Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er DU?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 21:13   #21
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tror nok Saint har rett i at man definerer seg selv forskjellig ut fra situasjonen man opptrer i

Selv studerer jeg Statsvitenskap ved HiM, har studert juss i 3 år ved UiB, samtidig som jeg har jobbet ved siden av studiene.

Jeg driver med fjellklatring minst to ganger i uka, og tilbringer mye tid sammen med vennene mine.

Ellers er jeg mor til mine to små, og kjæreste

Etterpå har jeg egentlig ikke så mye tid til overs...

Som person er jeg litt kontrollfreak, pirkete, litt perfeksjonist, godt humør, tåler en spøk og elsker spydig humor

Jeg liker tonen her inne, og blir lettere oppgitt over enkelte på NM som bærer seg over alt de leser "mellom linjene"
Tror nok også jeg er veeeeeldig diplomatisk av meg..

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:46   #22
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

  • Jeg vet ikke hva jeg skal bli.
  • Jeg er perfeksjonist og altfor misfornøyd med meg selv.
  • Jeg lever for fremtiden, selv om jeg vet bedre.
  • Jeg elsker å lære og kunne helst tenkt meg et liv som evig student.
  • Jeg foretrekker å observere fremfor å delta.
  • Jeg er skaptreningsnarkoman, men får sjeldent utløp for behovet mitt.
  • Jeg har en splittet personlighet når det kommer til rot. Hjemme=kaos, jobb=sirlig orden.
  • Pyse, men farlig hvis jeg blir presset.
  • Kunst, kultur, design, interiør er litt av mine interesser (det siste er mitt fagområde).
  • Musikkavhengig.
  • Religiøs, men holder det for meg selv.
  • Hjemmekjær.
  • Naturelsker. Drømmer om lite hus i skogen eller ved sjøen.
  • Jeg jobber best under press/i siste liten.
  • Liker å lage dårlige unnskyldninger for meg selv.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:53   #23
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er rotete, ustrukturert, rettferdig, impulsiv, ekte, drømmer om morgendagen, vil ha en karriere, glad i jobb og studier, kan være jålete, men liker også å gå i fjøset, meget dyrekjær, familiekjær, redd for å miste kontroll, mener selv å ha en dyp selvinnsikt og dertil selvironi.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:18   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende å lese hvordan dere beskriver dere selv

Vanskelig å sette meg selv ned på papiret syns jeg. Men jeg prøver:

Jeg er meg. Stor og myk inni og utenpå. Jeg liker mennesker og har lett for å komme i kontakt med folk. Jeg vil gjerne redde verden, men vet ikke helt hvordan. Jeg skriver ned alt jeg tenker og føler og tror, og jeg analyserer folk (meg selv også) i det vide og det brede.
Jeg har innredet kjellerboden til malerom.

Nå høres jeg ut som en rødvinsdrikkende kvasikunstner, men det er jeg ikke. Jeg prater ikke slik jeg skriver, og jeg er mer tøff enn flagrende hvis noen skjønner hva jeg mener.

Jeg er advokatsekretær, noe som egentlig burde kræsje med hele meg, men jeg trenger en 8-16 jobb som har struktur. Og jeg liker system og klare regler.






Hvis jeg skal oppsummere meg så er jeg tenkende,
Men med behov for at noen tenker for meg innimellom.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:33   #25
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er sjef

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:41   #26
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er høy, lys og passelig middels rund. Jeg er sta, utadvendt og selvstendig. Jeg liker dyr, og spesielt hester. Jeg er sosionom, lokalpolitiker, leder av et lite idrettslag og interesserer meg lett for ting Men jeg er også fullstendig i stand til å gi blaffen, og jeg har en selektiv hukommelse.
Jeg kan være lite strukturert og er ingen typisk arbeidsmaur da jeg lett lar meg styre av følelser og humør.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:49   #27
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Ja, hva skal jeg si i en sånn tråd...fikk brått litt betenkeligheter i forhold til nicket mitt
Men altså - Også ellers, men særlig på et mammaforum, er jo det at jeg er mammaen til Mathias (og snart lille Hannah) en vesentlig del av min identitet, akkurat som det at jeg er samboeren til pappaen hans, student, industrioperatør, venninde, datter, søster osv er i andre sammenhenger.

