Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Zara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 12:34   #41
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Zara

Str ER små. Man bør som hovedregel gå opp 1 str i ZARA klær. Spanske str...

Str XL er som oftest den største størrelsen. Det er med andre ord dessverre en del av det norske folk som ikke kommer inn i klærne.

Beste tiden å besøke ZARA er formiddag/tidlig ettermiddag. Mandag og tirsdag er best, men de andre dagene går også om man kommer tidlig.
Det er helt latterlig at det fortsatt er så mye mennesker der, men sånn er det tydeligvis til det blir åpnet flere butikker.

Fredager og lørdager er ikke å anbefale.

Må legge til at prisene er helt like som resten av europa i forhold til levestandard.
I spania er det en del billigere pga lite behov for transport og toll.

God shopping!


Sist redigert av Pia : 05-10-06 kl 12:42.
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:35   #42
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Pia takk for bra opp oppklarende svar.

Godt at du ihvertfall var enig med meg om strl (og ikke bare jeg som er større enn jeg tror )

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:17   #43
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Jeg har ennå ikke fått besøkt Zara i Bogstadveien, men på søndag drar jeg til Brussel (skal på et ukeslang møte) og i lunchen(e) blir det nok et besøk (eller fler) hos Zara. Det er 2 butikker rett ved siden av møtelokalene, og lunchen er 2 timer lang, så jeg skal nok få kikket litt

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:55   #44
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har ennå ikke fått besøkt Zara i Bogstadveien, men på søndag drar jeg til Brussel (skal på et ukeslang møte) og i lunchen(e) blir det nok et besøk (eller fler) hos Zara. Det er 2 butikker rett ved siden av møtelokalene, og lunchen er 2 timer lang, så jeg skal nok få kikket litt

vil bare ønske deg god tur til Brussel, det er en flott by med masse fine butikker

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:28   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zara

Jeg har bare handlet på Zara i London, men der hadde jeg store problemer med å begrense meg, gitt...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 01:01   #46
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Zara

Hm..... lurer på om det er Zara butikk på Tenerife... eller er jeg for gammel tro ?
Var i butikken i København for noen år siden. Da kom jeg (som norsk str. 38-40) ikke inn i XL engang... deprimerende. Men størrelsene er mer tilpasset skandinaviske "forhold" nå har jeg blitt fortalt.

Den røde blusen din var iallefall drittekker Mica !

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 01:26   #47
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kommer Zara til Trondheim snart? Har hørt rykter om det...

Ja, det er visst snakk om det. Håper det! Men håper de finner andre lokaler enn Erichsens.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:30   #48
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Fredager og lørdager er ikke å anbefale.

Jeg var der i dag .... Kl 1
Fant ingenting, men butikken var så full av folk at jeg klarte ikke å være der inne

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:13   #49
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.


Den røde blusen din var iallefall drittekker Mica !

Jups jeg kan trygt si at jeg elsker den - får meg til å føle slank, feminin og sexy! I London fikk jeg tak i hen helt lik i hvit

De norske og engelske er helt like i størrelsen, og jeg må gå opp en størrelse eller 2 på alle klær fra Zara. Jeg priser meg i hvert fall lykkelig for at jeg nå i det miste kommer inn i klærene. Det gjorde jeg ikke på Kypros i sommer.

Det hadde Zara på Kypros, så da tipper jeg at de har det på Tenerife. Er det lenge til du reiser?

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:15   #50
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Mica: Hvor er det bilde av blusen din?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:23   #51
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Mica: Hvor er det bilde av blusen din?

Nille har faktisk truffet meg med skjorten på , men det har faktisk vært et bilde av meg i Dagsavisen (og i Scanpixs arkiver) med den samme skjorten på. Det var forøvrig ikke fokus på skjorten, men meg og veggen bak.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:02   #52
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Zara

Vi var på Tenerife i jula og de har Zara der, en ganske stor butikk faktisk.

Jeg har handlet mye på Zara i utlandet. Første gangen jeg oppdaget kjeden var da jeg bodde et år i Bordeaux. Gikk lenge kun forbi butikken fordi den så så eksklusiv ut at jeg trodde jeg ikke hadde råd til å kjøpe noe der siden jeg var fattig student. Men når jeg endelig kom meg innafor dørene og fikk sett på prisene, så ble det fort yndlingsbutikken, og jeg er alltid innom om jeg er i en by med denne butikken.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:47   #53
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Zara

Jeg har også vært på Zara - både i London og i Roma. I London ble det ingen shopping, men det ble det i Roma. Da var det storebror som fikk lekker skjorte, bukse og genser. Prisene var nok noe over H & M, men ikke noe avskrekkende.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 22:26   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Nille har faktisk truffet meg med skjorten på , men det har faktisk vært et bilde av meg i Dagsavisen (og i Scanpixs arkiver) med den samme skjorten på. Det var forøvrig ikke fokus på skjorten, men meg og veggen bak.

Jøss... noen spesiell grunn til at du frekventerer så ofte i mediene? Noe du vil fortelle meg på PM eller?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:22   #55
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jøss... noen spesiell grunn til at du frekventerer så ofte i mediene? Noe du vil fortelle meg på PM eller?

Nooria du har fått en prikk ..

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:55   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Zara er i utgangspunktet gode klær til en ok pris. Dvs. prisen og kvaliteten matcher....MEN ikke i Norge. Prisene er skrudd opp ca. 50-75% i forhold til EU-prisene og da blir det hele latterlig. ZARA er spanjolenes svar på H&M, så det blir ikke mye shopping på ZARA i Bogstadvn. for mitt vedkommende.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:57   #57
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Jeg har aldri vært på Zara, hverken i innland eller utland. Jeg har dog hørt om fenomenet, og har lyst til å ta en tur. Finnes det ingen litt større størrelser der (44+)?

Nei, den største str. de har er 42 (som er spansk og tilsvarer ca. str 40)

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:58   #58
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, den største str. de har er 42 (som er spansk og tilsvarer ca. str 40)

De har XL... er det 42?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:10   #59
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Zara

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

De har XL... er det 42?


Ja, XL er str. 42, og i hvert fall på Zara som i utgangspunktet har små str.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:38   #60
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Zara

Dameklærne til Zara er fine.

De som har designet barneklærne på Zara derimot, de må ha røykt sokkene sine mens de gjorde det. Det er jo nesten ikke mulig å finne klær som ikke gjør barnet ditt til en levende brannfakkel. Akryl og andre kunststoffer i lange baner.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no