Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sunt sukker, stevia

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 11:42   #61
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Tenk litt før dere åpner kjeften.

Et godt råd.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 11:43   #62
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 11:52   #63
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Tror kanskje jeg ville lest litt mer samt kanskje brukt google litt mer aktivt?

Og i dette forsøket der det blir hevdet at Stevia kan gi problemer med forplantningsevnen.. vel, hvis din kar veier 65 kg og han skal spise i samme forhold som forsøksdyrene det her henvises til må han spise 35kg dagen av stevia planten.

Og ikke tro norske myndigheter bare vil det beste for deg å dine, da er du tåpelig naiv. Slå opp Codex Alimentarius og begynn å les. Vitaminer og mineraler i maten blir i praksis ulovelig, 7 av de 10 værste giftstoffene blir igjen lovlig, merking av genmodifisert mat trengs ikke og hvis du leser på kosttilskudd og det står 100% av vitaminer, mineraler eller annet så er ikke det optimale doseringen, men absolutt minimum.

Det jeg prøver å si er følgende, det kommer LANGT VERRE ting innen året enn denne tåpelige diskusjonen. Og når man ser hvem som fikk stevia forbudt av FDA, men aspartam godkjent (Donald Rumsfield) burde det ringe er bjelle, men jeg forventer det ikke.

Halvparten her inne dumper sikkert ungen på 1 år på barnehage og tror dere har gjort jobben eller bruker tven som barnevakt uten å se at poden faktisk faller i transe, hodet på skakke, glassaktige øyne og helt borte.

Tenk litt før dere åpner kjeften. Hvor mange her inne ville sagt ja til microchipping av unga hvis sykehuset og myndighetene hadde sagt dette er for å "sikre" at ungen ikke blir forvekslet eller kommer bort?

Halvparten her inne burde vært pisket for å være temmelig naiv og ignorant. Sannsynligvis tror de krigen mot terror kan vinnes også. Haha

Det var et friskt innlegg til å være ny her.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Et godt råd.

:signerer:

Forøvrig er jeg bruker av sukrin og synes det smaker helt fint.

Men jeg tror man skal forsøke å redusere ønsket om å innta så mye søt mat i det store og det hele - det er best å spise den maten som er bra for kroppen og vende kroppen til å like den maten istedenfor å prøve å spise det man har lyst på hele tiden og forsøke å lure kroppen sin.

Og jeg burde ikke si det så høyt med det pepsimax forbruket jeg er oppe i nå, men jeg sier det forde. :lover å kutte pm ut eller langt ned utpå sommeren:

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:02   #64
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det var et friskt innlegg til å være ny her.

Pysj, slike pleier å rote seg inn fra et eller annet google-søk, kjefter litt rundt og forsvinner igjen. Og om de prøver seg med debatt så blir de bare sinte og først etterlyser saklige svar, og når de får dem, så blir de sinte fordi de skjønner ikke ordene.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:05   #65
koskov
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 2
koskov bør skjerpe seg
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, det var et skikkelig veloverveid og intelligent innlegg du.

Dere er så håpløst etter at jeg gidder ikke kaste bort tid. Jeg skulle bare ha et utbrudd og meldte meg inn bare på det unnlaget.

Slå opp Codex Alimentarius di næpe og si meg hva du finner.

Kan jo bare paste noe jeg har skrevet en annen plass

Oljefondet vårt renner bort som sand mellom henda. Hvor mye er det i mars når de kommer med oversikt? 1200? 1300? Og når derivatbobla går av og dollaren stuper kommer enda mer til å forsvinne. Hvor kom redningspakken fra? Hvor mye blir det neste gang og hvor hentes dette fra? Hvor mye i GJELD har staten tatt på våre vegne?

En fjert sier du, gullet vi hadde var kunne ihvertfall ikke bli verdiløst. Alle papirene kan det. Jeg lurer virkelig på hvordan kommende generasjoner kommer til å omtale næpa Kristin halvorsen som økte fra 40 til 60% for å opprettholde realavkastninga (haha) eller stoltenberg, brundtland og Støre som snikinnmeldte Norge inn i EU. Tjenestedirektivet, tror du det er bra? Neida, åpner enda mer for at utenlandske aktører kan kjøpe Norge bit for bit, vann, olje, gass, fisk.

