Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-23, 08:08   #21
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Vi har også en stor Keter (tror jeg) fra OBS. Putene ligger i den hele året og den står ikke under tak. Går helt fint. Vi har funnet ut at vi må ha et bånd rundt den om vinteren for lokket kan blåse åpent i veldig sterk vind. Men ellers ingen problemer.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 08:23   #22
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Jeg bruker denne oppbevaringsboden fra Jula som puteboks. Kjøpte den for 4 år siden og puter ligger i den året rundt. Selv ute på vinteren, men da står boksen ordentlig under taket ute på terrassen på vinteren, men på sommeren står den bare delvis under tak, men alt er tørt hele tiden. Da har jeg puter til full hjørnesofa og to stoler i den kassa. Ser de har forandret litt på den nå med noe lufting på siden, så der kan det jo regne inn. Vår er helt tett der. Men det kan en jo lett gjøre noe med. Men størrelsen på denne er helt perfekt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 08:30   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Godt tips, takk! Hvis du bruker 1,5 kasse nå - tror du at du ville fått plass til alle putene i den på 870 l?

Jeg tror det, selv om jeg nok måttet stablet putene litt annerledes enn i de to kassene jeg har i dag.

Jeg får plass til alle sitteputene og tre av ryggputene i den ene kassa jeg har nå. Sofaen består av syv moduler. Det er da syv sitteputer, syv store ryggputer og tre små ryggputer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 09:21   #24
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Keter.

https://www.obsbygg.no/hage-og-utemi...-7290103664794

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 12:19   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor putekasse som faktisk er tett - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har en som vi kjøpte på Plantasjen for 5 år siden. Den holder helt tett, og putene ligger ute i den også om vinteren.

Hvor har dere egentlig putene om vinteren hvis de ikke er i putekassa, folkens? Jeg begynner å innse at vi har altfor lite lagringsplass.

Vi sperrer som regel av gangen ut til hagen og stapper dem inn der. En bitte liten gang (den gamle inngangen til huset fra 1979) som trekker iskaldt, og ved å fylle opp med putene der så stopper vi en del kulderas.

Men jeg lurer på om de ikke bare lå ute i vinter, de er da ikke bak i gangen der, for der satte jeg en madrass vi måtte ha ut av veien.

Å oppbevare dem der passer i grunnen fint med at den utgangen gjerne bare er i bruk om sommeren, til og fra trampoline, og det samsvarer fint med sesongen da putene bor i putekassa. Men som sagt, de lå i putekassa i vinter tror jeg, er ikke kommet frem derfra enda.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no