Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 07:24   #21
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Jeg hadde valgt høyglans uten tvil.
Vi har mye høyglans i stua, og det tar ikke lange tiden å få bort fingermerker. Og, i kjøkkenet bruker man kluten mye uansett, og da er det bare å vaske over flekker etterhvert.
Hvis du liker det best, så hadde jeg gått for det.

Andre kjøkken får like mye flekker, men det vises ikke så godt. Derfor tar det litt lengre tid før man vasker det. Og da sitter flekkene litt hardere. :erfart:

__________________
2002 2004 2008 2010

Sist redigert av Smash : 06-08-09 kl 07:24. Årsak: Kommafeil ;)
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:28   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har underlimt vask og jeg synes den er fin enda (4 år). Vi har jo oljet en del da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:33   #23
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

:savner mitt gamle Solär-kjøkken: :sippe:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:48   #24
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ståt må tørkes mellom rillene med ujevne mellomrom... møkkajobb!!

Ja, jeg tol feil! Vi haar Ståt, men jeg hadde Applåd før …, så jeg blandet navnene.
Men møkkajobb? Uten tvil!!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:53   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har hvit høyglans og syns ikke det er et problem med fingermerker, verken på kjøkken eller bad. Jeg vil tro at det syns lettere på andre, mørkere farger.

I tillegg er det utrolig lett å holde rent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 10:13   #26
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Her er mitt Ikea kjøkken i det nye huset, husker ikke ha det heter:


Men jeg liker det UTROLIG godt!!
Noe av de beste finessene jeg liker er at skapdørene ikke smeller igjen, men har en sånn "støtdemper" eller hva jeg skal kalle det. Fantastisk!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 10:17   #27
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Det ser ut som Ädel.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 13:28   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

For et aldeles nydelig kjøkken, Mex! :unnelig:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:54   #29
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har hatt underlimt vask i kjøkkenbenken i snart ti år. Ikke fra IKEA. Det er ingen sprekker eller noe som helst, og den dagen jeg skal ha nytt kjøkken blir det med underlimt vask.
Vi har også underlimt vask på badet. I eik heltre, det krever litt oljing og pussing men er fornøyd!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 10:46   #30
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Nydelig kjøkken Mex.

Jeg har hele tiden hatt lyst på høyglans i hvitt, men sist jeg var på ikea fikk jeg øye på det nye kjøkkenet Solär tror jeg. Det var hvitt øverst og hadde bøk eller noe sånt i underskapene, det synes jeg var litt fint. Og inni der hadde de en fin løsning på søppel også, en stor skuffe med søpla nederst - med mulighet til sortering osv, og en slags indre skuffe oppå der til vaskemidler og litt sånt. Lurt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 10:53   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har Lidingø og er strålende fornøyde. Passer inn i vårt gamle hus. Jeg synes også hvitt høyglans er veldig fint, men det passer mer inn moderne hjem. På hytta har vi Ståt forresten og er fornøyde med det også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 11:44   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Og inni der hadde de en fin løsning på søppel også, en stor skuffe med søpla nederst - med mulighet til sortering osv, og en slags indre skuffe oppå der til vaskemidler og litt sånt. Lurt.

Denne ble jeg interessert i, har du link? Den bør vel passe til alle Ikeamodulene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 11:49   #33
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Denne ble jeg interessert i, har du link? Den bør vel passe til alle Ikeamodulene?

Sånn har vi!
Skuffen er like stor som to av de nederste skuffene. Her har jeg plass til 3 beholdere; restavfall, matavfall og papir. Også plass til en smal en med plast om jeg ønsker. Øverst inni skuffa er det en liten skuffe til som man kan dra ut og ha vaskemidler og diverse på. Denne er ganske lav da, så får ikke plass til zaloflasken oppreist der. Men funker helt flott til en boks oppvaskmaskin tabletter.

Hmm.. tror ikke nettsidene til Ikea har alle kjøkkeninredningene de har i butikken?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 11:53   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Denne ble jeg interessert i, har du link? Den bør vel passe til alle Ikeamodulene?

Den passer alle modulene, vi har den i vårt skap også. Fant den på utstilling på Slependen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 11:59   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Får den plass i et underskap, altså under vasken? Hvor bred er den?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 12:06   #36
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Det blir vel denne:

Men vår er bredere enn det som vises der.

Vi har denne kummen:

Og den er 80cm bred. Skapet er under den, så da blir vel skapet 80 ca det også da tenker jeg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 19:57   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Dødsfint kjøkken, Mex!

Hva slags overskap er det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:15   #38
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Får den plass i et underskap, altså under vasken?



Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvor bred er den?

60 eller 80 cm. Vi skulle ha skuff under vasken, og måtte ha rørlegger til å flytte røropplegget under vasken nærmere veggen, det stod midt uti skapet.

Så forviss deg om at skuffen får plass før dere evt. bestemmer dere.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:37   #39
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har Ädel og er kjempefornøyde, hatt det i 6 år.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 00:37   #40
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har noe av den samme løsninga som Mex, og det er fra Drømmekjøkken.
Plass til fire kildesorteringsbokser (to store, to små) i bunn av den store skuffen, og over den er en smalere skuff der man kan legge vaskemidler og kildesorteringsposer. Veldig praktisk løsning.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no