Vi har noen fryktelige naive politikere som tenker så kortsiktig at jeg har lyst til å spy. Generasjonen som kommer vil ikke være nådig i sin kritikk, men det triste er at det er foreldrene nå, de voksne som krangler om materiale goder istedet for å sikre og prøve å verne om sine barns fremtid. Det er et moralsk forfall mer enn noe annet, og de har sviktet sin oppgave som foreldre ved å IKKE sette seg inn i samfunnet og verden, stolt blindt på andre og prøvd å holde seg mest mulig beskyttet og usett i midten av pingvinflokken.

Vi står på vippepunktet og nå er det viktig vi holder tunga rett i munnen og prøver å se fram sammen, tar viktige debatter og ubehagelige spørsmål og faktisk tar ANSVAR alle mann. Ikke bare er uviten og ignorant som visse individer her, men prøver å sette oss inn i ting, kanskje lese litt bøker, se filmer som ikke bare en underholdning og tar diskuterer med folk overalt hvor vi går.

Jeg satt på toget idag og snakket med en arbeidskollega om Codex alimentarius, akkurat passe høyt så folk rundt fikk det med seg og man kan merke de blir stille og lytter. Det er mulig å få ting gjort, men da må vi legge hjerte og sjela i det, tro på oss selv og en litt annen fremtid som kanskje tar vare på de ting som virkelig betyr noe så vi ikke alle vandrer rundt som hjernevaska naut etter altfor mye idioti på dumboksen.

For noen over her anbefaler jeg å starte med en BBC dokumentar som ligger på video.google.com søk stupidity.

koskov er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:07   #66
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Pysj, slike pleier å rote seg inn fra et eller annet google-søk, kjefter litt rundt og forsvinner igjen. Og om de prøver seg med debatt så blir de bare sinte og først etterlyser saklige svar, og når de får dem, så blir de sinte fordi de skjønner ikke ordene.

Haha - snakk om at det du sier blir bekreftet før jeg rekker å sende nemlig-smileyene engang da.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:12   #67
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Jeg satt på toget idag og snakket med en arbeidskollega om Codex alimentarius, akkurat passe høyt så folk rundt fikk det med seg og man kan merke de blir stille og lytter. .

Eller de prøvde å late som om dere ikke var der. :occam:

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Det er mulig å få ting gjort, men da må vi legge hjerte og sjela i det, tro på oss selv og en litt annen fremtid som kanskje tar vare på de ting som virkelig betyr noe så vi ikke alle vandrer rundt som hjernevaska naut etter altfor mye idioti på dumboksen.

Eller vi kan poste utbrudd på internettforum hvor vi går ut fra at alle andre er totalt tette idioter, det virker sikkert finfint det også.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:12   #68
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Troll i ord, Esme!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:15   #69
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia


Snakk om mindless ranting!

(...psst! De på toget ble ikke fascinert - de ble engstelige, vet du.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:39   #70
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Halvparten her inne dumper sikkert ungen på 1 år på barnehage og tror dere har gjort jobben eller bruker tven som barnevakt uten å se at poden faktisk faller i transe, hodet på skakke, glassaktige øyne og helt borte.

Tenk litt før dere åpner kjeften.

Halvparten her inne burde vært pisket for å være temmelig naiv og ignorant. Sannsynligvis tror de krigen mot terror kan vinnes også. Haha

Koskov har virkelig lest mye her på forumet før han poster innlegg.
Jeg sitter også med inntrykket av at FP er et forum fylt av naive og ignorante mennesker.

Jeg tror jeg ble litt forelsket.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:39   #71
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Haha - jeg tror også de på toget ble litt sånn "hvis jeg blir helt stille nå så ser de meg ikke, så kommer jeg av da jeg skal uten at de følger etter meg."

Og det med hvor mye gjeld staten har tatt opp for å fremskaffe den krisepakka til bankene kan jaffal jeg svaret på - ingenting. Men det er når man regner sånn som de som skriver Brundtland med stor forbokstav og sånn da.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:40   #72
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Forumtroll:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:41   #73
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Jeg er egentlig mest interessert i hvorfor koskov kaller diskusjonen tåpelig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:46   #74
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Jeg er helt enig i at diskusjonen er tåpelig jeg. Jeg hadde feks ikke skjønt at stevia hadde noe med finanskrisen, men så leste jeg at Koskov har snakket om stevia på toget og gitt medpassasjerene der en nærmest reiligiøs åpenbarelse, og nå tror jeg at iløpet av kvelden skal jeg kanskje skjønne hvordan det hele henger sammen med barnehager og tv og 1 åringer og det hele. Og stevia.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:47   #75
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er helt enig i at diskusjonen er tåpelig jeg. Jeg hadde feks ikke skjønt at stevia hadde noe med finanskrisen, men så leste jeg at Koskov har snakket om stevia på toget og gitt medpassasjerene der en nærmest reiligiøs åpenbarelse, og nå tror jeg at iløpet av kvelden skal jeg kanskje skjønne hvordan det hele henger sammen med barnehager og tv og 1 åringer og det hele. Og stevia.

