Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 08:40   #41
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dødsfint kjøkken, Mex!

Hva slags overskap er det?

Er faktisk ikke helt sikker, men jeg kan ta å sjekke. Fant fram alle kvitteringen for kjøkkenet i går. (I håp om å finne ut hva slags komfyr jeg har... )

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 23:40   #42
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Hva slags kjøkken valgte du - og er du fornøyd?
Skal sette inn hvitt Ikea-kjøkken, men har ikke bestemt oss for hvilket vi skal ha.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 23:51   #43
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har abstrakt hvit og er kjempe fornøyd med det

Ingen jobb å tørke av fingermerker, å ikke føler jeg vi er så veldig plaget med det heller. Altså jeg har aldri irritert meg over at det kommer kjapt kladdemerker

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 05:48   #44
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi hadde ikea kjøkken, nexus eik, og underlimt vask i laminatbenkplate, fra ikea.. Vi bodde der i fem år, og hadde ingen problemer med kjøkkenet.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 08:41   #45
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Jeg synes underlimt vask er fint i stort sett alle slags benkeplater men akkurat i treplater synes jeg planmontering er penest. Mulig treplaten er noe mer beskyttet mot vannsøl også med slik montering, men det er kanskje bare marginalt. Personlig hadde jeg nok ikke valgt tre akkurat rundt vasken, men det er fordi jeg kjenner meg selv og mine søletendenser . Her er eksempel på planlimt vask i treplate:



Rettelse: det er forresten litt avhengig av stilen. Med en minimalistisk stil og firkantet vask med skarpe hjørner som så mange vil ha for tiden, da synes jeg planmontering er penest hvis benkeplaten er av tre. Men jeg har sett noen andre fine løsninger også. Så en hvit vask undermontert i treplate et eller annet sted, kjøkkenet var i en litt annen stil, men det var veldig fint.


Sist redigert av konsulenten : 14-02-11 kl 09:11.
  Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:44   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Äpplåd har da ingen riller. Vi har Äpplåd og er veldig fornøyde. Sammen med eikeplate og kraftige håndtak, tøff komfyr og kjoleskap blir det veldig bra, synes jeg.

Samme her. Vi har Applåd og det er ikke den billigste slette hvite, det er Härlig. Härlig er simpel, Applåd er en mye bedre kvalitet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:46   #47
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Og inni der hadde de en fin løsning på søppel også, en stor skuffe med søpla nederst - med mulighet til sortering osv, og en slags indre skuffe oppå der til vaskemidler og litt sånt. Lurt.

Den skapløsningen har vi, er utrolig bra!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 09:52   #48
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Sånn søppelsorterings-skuff vil jeg ha, ja.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 10:20   #49
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvitt Ikea-kjøkken. Greier ikke bestemme meg!

Vi har hvitt abstrakt men er ikke flinke til å vaske av det. Forløbig er jeg godt fornøyd m kjøkkenet mitt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no