Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er din stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 10:16   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke heller hva slags stil jeg har. Jeg går ikke i camo-bukser og hettegenser, heller ikke jakker som går til livet, men kan ellers variere ganske mye fra jeans til mer damete med skjørt og cardigan. Jeg liker godt enkle ensfargete klær i litt smalt snitt, i basisfarger som sort, hvitt, brunt og lyseblått. Og så har jeg litt andre farger og mønster innimellom. Knelange fløyelsskjørt, høyhalset genser og tette strømpebukser er veldig typisk meg. (Kan godt hende det er helt ut.) Høyhælte sko og støvletter liker jeg veldig godt, men måtte dessverre slutte å bruke det fordi ryggen slår seg vrang omtrent øyeblikkelig.
Jeg er ganske flink til å finne litt dyrere klær på salg, og blander det med rimeligere klær. Jeg har en god del klær som jeg har hatt i mange år og fortsatt liker.

Odd Molly-blusen var veldig fin. Jeg liker de klærne og smykkene Claire og Majsa liker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:22   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

For min del har det åpnet seg noen dører etter vektnedgang...

Før det hadde jeg liksom ikke særlig mye valg..
Var ikke SÅ voldsomt mye sprekt i str 52 liksom...

Men nå går jeg mye i dongeribukse, og det er herlig!
Så har jeg en del topper, cardigan, samt at jeg liker hettegensere/jakker veldig godt..

Her er noen eksempler på topper og sånn jeg bruker:


Denne kjolen har jeg bestilt meg



Denne toppen kjøpte jeg for ikke så lenge siden.



Denne har jeg i to farger, fra HM.


Mht bukser er jeg ganske kjedelig for tiden .. går igjen i Simple Wish buksa mi fra B Young..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:23   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å ha minst ett femti- sekstitallselement samme hva jeg har på meg. Et lite skjerf i halsen, rød lebestift, hårfrisyre osv.

Hovedfarger er svart og rødt, og gjerne jeans, converse og olajakke. Liker også høye hæler.
Ellers bruker jeg mye små skjerf i halsen, rød leppestift og artige spenner. Er glad i skjørt, gjerne olaskjørt med stripete strømper til.

Kanskje man kan si at jeg har en utvannet rockabilly-stil?

Jeg gleder meg for øvrig til å begynne å tjene penger igjen slik at jeg kan kjøpe litt mer kvalitet. Det blir en litt ond sirkel det der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 18:12   #44
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Går i mye smale olabukser (favoritten er lee powell og acne), converse eller adidas sneakers, kort skinnjakke og en enkel topp. Liker beltene til friis veldig godt... noen dager er jeg mer "rocka" ann andre. Bare å bytte tskjorte og sko liksom. Har en del litt pragende vesker... en ganske stor en i sølv som jeg har brukt mye i sommer.
På fest så er jeg mye mer damete.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:21   #45
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror ikke det kan kalles for noe spesiell stil det jeg går i.
Stort sett bukse, ofte dongeri og enten en kortermet topp eller en tynn genser. Prøver å matche litt med belter, smykker, sko og vesker (og mine hjemmeheklede sjal i ymse farger)
Skulle gjerne hatt besøk av motepolitiet ja.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:31   #46
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt sånn røff klassisk stil. Liker ikke for mye dill, men kan være litt jålete allikevel.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 07:59   #47
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Veldig klassisk, egentlig. Mange slette bukser og mange jakker. Gjerne tweed, og gjerne omslagstrøyer.

Jeg har totalt dille for krokoprint - har 3 krokoprint vesker, 1 krokoprint tegnebok og to par krokoprint støvletter.

Yndlingsfargene for tiden er brunt, gammelråsa og mørkegrønt.

Og så er jeg storforbruker av træningstøy, da... Det skal helst være i sånt teknisk fiber (strætch) og alle regnbuens farger !

