnkast på do. Ærlig talt. Jeg er cm i fra å boikotte Norwegian, i hvert fall der de har reell konkurranse, med alle de helsikens ekstragebyrene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:09   #24
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har flydd med Ryanair og hadde ingen problemer med det. Regler er regler på bagasje uansett hvem man flyr med.

Jeg har heller ikke hatt problemer sånn sett, men synes alle ekstra gebyr og firkantet følging av regler er irriterende så velger derfor å bruke andre selskaper der jeg kan. Ingen andre som er så firkantet på bagasjereglene som Ryanair. Jeg har vel aldri opplevd å bli nektet å bære med meg pose med taxfreevarer inn på flyet. På Ryanair måtte jeg putte dem oppi håndbagasjen før jeg fikk lov til å gå ombord i flyet.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:15   #25
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av thnp, her.

Jeg jobber i flybransjen og har følgende å si: IKKE FLY MED RYR!!

Dette er ikke først og fremst fordi man mottar dårlig service og lite slingringsmonn, men fordi personellpolitikken er helt for jævlig.

Bl.a ansettes piloter fortrinnsvis i et underselskap (som er heleid av Ryr) og leies deretter ut for å fly Rynanairs fly. Dette fører til at personellet sitter med tilnærmet NULL rettigheter... *Forbanna*

Altså, vær bevisst, og DROPP RYANAIR!


/TH

Nettopp. Å velge flyselskap handler om mer enn bare å skaffe seg den billigste billetten synes jeg. Ryan Air er kjent for å ha en pill råtten holdning til sine ansatte:
http://www.nito.no/Aktuelt/Nyheter/N...otte-Ryanair-/

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:24   #26
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg har heller ikke hatt problemer sånn sett, men synes alle ekstra gebyr og firkantet følging av regler er irriterende så velger derfor å bruke andre selskaper der jeg kan. Ingen andre som er så firkantet på bagasjereglene som Ryanair. Jeg har vel aldri opplevd å bli nektet å bære med meg pose med taxfreevarer inn på flyet. På Ryanair måtte jeg putte dem oppi håndbagasjen før jeg fikk lov til å gå ombord i flyet.

Den skjønner jeg. Jeg har ikke blitt nektet å ta med meg noe ekstra inn på flyet, men det er et par år siden jeg brukte de.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:28   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Vanligvis teller håndvesker, stellevesker og tax-free-poser utenom håndbagasjekolli, men altså ikke på Ryan Air.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:34   #28
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Den skjønner jeg. Jeg har ikke blitt nektet å ta med meg noe ekstra inn på flyet, men det er et par år siden jeg brukte de.

Ja tidligere var ikke dette noe problem. Tror det ble strammet hardt inn nå på nyåret.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:35   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Og det med å betale for å gå på do var vel en aprilspøk?

Nope.

De gangene jeg har sjekket Ryan Air opp mot andre selskaper så kommer de ikke ut så veldig mye billigere på grunn av alle gebyrene. Når man da legger til kronglete reisevei, lite vennlighet og et selskap som syns det er helt greit å selge nakenkalendre med sine kvinnelige ansatte, så er ikke de så veldig ofte med i beregningen når jeg skal bestille flybilletter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 09:37   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Og her fra Oslo: det ER langt til Torp, særlig når flyet går 06:30.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 22:42   #31
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Har ikke lest svarene du har fått, men jeg har i alle fall reist med Ryan Air flere ganger og fått det jeg forventet. Dvs. at jeg forventet ikke mye, men alt var greit. Har ikke reist med dem nå de siste månedene, så akkurat dobetalingen vet jeg ikke noe om, men går bestandig på do på terminalen for avgang uansett fordi jeg hater trange flydoer.

Når det gjelder bagasjen så er de strenge. Koffert maks 15 kg. Det lønner seg aldri å ha mer enn 1 koffert pr.person pga. at totalvekten på 15 kg gjelder uansett om du har to kolli. De kan også være strenge på håndbagasjen. Følg målene, står kasser på flyplassen du kan måle oppi, og maks 10 kg håndbagasje. Jeg har bestandig med reisevekt når jeg reiser med Ryan Air. En liten kjekk sak med krok som veier.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 22:45   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har bestandig med reisevekt når jeg reiser med Ryan Air. En liten kjekk sak med krok som veier.

Vi har kjøpt en slik i dag etter tips fra Maxi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:00   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av thnp, her.

Jeg jobber i flybransjen og har følgende å si: IKKE FLY MED RYR!!

Dette er ikke først og fremst fordi man mottar dårlig service og lite slingringsmonn, men fordi personellpolitikken er helt for jævlig.

Bl.a ansettes piloter fortrinnsvis i et underselskap (som er heleid av Ryr) og leies deretter ut for å fly Rynanairs fly. Dette fører til at personellet sitter med tilnærmet NULL rettigheter... *Forbanna*

Altså, vær bevisst, og DROPP RYANAIR!


/TH

Helt enig! ELENDIG og ikke-eksisterende personalpolitikk er enda en god grunn til å ikke fly Ryanair. Aldri i verden hadde jeg betalt for å fly Ryanair!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:05   #34
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Helt enig! ELENDIG og ikke-eksisterende personalpolitikk er enda en god grunn til å ikke fly Ryanair. Aldri i verden hadde jeg betalt for å fly Ryanair!

Trist med kjip personalpolitikk, men nå har jeg allerede bestilt og betalt billettene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:08   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Pass på å trippelsjekke utskriften av innsjekkinga. Siste jeg fløy med Ryanair, mangla 2 siffer i passnummeret på utskriften til en av de i reisefølget. Han fikk ikke være med flyet, og måtte bestille seg ny billett en annen dag. Selv om alt stemte på skjermen til damen -der sto rett passnummer, og han hadde med seg både pass, bestillings- og betalingsbekreftelse.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:22   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Pass på å trippelsjekke utskriften av innsjekkinga. Siste jeg fløy med Ryanair, mangla 2 siffer i passnummeret på utskriften til en av de i reisefølget. Han fikk ikke være med flyet, og måtte bestille seg ny billett en annen dag. Selv om alt stemte på skjermen til damen -der sto rett passnummer, og han hadde med seg både pass, bestillings- og betalingsbekreftelse.

Vi har ikke skjekket inn med passnummer, kun navn. Ingen i reisefølget vårt (tilsammen 20 stk) har oppgitt passnr. da vi bestilte billettene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:31   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Ryanair er så å si alltid i rute og som regel litt før tiden.

Hvor har du hentet den punktlighets-statistikken fra??

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:36   #38
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Vanligvis teller håndvesker, stellevesker og tax-free-poser utenom håndbagasjekolli, men altså ikke på Ryan Air.

Egentlig ikke, men andre flyselskaper er mer rundhåndet med håndbagasjen ettersom det er en del av billettprisen. Hos Ryanair, EasyJet, Norwegian m.fl. så må man betale for alt man vil ha i tillegg til flybilletten.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:39   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Trist med kjip personalpolitikk, men nå har jeg allerede bestilt og betalt billettene.

God tur, og velg noe annet enn Ryanair neste gang!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:42   #40
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryan air

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

God tur, og velg noe annet enn Ryanair neste gang!

Neste gang blir det USA og da blir det nok et annet selskap enn Ryanair, ja.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no