Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal du i påsken?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-18, 22:25   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal være hjemme mesteparten av tiden, kun en natt på hytte på fjellet. Da blir det ski. Resten av tiden skal vi kose oss, slappe av, sikkert på kino og treffe familie.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 07:06   #62
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Først noen dager til foreldrene mine, så skal jeg på kurs i London og kjæresten min joiner meg så vi får et par fridager der borte også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 07:26   #63
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Hjemme i starten, med Vitensenteret, kino, Dyreparken, påskebrunsj med venner, så til fjells i tre netter.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 07:34   #64
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.333
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

I år blir det hjemmepåske, og jeg har som mål å komme i bedre form. Dvs. ut på tur - både på fjellet og i fjæra (har lange Jærstrender i umiddelbar nærhet). Mulig datteren og jeg tar en skitur til en turistforeningshytte med overnatting. Heldigvis er værmeldingene gode, og jeg har fri fra og med idag.

I tillegg skal det selvsagt drikkes rødvin, leses krim, spise smågodt og kvikk lunch. Gleder meg!

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 07:42   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal på roadtrip. Gleder meg så mye til å se mer av eget land! Starter i morgen tidlig og kjører til Geilo. Der er vi invitert på kaffe! Så kjører vi over til Bergen i to dager. Etter det kjører vi mot Trondheim og tar alt på sparket. Litt spent på det, om vi får hotell og sånt, men vi er bare to voksne så det burde gå bra! Vi har blitt invitert på kake i Ålesund, så reiser nok innom der også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 08:09   #66
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Hjemmepåske og bypåske med besøk. Min favorittpåske! Besøket vil gjerne i korketrekkeren, er det noen som vet om forholdene der er mer vinter enn resten av Oslo?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 08:12   #67
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Bypåske, gå i byfjellene, male et par rom.

Lage godt mat, ta et glass vin med venner

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 08:36   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Så mange hyggelige påskeplaner!


Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hjemmepåske og bypåske med besøk. Min favorittpåske! Besøket vil gjerne i korketrekkeren, er det noen som vet om forholdene der er mer vinter enn resten av Oslo?

Det er jo full vinter i hele Oslo. Neida, det begynner å smelte så vidt. I sentrum er det jo mye oppvarmede fortau og aldri snø. Sjekk her, det står at de har kamera så man kan sjekke forholdene, men fikk det ikke til å funke på tlf. http://akeforeningen.no Tror det er plenty med snø, men kan jo være isete.

Om du sjekker emnetagg #korketrekkeren på insta kan du se flotte snøbilder tatt for tre dager siden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 09:08   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal på fjellet, og jeg gleder meg! Jeg er visst ikke ferdig med ski enda, det er så gode forhold.

Tally, jeg har jo fått hangup på No. 4, og jeg kunne ikke la være å tenke på deg på denne sangen.

https://youtu.be/jswlF3f618w

Sitat:

Jeg burde kanskje reist langt vekk fra min familie en stund
Men jeg elsker dem så veldig mye så jeg
Ser ingen grunn
Det er jo her jeg hører hjemme
Og det kan jeg aldri glemme
Når, jeg reiser bort
Fra min seng, og dyne og pute
Finnes ikke bedre sted å sove der ute
Så takk, jeg blir
Her i Oslo
Marka er eksotisk nok for meg
Der kan jeg kanskje se elg

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 09:15   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hjemmepåske og bypåske med besøk. Min favorittpåske! Besøket vil gjerne i korketrekkeren, er det noen som vet om forholdene der er mer vinter enn resten av Oslo?

Det vil overraske meg VELDIG hvis det ikke fremdeles er plenty av snø i korketrekkeren. Fortauene midt i sentrum starter å bli isfrie, men du skal ikke langt ut av bykjernen før det er full vinter fremdeles. Vi står mye på ski i Tryvann vinterpark, og der har det faktisk vært i overkant mye snø i år.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 09:20   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Poden var i korketrekkeren forrige uke, da var det strålende forhold. Det har vært minusgrader stort sett hver dag siden da, og i hvert fall om natten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 09:38   #72
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi reiser opp i de svenske fjellene og tar scooterpåske.
Jeg og poden har fri hele påsken, mens mann og eldste må hjem igjen enten onsdag kveld, eller skjærtorsdag morgen.

Poden og jeg tar med oss alpinski også, for det er bare ca 50 minutter til Trysil. Men det blir nok aller mest snøscooterkjøring tipper jeg. Gleder meg!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 10:24   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi skal på fjellet, og jeg gleder meg! Jeg er visst ikke ferdig med ski enda, det er så gode forhold.

Tally, jeg har jo fått hangup på No. 4, og jeg kunne ikke la være å tenke på deg på denne sangen.

https://youtu.be/jswlF3f618w

Haha, meg i et nøtteskall når man tenker på ferier i vinterhalvåret i allefall!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 10:34   #74
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Skal til fjells første del, reiser i morgen, blir til onsdag. Hjemmepåske for resten. Gleder meg nesten mer til del 2, men er alltid hyggelig der vi er på fjellet også, Høvringen og Fjellskolepåske. Håper på sol og fine skiturer! Langfredag feirer vi husets 17-årsjubilant med lunsj i byen med svigers, svoger og niesene. Rett over påske starter jeg i ny jobb, spent og gleder meg!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 10:41   #75
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal til hytta ved sjøen. Men der er det snø, gitt. ☺️ Aldri opplevd det før. Pappa kommer ned et par dager og går på ski med barna. Jeg ødela ryggen på ski i vinterferien, så jeg får ikke lov av meg selv å være med... Prøver å ikke deppe for mye over det... Ellers blir det tur til bassenget på Havna, lage påskepynt, påskelam og masse påskekrim. ☺️ høydepunktet er påskerebusen påskemorgen, som ender i påskeegg. det aller beste synes jeg imidlertid er å sove lenge om morgenen. ☺️

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 10:45   #76
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Vi skal jobbe mandag og tirsdag, men så er det ferie. Blir hyttepåske på fjellet, og værmeldingene er (foreløpig) fantastiske!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 10:50   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Vi skal til hytta ved sjøen. Men der er det snø, gitt. ☺️ Aldri opplevd det før.

Vi har også pleid å starte hyttesesongen i påsken, men nå går det ikke. Vannet er frossent og orker ikke vasse gjennom snø til uisolert utedo.

Men vi tar nok kanskje en dagstur ned dit, bare for å snuse inn sjølufta.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 11:14   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Fjellet for snø og vinter, vestlandet for vår, var tanken, men der har det visst også snødd.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 12:18   #79
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

Ser ikke ut til at det er spesielt vårlig i Købehavn heller. Er meldt snø på tirsdag. Og selv om det er meldt sol mot slutten av uka, når jeg skal dit, så er det likevel stort sett minusgrader.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 12:28   #80
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du i påsken?

På fjellet. Gå på ski, stå på ski, strikke, lese bøker, nyte bålpannegropa, få venner på besøk, kjøre hundespann. Nyte livet, that is. Jeg kjøper happy tenåringer med nok wifi, smågodt og en tur til et større alpinanlegg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no