Disse rollene legger jo også beslag på enormt mye av min tid i hverdagen, og utgjør jo mye av det jeg oppfatter som MEG.

IKKE MINST så er det vel den jeg er som gjør at jeg har havnet i mange av disse rollene. Jeg har jo VALGT å bli mamma, samboeren til Mathiaspappaen, Mastergradsstudent i språk osv FORDI jeg er den jeg er, med de ønsker jeg har for livet mitt.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:58   #28
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Ja, hva skal jeg si i en sånn tråd...fikk brått litt betenkeligheter i forhold til nicket mitt

................

IKKE MINST så er det vel den jeg er som gjør at jeg har havnet i mange av disse rollene. Jeg har jo VALGT å bli mamma, samboeren til Mathiaspappaen, Mastergradsstudent i språk osv FORDI jeg er den jeg er, med de ønsker jeg har for livet mitt.

Kanskje du burde bytte nick til Ma*
For rollene dine begynner på Ma, alle sammen ......

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 00:09   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å si det med min snart fem år gamle datters ord:

Det er så deilig å være jente!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:46   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er DU?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Det er så deilig å være jente!

Nåh... Jeg vet ikke om jeg vil være med på den. Ikke helt uforbeholdent i hvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 30-09-06 kl 12:11.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 11:31   #31
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvem er DU?

Ja hvem er jeg, det er ikke alltid like lett å vite. Men jeg trives som mamma og kone det gjør jeg å de to tinga er det viktigste i livet mitt. Jeg har drømmer og visjonen som de flsete andre vil jeg tro. Min største drøm er å kunne starte familiebarnehage ller barnehage. Noe jeg har bestemt meg for å kunne få til i løpet av 5 år. Ellers aktiviteter liker jeg å skravle på forum, men også lese bøker, synge å være sammens med gode venner.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:54   #32
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er DU?

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Kanskje du burde bytte nick til Ma*
For rollene dine begynner på Ma, alle sammen ......

ha ha. det har jeg ikke tenkt på kanskje ikke så dumt, nei

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 09:33   #33
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er DU?

Tja, det er jammen meg ikke lett å beskrive seg selv egentlig. Det gjelder å finne positive og negative sider ved en selv, og jeg er en person som stort sett er flinkere til å fremheve mine negative sider enn mine positive sider når jeg skal fortelle om meg selv. Tror det ligger noe inni meg som sier meg at man skal da ikke skryte av seg selv.

MEN jeg skal prøve å komme med litt av begge deler i min beskrivelse.

Jeg synes det er vanskelig å komme utenom mine barn når jeg skal snakke om meg selv, de er jo en stor del av meg, og det meste av min fritid går jo med til dem, og de er nesten hele tiden i hodet mitt. Men det kommer kanskje av at jeg har vært stort sett alene med dem. Derfor føler jeg ofte at jeg har vært de konstante i livet deres, og jeg har følt på at jeg må gi det jeg kan for å kompensere på noe slags vis. Jeg har også til tider følt dårlig samvittighet for at jeg har "tatt fra dem" deres pappa, men om jeg tenker fornuftig så vet jeg jo at det har vært bedre for dem at jeg gikk.....

Se der ja....ganske mye om akkurat barna

Jeg vil si at jeg er snill, omtenksom og medmenneskelig. Jeg tar meg tid til å tenke på andre enn meg selv og prøver så godt jeg kan å hjelpe mennesker som er i en vanskelig situasjon, og det gjør jeg ofte selv om det kan være ubehagelig for meg selv. Har hvertfall fått et inntrykk av at det er noe jeg blir satt pris på i forhold til.

