Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 13:02   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Bukser som passer til hverdagsbruk på kontor, hvor kan jeg finne fine og gode som ikke koster en halv million? Bill.mrk: trenger flere bukser..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 13:51   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Henger litt her for å se om du får gode tips, er blitt helt skjørt- og kjoledame, men noen ganger vil jeg gå med bukse, og føler litt på at jeans ikke alltid er tingen.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 13:58   #3
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg er en kjole- og skjørtdame, men har fått veldig sansen for bukser fra Five Units. De koster 900-1000 kr, men er ofte på salg. Ett av parene jeg har har jeg faktisk kjøpt brukt her inne for 400 kr (mener jeg). Slitesterke og veldig behagelige å ha på.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 14:31   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg synes også at Selected har OK bukser. Jeg har to av modellen Muse, som er helt smal og litt kort, i dressbuksestoff. Denne koster 600 kroner og finnes i ganske mange farger. Om du vil ha litt mer romslige bukser, har for eksempel Fiveunits, Vero Moda eller Floyd ganske godt utvalg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 14:53   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Hvor kjøper man Five Unitsbukser?

Jeg bruker oftest Floydbukser på jobb.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 14:58   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg er også glad i Floyd. Har både jeans og andre typer bukser derfra, og bruker begge deler på jobb.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:07   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvor kjøper man Five Unitsbukser?

Jeg bruker oftest Floydbukser på jobb.

Sånn cirka overalt, men primært hos butikker som ikke er i noen kjeder. På nett kan man for eksempel kjøpe dem hos Zalando eller Miinto, og en haug med andre. De bør nok prøves i butikk først, for størrelsene er litt rare, ofte i retning stor, men mye har å gjøre med hvordan man vil at buksene skal sitte, ikke primært med størrelse.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:09   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Komikerfrue viste frem noen Floyd bukser på bloggen sin her om dagen.
Aner ikke hvordan formen er på buksene men det ble vist at de er høye i livet. Nå liker ikke jeg det da og ikke liker jeg at de er supertighte heller.

Jeg har to bukser fra Soya Consept. I sånn cord/chennille med glidelås bak på benet. Fin i formen og passer meg som har litt mye rompe/lår.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:11   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Hva slags størrelser finnes disse buksene i? Floyd og Five unit? Plass til litt større damer også?

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 19-02-18 kl 15:25.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:19   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Floyd liker jeg ikke.., synes de er litt tynne i stoffet. Five units skal jeg sjekke mer. Takk!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:23   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Floyd liker jeg ikke.., synes de er litt tynne i stoffet. Five units skal jeg sjekke mer. Takk!

Nettbutikken til Floyd har bukser fra en hel rekke ulike merker, ikke bare fra eget merke, så det lønner seg å ta en titt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 15:24   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva slags størrelser finnes disse buksene i? Flott og Five imot? Plass til litt større damer også?

Fiveunits bruker tommestørrelser, og jeg ser at svært mange av mine kolleger, inkludert flere som sikkert ser på seg selv som litt "større", ser ut til å like dem godt, spesielt modellen Jolie, som er generøs over rumpe og hofter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-18, 23:45   #13
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Favorittbuksa mi for tida er fra Kaffe. Modellen heter Vera. Ellers liker jeg jeansene fra Days Like This, de smale.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 18:12   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg liker Maia the tapered fra Lindex
https://www.lindex.com/no/dame/under.../#!/page1/row1

Billige og veldig gode.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 19:44   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Jeg kjøpte bukse fra Days Like This denne uka, veldig god passform og hyggelig pris. Svart penbukse som passer til alt, de hadde med både vide og trange bein. Det aller beste er at den er så romslig i størrelsen at jeg kunne gå ned et hakk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 01:13   #16
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.208
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøpte bukse fra Days Like This denne uka, veldig god passform og hyggelig pris. Svart penbukse som passer til alt, de hadde med både vide og trange bein. Det aller beste er at den er så romslig i størrelsen at jeg kunne gå ned et hakk.

Fikk du tak i det her i byen? Trenger også nye bukser.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 07:17   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Ja, de har improfilert butikken på senteret. Den ved siden av Cubus. Blitt veldig fin og de har altså perfekte bukser!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 09:28   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Vi har ganske uformell dresskode de dagene jeg bare skal være på kontoret. Jeg liker veldig godt en jeans man får kjøpt på Kappahl som heter "Stella". Den koster 299 eller 399. Når jeg kjøper den i svart, er den fin nok til å brukes på kontoret.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 10:45   #19
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Noterer at jeg skal sjekke både KappAhl og Days like this. Tusen takk for tips, folkens!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 11:07   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan jeg finne fine, gode og rimelige bukser?

Mitt problem er at jeg trenger bukser med lavt liv (med høyt liv går de opp til under puppene) og 34 i lengde. Det er vanskelig å finne. Jeg vil også ha dem smale. Dette finner jeg på Vero Moda og Only (hva er egentlig forskjellen på de to butikkene?), men de holder ikke fasongen så veldig lenge, egentlig. Jeg ble overtalt til å kjøpe jeans på Bik Bok i forrige uke, og damen som hjalp meg påstod at lengden på buksene der «passet alle» og at selv om de var 31 tommer, så hadde hun aldri hørt at noen trengte lengre bukser enn det i deres butikk.. Buksa er myk og elastisk, men jeg irriterer meg mer over lengden enn jeg hadde trodd da jeg kjøpte den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no