Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Planlegger dere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 19:22   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Planlegger dere?

Dersom jeg skal finne klær til meg selv om morningen ender jeg opp i noe skikkelig grufælt. Jeg er forøvrig heller ikke i stand til å "kjenne etter" hva jeg vil ha på meg når jeg nettopp har stått opp.

Jeg legger frem klær til både meg og ztjerna. Så godt som alltid.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:28   #22
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Jeg må KJENNE etter hva jeg vil ha på meg når jeg står i dusjen

Så, nei, kan ikke planlegge det kvelden før.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:39   #23
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planlegger dere?

Jeg har stort sett enten funnet fram eller har en formening om hva jeg skal ha på meg.. Nå er det slett ikke alltid det stemmer med dagsformen neste dag likevel, og da blir det endret..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:47   #24
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg har stort sett enten funnet fram eller har en formening om hva jeg skal ha på meg.. Nå er det slett ikke alltid det stemmer med dagsformen neste dag likevel, og da blir det endret..

Eller vær, vind og føreforhold.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:50   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Legger sjelden fram, men har det planlagt i hodet mitt. Jeg må ta min egen påkleding etter humør.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:54   #26
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planlegger dere?

Veldig sjelden. Dersom mannen skal levere om morgenen så hender det at jeg gjør det. Men i og med at jeg nå har hjemmekontor, så har jeg ikke dratt før ham og da blir det som regel at jeg tar det på sparket på morgenen. Synes også det er litt lettere når en har sett hva slags vær det er (selv om vi ofte har minst 2årstider på samme dag.)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:56   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Jeg har ikke så mange klær, så jeg tror jeg skulle klart å kle meg i blinde også. Barnets klær blir også improvisert om morgenen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:23   #28
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planlegger dere?

Som regel gjør jeg det ikke men det hender... spesielt hvis vi skal noe spesielt... da planlegger jeg gjerne antrekket for hele familien

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:35   #29
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Planlegger dere?

Av og til, burde gjort det alltid.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:23   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, men jeg skulle ønske jeg gjorde det med mine klær. Det ville spart både tid og frustrasjoner tidlig om morgenen.

Da ville jeg unngått å se ut som en hverdagsdass OFTE. Min "velpleidhet" er helt proporsjonal med hvor god tid jeg har om morgenen. Og det er ikke mye tid det gitt. *soveglad*

Kan ikke planlegge det i dusjen nei; jeg har så himla mye klær at jeg glemmer hva jeg har, og velger jeg meg ut noe mentalt i dusjen blir jeg alltid distrahert når jeg åpner skapet og får øye på noe som er nyere og finere og gøyere og som alltid kræsjer med det andre jeg har "planlagt". Og så begynner kaoset...

Skulle ønske jeg var mer strukturert gitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:27   #31
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Alltid, til meg selv og til jentene. Det er et stressmoment som jeg ikke trenger om morgenen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:05   #32
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planlegger dere?

Planlegger og legger frem til ungene når vi skal tidlig i barnehagen.
Til meg selv planlegger jeg, men legger sjelden frem.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:09   #33
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Planlegger dere?

Ååååja. Det er klart! Når jeg skal på jobb, vel og merke. Og bare til meg selv. Det er ofte pappaen som kler på guttungen, og da skal han få velge tøy selv.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:12   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Som regel gjør jeg det ikke men det hender... spesielt hvis vi skal noe spesielt... da planlegger jeg gjerne antrekket for hele familien

Når jeg tenker meg om... jeg er jo i fødselpermisjon nå, men når jeg jobber tror jeg at jeg planlegger antrekket for morgendagen før jeg lukker øynene om kvelden.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:57   #35
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Legger sjelden fram, men har det planlagt i hodet mitt. Jeg må ta min egen påkleding etter humør.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:59   #36
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Planlegger dere?

Ja, til guttene på hverdager, eller om vi skla noe spesielt den dagen.
Ikke til meg selv og ikke i helgene. Da kommer det an på hva vi finner på nemlig

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 19:28   #37
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Legger fram klær til barna, jeg må føle hva jeg vil ha på samme dag. Har forsøkt å legge fram klær dagen før, men det blir ALLTID feil dagen etterpå.

"Hver dag tok de på seg feil klær og resten av dagen ble et mareritt"
IRMA 1000

Jeg legger fram hvis jeg begynner grytidlig og prøver å liste meg ut før noen våkner.

Men det blir ofte feil.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:44   #38
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planlegger dere?

Til guttene gjør jeg det konsekvent.
Legger ofte frem til meg selv også, men det hender jeg ombestemmer meg neste morgen ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:45   #39
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Planlegger dere?

Bare tl ungene. Hos meg er det dagsformen som avgjør.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 09:46   #40
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Planlegger dere?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

"Hver dag tok de på seg feil klær og resten av dagen ble et mareritt"
IRMA 1000

Åååååh, denne hadde jeg glemt. Lune minner fra studenttilværelsen i Trondheim kommer sigende på

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no