Jeg er veldig tenkende....jeg tror jeg egentlig tenker alt for mye. Det er ikke mange ting i livet mitt som ikke er nøye gjennomtenkt. Jeg prøver ut forskjellige vinklinger og utganger oppi hodet mitt flere ganger. Dette kan være både positivt og negativt. Jeg blir i grunnen litt sliten av dette innimellom.

Jeg er rolig og fattet. Har fått høre i forhold til min kommende jobb så kan jeg fungere som pasientens Valium Det var en medstudent som sa dette til meg og jeg tok det til meg og syntes det var fint sagt. Jeg er stort sett rolig og avbalansert og det smitter smitter over på andre rundt meg.

Det hender jeg er humørsyk, spesiellt i er viss periode hver mnd. Da er jeg nesten ikke til å være i hus med. Men ute blandt folk klarer jeg å skjerpe meg. De stakkarene her hjemme er de som får unngjelde

Jeg er litt rotete av meg, selv om jeg i senere tid har blitt bedre på dette området.....men jeg har orden i rotet da.....jeg pleier nesten alltid å vite hvor jeg har ting, og alle andres ting. Jeg hater å vaske, har lenge vurdert å leie vaskehjelp. Synes det dumt å bruke tid og krefter på å diskutere hvem som skal gjøre det denne ganger eller når det skal gjøres.....fysj som jeg hater å vaske....

Jeg er arbeidsom på jobbe, men er ganske lat om kvelden etter en lang arbeidsdag....og liker godt å sitte å se på tv eller sitte med min kjære laptop.

Jeg spiser alt for mye godteri, dessverre.. Det er en uvane jeg har lyst å kvitte meg med, men det er nærmest som en avhengighet som jeg ikke makter å gjøre noe med.....sjokolade er jo såååååååå godt Men skal gjøre et forsøk igjen....om en stund, det er jo lørdag i dag og da er det hvertfall lov

Jeg liker meg godt ute i marka. Jeg elsker å fiske. Det er ikke mye som kan slå det å sitte ved et fiskevann med fiskestanga. Sitter å se på duppen, om det er en liten antydning til at en skal bite på....rekreasjon for kropp og sjel! Ingen har noe imot at jeg skryter av kjempefangsten min her?? Neivel, flott! Fikk ei gjedde på 14 kilo på ei lita fiskestang med 0,20 snøre! Det var kick det!

Tja...har jeg utbrodert nok om meg selv nå tro..det får kanskje holde......får fortelle en liten hemmelighet på slutten da......det hender jeg går på bingo

Da skal jeg sette meg å kose meg med å lese nye innlegg her inne. Jeg har fri i dag joh. Vesla er hos pappan sin, mens min eldste skal på håndballkamp....og kjæresten sover etter nattevakt. Har de nye gitarkameratene i bakgrunnen og jeg storkoser meg nå!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 05:21   #34
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er DU?

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

  • Jeg vet ikke hva jeg skal bli.
  • Jeg er perfeksjonist og altfor misfornøyd med meg selv.
  • Jeg lever for fremtiden, selv om jeg vet bedre.
  • Jeg elsker å lære.
  • Jeg har en splittet personlighet når det kommer til rot. Hjemme=kaos, jobb=sirlig orden.
  • Pyse, men farlig hvis jeg blir presset.
  • (Kunst,) kultur, design, interiør er litt av mine interesser.
    majsa legger til: Håper at jeg en dag kan få jobbe med en av delene.
  • Musikkavhengig.
  • Religiøs, men holder det for meg selv.
  • Hjemmekjær.
  • Naturelsker. Drømmer om lite hus i skogen eller ved sjøen.
  • Jeg jobber best under press/i siste liten.
  • Liker å lage dårlige unnskyldninger for meg selv.