Åh... Da skjønner jeg.

Tåpelig diskusjon, ja.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:48   #76
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Åh... Da skjønner jeg.

Tåpelig diskusjon, ja.

Dumme tråden. Dumme fp'ere. Heldige oss som har fått en som kan lære oss litt om ting.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:50   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Dere er så håpløst etter at jeg gidder ikke kaste bort tid. Jeg skulle bare ha et utbrudd og meldte meg inn bare på det unnlaget.

Slå opp Codex Alimentarius di næpe og si meg hva du finner.

Næpeglitter! Jeg var faktisk ikke så veldig negativt innstilt til stevia før du kom. Kanskje du burde utvikle merkedsføringsteknikken din litt? Hvem trenger fiender med sånne venner!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:50   #78
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

torsk - hvor tar du det i fra?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 12:50   #79
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Men jeg vet ikke om jeg ville vært helt anonym og usett i en pingvinflokk da. (180 cm babe skulle vel stå litt ut?). Heldigvis er det mennene som skal ta ansvar - jeg pleier ikke å reise meg når "alle mann" kalles ut. Spesielt ikke for å ta ansvar.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:03   #80
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Dere er så håpløst etter at jeg gidder ikke kaste bort tid. Jeg skulle bare ha et utbrudd og meldte meg inn bare på det unnlaget.

Takk, det merkes. Du greier ikke å forholde deg til saken en gang og blander inn alt mulig annet. Du har ikke kommet med et godt argument hverken for eller mot stevia, du sitter bare og babler om Den Store Sannheten.

Se her folkens hva denne luringen hadde skrevet "et annet sted" dvs anonymt på DN-forum.

Her er noen av punktene som han advarer mot:

Sitat:

6. Massiv chemtrails-spraying av Norge i 2008 utført av mystiske, uidentifiserte fly, med flytillatelse fra høyeste hold i Norge (Stoltenberg og Strøm-Erichsen). Chemtrails inneholder barium, aluminium, mikrofibre, nanopartikler og mykoplasma. I USA, chemtrails-sprayingens hjemland er det kommet en sykdom kalt Morgellons Disease (se www.morgellons.eu). Denne skapes av mikrofibrene i chemtrails-utslippene. Her er 4 spørsmål som visstnok er blitt stilt Jens Stoltenberg en rekke ganger:
- Hva inneholder chemtrails ?
- Hva er hensikten med chemtrails ?
- Hvem betaler for chemtrails ?
- Hva er virkningene av chemtrails på helse, miljø og klima ?

Og så her:

Sitat:

9. Gardasil-vaksinering av unge norske piker, som det hevdes vil "beskytte mot livmorhalskreft" med varighet i kun 5 år. Dette vil skje med våre døtre fom 2009 til tross for at risikoen for å få livmorhalskreft ikke vil inntreffe før 20 år eller mer etter planlagt vaksineringsalder. I USA er det press for at gutter også skal "vaksineres" mot livmorhalskreft (!?) med Gardasil. Litt rart, siden gutter ikke er utstyrt med livmor. Er det nano-chips som skal snikes inn i unge norske kropper på denne utspekulerte måten ? Produsenten Merck - som også produserer Gardasil - har for lengst reklamert for sine nano-chips "som er så små at de kan puttes inn i en vaksine".

Det er som oftest mennesker som er svært langt fra kretser med innflytelse og kunnskap som mener seg å ha spesiell viten. Stemmer dette i ditt tilfelle koskov?

Opprinnelig lagt inn av koskov, her.

Jeg satt på toget idag og snakket med en arbeidskollega om Codex alimentarius, akkurat passe høyt så folk rundt fikk det med seg og man kan merke de blir stille og lytter.

Den dagen jeg sitter på toget og snakker høyt for å prøve å imponere de som sitter rundt meg så håper jeg at noen kommer og trøster meg. For da har det blitt ille med selvtilliten altså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no