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 13:29   #48
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Jeg går litt for mye i olabukser og joggesko for tida. Mest praktisk mtp levering i barnehage, gåing til og fra jobb og så sitter jeg stort sett for meg selv på kontoret om dagen så da er det ikke så mange å pynte seg for. Men liker å pynte meg utenom jobb da. Har fått kjoledilla etter at jeg oppdaget hvor GENIALE omslagskjoler er; de fremhever virkelig det man måtte ha av midje og skjuler det man har av bolledeig på magen. Ellers er jeg vel ganske klassisk i stilen og har mot min vilje fått litt dyrere smak de siste årene. Men i dag fant jeg en sånn pinstripe dressbukse på H&M til kr 198,- og kjøpte to sånne i forskjellige farger. Og så har jeg kjøpt hele seks nye gensere i dag også. Endelig kan jeg kaste en del av de utslitte jeg har brukt den siste tiden. Har hørt på Trinny og Susannah, og kjøper nå mest gensere/topper med v-hals eller rund hals, da det er penest for oss med store pupper. På vinteren går jeg stort sett alltid med lammeullsgensere, skal hamstre en hel haug i Italia til uka. Men ikke med høy hals i år (pga T&S) som nevnt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 13:34   #49
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Forresten:

DÆGGÆRN så tynn du har blitt, Guniss!! *imponert* Har helt hakeslepp her jeg sitter! Grattis!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:49   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Forresten:

DÆGGÆRN så tynn du har blitt, Guniss!! *imponert* Har helt hakeslepp her jeg sitter! Grattis!

Takk!

Tynn er vel å ta i, men blitt veldig smal oventil ja .. aldri vært så smal, må ha endra litt fasong tror jeg.. Bruker jo no 70 rundt i bh Det har jeg aldri gjort før..

Men driver og forteller kroppen min at de siste 10 kg skal bort fra navlen og NED

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 01:05   #51
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg er veldig glad i å gå med skjørt eller kjoler, helst som er smale i livet. Jeg bruker mye sort, men liker å sprite opp med sterke farger, som rødt eller turkis. Synes det er vanskelig å finne fine jeans, men blir veldig glad når jeg endelig finner en modell som passer, og da blir den også brukt en del.

Selv om det ikke kreves, så liker jeg å kle meg pent på jobb, og jeg elsker å pynte meg skikkelig. Er glad i høye hæler, men har dessverre litt problemer med å finne høye støveletter som passer, pga skikkelig fotballegger. Men leter jeg lenge nok, så finner jeg noe som passer der også.

Jeg shopper en del på H&M, Zara (alltid innom der i utlandet, nå er de jo også i Oslo, selv om jeg ikke har kommet meg så langt ennå), og ellers så foretrekker jeg litt dyrere merker. Sjelden jeg finner noe jeg liker på andre kjedebutikker som Cubus eller Kapahl o.l. Men jeg er litt kresen på hva jeg gidder å bruke altfor store summer på, men er flink til å finne fine og klassiske klær på salg.

Her er forresten en av mine siste innkjøp. Turkismønstret omslagskjole fra Bandolera.
http://www.bandolera.com/collection_...?IDC=18&IDS=AM#

Jeg siterer La Banga da vi nok har veldig lik stil. Jeg går stort sett i høye hæler, men har også noen flate sko og støvletter som brukes innimellom. Smale jeans, omslagskjoler, høyhalset genser.... Bruker en del kåpe på vinteren. Har forøvrig et varmt forhold til vesker, armbånd og skjerf også.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 12:39   #52
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Hvordan er din stil?

Jeg har ingen stil jeg Om jeg skulle sette ord på stilen så måtte det vel bli ta-det-man-har.

Har knapt skikkelige klær i skapet..

Og siden jeg jobber i barnehage så har jeg ikke akkurat brukt så mange penger på klær, eller meg selv

Men jeg kunne tenke meg et par fantastiske dongeribukser og noen flotte topper. Gjerne med litt farger og mønster.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no