Det er kanskje dårlig gjort, men dette var så skremmende likt min beskrivelse av meg selv at jeg bare må sitere og signere nesten alle punktene. Får vel legge til noen også, for å ikke virke helt fjern:

Fryktelig barnslig på flere områder - elsker å bygge lego, ler meg ihjel av prompehumor og kan være litt uansvarlig, elsker tøysete griseprat, kan ikke fordra folk som konstant er pessimistiske, så jeg prøver å alltid se positivt på ting selv, vimsete, lett å smigre, liker å ta bilder, elsker tekniske ting, f.eks. å bygge IKEA-møbler, surfe på nettet og hjelpe folk med dataproblemer, er i det hele tatt interessert i alt for mye forskjellig og for opptatt av å gjøre ting perfekt til at jeg hittil har klart å finne min hylle. En dag må jeg vel bare lukke øynene, peke på et punkt på en liste over ting jeg synes er gøy og la det stå til. Så var det det at jeg alltid klarer å finne en unnskyldning for å utsette den dagen. Skal bare flytte, må bare få tatt lappen, bare få dette barnet, bla-bla-bla...

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:29   #35
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er DU?

Jeg er stort sett veldig blid (untatt i migreneperiodene mine), fryktelig hissig, men blir fort blid igjen. Er glad i å bruke kroppen, men ikke i å trene. Er arbeidssom så lenge det ikke gjelder husarbeid, for det er det verste jeg vet.
Dessverre passer det dårlig i kombinasjon med at jeg er super rotete, kan få det til å se bomba ut ved bare å åpne posten.....
Har tellekanter på klærne i skapet og skikkelig system i alle andre skap, men kan bruke en evighet på å få klærne i skapet. Og det kan til tider være kaos utenor skapene, men det er ikke så ille som kaos i skapene.

Jeg er positiv av natur, men det hender pessemismen slår meg også.
Humorenmin er litt galgehumor, men ikke fordi jeg synes det er morsomt at noen slår seg, men fordi jeg ser det komiske i situasjonen. Mitt største humor objekt er meg selv, for jeg har masse selvironi. Man kan jo ikke holde for seg selv at man irriterer seg over dårlig lyd på telefonen, for så å finne ut at den blir holdt op ned (ja da, skjeddemeg for et par uker siden)
Jeghar veldig godhukommelse, men klarer alikevel å glemme timer på helestasjonen o.l. Mens så detaljer kan sitte som spikret.

Av interresser må boklesing være min største lidenskap, jeg rett og slett elsker å lese. Men må ha på radio eller tv når jeg leser ellers blir jeg forstyrret av stillheten. Håndarbeid er jeg også glad i, alt fra hekling, brodering til saging snekring. Tegning er også morsomt, men en egenskap som forfaller da tiden sjeldent strekker til. Men jeg laget tegningen til påbygget på huset vårt og fikk alle vinkler riktig (selv på taket og det nye taket), det er jeg litt stolt av, for der har jeg ingen utdannelse.

Min drøm var tidligere å bli sykepleier og så jordmor, men den drømmen har bleknet og blitt borte. Så hva jeg vil bli når jeg blir stor det vet jeg ikke.
Har nå en jobb jeg trives i, men har full kræsj med en kollega. Han forsurer hele arbeidsmiljøet. Så det er ikke bare jeg som sliter med han da.

Det var i allefall litt om hvem jeg er utenom mamma og kone.
Får ta med at hele familien min og familien til gubben mener jeg burde blitt kunstner. Fordi jeg er glad i å lage ting, og de synes jeg er flink. Der er jeg nok den hardeste kritiker selv, for jeg ser alltid for mange feil.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:01   #36
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er DU?

Jeg har store deler av livet mitt "Bare" vært datteren til min mor og min far. Så jeg har hatt et stort behov for å bare være meg. Det hjalp betydelig å flytte bort fra hjemstedet mitt.
Her er det ingen som kjenner familien min (ikke at det er noe spesielt negativt med vår familie kontra andres) så de må bli kjent med meg utifra meg.

Jeg er litt sjenert og tilbakeholden. Er observant. Ganske distre. Kontrollfreak innimellom. Har til tider støv på hjernen.
Ble under (de innledende) studiene kalt for Sleeeepy, var konstant trøtt.
Er feminist egentlig. Men har firt litt (mye) på prinsippene for å få a/s familien til å overleve, og for at jeg skal overleve.

Som sagt er jeg distre, og da jeg var på foreldremøte i bhg til snuppa kom jeg ikke på å si at hun var blitt storesøster - det var jo ikke derfor jeg var der.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:34   #37
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem er DU?

Jeg er meg, og er egentlig veldig fornøyd med det. Føler at jeg har funnet mye av meg selv, og det jeg ikke har funnet gleder jeg meg til å oppdage.

Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:00   #38
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er DU?

Kopierer litt der jeg kjenner meg igjen, men her er meg:

  • Jeg elsker lister (og spesielt å streke ut)
  • Jeg vet ikke hva jeg skal bli.
  • Jeg øver på å leve i nuet, men fokuserer for mye på fortid og fremtid.
  • Jeg elsker å lære og å lese.
  • Jeg liker å skravle med venner med/uten kaffe/te/vin/drinker og elsker "sånn-har-jeg-det-også" situasjoner.
  • Jeg er litt bedagelig anlagt, men veldig flink til å ta i et tak.
  • Uredd til hverdags og flink i krisesituasjoner
  • Kunst, kultur, design, interiør er litt av mine interesser.
  • Elsker musikk og reiser.
  • Familiekjær, men nyter helst i små doser (bortsett fra "kjernefamilien").
  • Jeg jobber best under press/i siste liten.
  • Liker å lage dårlige unnskyldninger for meg selv.
  • Ikke flink til smalltalk
  • Liker å være problemløser og er diplomatisk. Flink til å se saker fra flere sider (noe som kan gjøre meg litt vinglete).
  • Blond, naiv, tynn, atletisk, middels høy, skogal og jålete. Ironisk, selvkritisk og glad.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:59   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er DU?

Jeg er jo først og fremt mamma, og siden mine barn er spredd så veldig i alder, vil jeg være småbarnsmor i mange år sammenlagt

Ellers er jeg veldig glad i å pynte meg (bombe ?) kvalitetsbevisst , utrolig pirkete hjemme, elsker bøker, elsker jobben min som teamleder på support (Visma, system 4) perfeksjonist , langtidsplanlegger, effektiv hjemme (sant LaBanga?),
skikkelig hønemor og myrsnipe , elsker å reise, fullstendig bilgal
Min gamle sjef kalte sin sønn og meg gale, vi faktisk koste oss når vi vasker bil...og det gjør jeg ja
Jeg syntes også det morsomt å male inne eller ute
Jeg er veldig glad i å lage ting eller og sy, men det blir liten tid til det
Elsker lister, jeg har en perm med ALT fra 1991, julegavelister, priser på hver enkelt ting og totalsum
Bryllupstaler og sanger jeg har laget, innbydelser som er sendt ut, julekort lister, ja ALT

Jeg har hele tiden mens jeg har hatt barn enten vært student, eller har jobbet fullt.
Også jobbet ved siden av studier.

Hele tiden sulten på mer i yrket mitt, og vil gjerne studere mer på feks BI
Veldig gjerne sammen med kollegaene mine

Flere barn skal vi ikke ha, føler at kroppen ikke orker det, dessuten har jeg mer enn nok med fire barn,hund og katt. Og husstell , det er mer enn nok med så mange mennesker

Ser noe også har beskrevet seg selv, jeg er brunøyd, mørkhåret 170 og 36
Og...faktisk mørkere i huden enn de to pakistanerene jeg jobber sammen med
Vi sammenligner titt og ofte, fordi det er litt morsomt og jeg er heilnorsk

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:15   #40
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er DU?

I am who I am.....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no