Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Båndtvang og ulven i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 10:57   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg er vel forsåvidt av den oppfatningen i forhold til hund vs. ulv, at hvis man føler seg komfortabel med å la bikkja løpe fritt som et "naturens vesen", får man ta de konsekvensene naturen kan by på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:00   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg har aldri sagt at jeg ikke tror det ikke går an, United. Jeg har tydeligvis også litt ulik grense for hva jeg anser som seriøs info enn det du har.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:05   #63
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er vel forsåvidt av den oppfatningen i forhold til hund vs. ulv, at hvis man føler seg komfortabel med å la bikkja løpe fritt som et "naturens vesen", får man ta de konsekvensene naturen kan by på.

Det er jeg enig med deg i. Den kan bli sparket i hodet av en elg eller tråkke i et bjørnehi også. Når hunden går sammen med eieren, er det greit med angrep da?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:06   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Det er jeg enig med deg i. Den kan bli sparket i hodet av en elg eller tråkke i et bjørnehi også. Når hunden går sammen med eieren, er det greit med angrep da?

Altså, selvfølgelig er det jo ikke spesielt greit for hverken bikkje eller eier, men jeg går ut i fra at det er helt greit for ulven, og tenker at dette er et fact of life.

Og ja, jeg har vokst opp på landet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:07   #65
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er vel forsåvidt av den oppfatningen i forhold til hund vs. ulv, at hvis man føler seg komfortabel med å la bikkja løpe fritt som et "naturens vesen", får man ta de konsekvensene naturen kan by på.

Jepp. Samme går for sau vs. ulv. Jeg syns også det er utrolig merkelig å ikke være enig i det, å liksom bare la det skure og gå når man vet at det er farlig. Som om jeg bare skulle sendt ut treåringen min for å leke på ringveien. Tipper jeg hadde fått masse sympati etterpå da, ja.. "I et av verdens rikeste land!", and so on.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:11   #66
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har aldri sagt at jeg ikke tror det ikke går an, United. Jeg har tydeligvis også litt ulik grense for hva jeg anser som seriøs info enn det du har.

Ja! Og kritisk skal man som jeg skrev være. Men det grenser nesten til skylapper, om du konsekvent avviser alt som står i lenkene, sånn jeg ser det. Jeg forstår folk blir engstelige for ungene sine. Og hundene, så klart. Du har ikke forståelse for det, om jeg har forstått deg riktig. Så enkelt?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:12   #67
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og ja, jeg har vokst opp på landet.

Med ulv rundt deg?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:13   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Med ulv rundt deg?


Ulvespor og bjørnespor, har aldri fått sett de på ordentlig. Og ja, har alltid hatt hund også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:19   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Ja! Og kritisk skal man som jeg skrev være. Men det grenser nesten til skylapper, om du konsekvent avviser alt som står i lenkene, sånn jeg ser det. Jeg forstår folk blir engstelige for ungene sine. Og hundene, så klart. Du har ikke forståelse for det, om jeg har forstått deg riktig. Så enkelt?

Nei, du har ikke forstått meg riktig.

Teskje, så du skal slippe å lese alt sammen på nytt igjen, uten å ha bestemt deg for hva du mener at jeg mener:

  • Jeg skjønner at man blir redd
  • Jeg vet at hunder og andre dyr blir tatt
  • Jeg vet at mennesker har blitt angrepet
  • Jeg syns man bør ta visse konsekvenser av hvor man bor og passe bedre på
  • Jeg syns ikke det er gode nok argumenter for at ulven skal utryddes


Jeg har for øvrig både bodd og har familie som fremdeles bor i distrikter med både ulv og bjørn, som er uenige med deg. Det er også flere i denne tråden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:22   #70
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ulvespor og bjørnespor, har aldri fått sett de på ordentlig. Og ja, har alltid hatt hund også.

Jeg har heller aldri sett noen av dem live. Later til problemene kommer (nærmere) når antallet øker.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:23   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Jeg har heller aldri sett noen av dem live. Later til problemene kommer (nærmere) når antallet øker.

Eh. Jeg tror ikke dette blir en spesielt fruktbar diskusjon.

"Du hadde nok ment noe annet hvis du bare hadde skjønt at du tar feil!" er sjelden et spesielt tungtveiende argument.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:26   #72
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Det er ganske stor forskjell på å synes at man bør ta forholdsregler når man er i områder med bjørn/ulv til å ønske dem utryddet.

Det er observert ulv nær hytta vår ved mange anledninger. Men det er langt mer grevling og elg. Egentlig tror jeg dyrene i sistnevnte kategori kan være like farlige for ungene hvis de er alene i skogen. Og jeg ønsker ikke de utryddet heller.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:27   #73
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg er veldig delt ift rovdyrdebatten. Jeg fascineres av rovdyrene og ønsker dem som en del av norsk fauna. Samtidig ser jeg konflikten mellom husdyrhold i større og større områder i Norge og synes ikke den er så enkel å løse som enkelte i denne tråden mener.

Hvis utviklingen fortsetter, er det ikke lenge til det er etablerte ulveflokker i områder der jeg går på ski alene og sammen med ungene. Jeg merker at det skremmer meg.

Jeg er der nå at jeg ikke ønsker en økning i antall rovdyr eller utbredelse enn det vi har i dag, og jeg ønsker også en strengere håndhevelse av rovdyrsonene vi har nå, dvs økt/raskere jakt i områder der det ikke skal være rovdyr.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:30   #74
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, du har ikke forstått meg riktig.

Teskje, så du skal slippe å lese alt sammen på nytt igjen, uten å ha bestemt deg for hva du mener at jeg mener:

  • Jeg skjønner at man blir redd
  • Jeg vet at hunder og andre dyr blir tatt
  • Jeg vet at mennesker har blitt angrepet
  • Jeg syns man bør ta visse konsekvenser av hvor man bor og passe bedre på
  • Jeg syns ikke det er gode nok argumenter for at ulven skal utryddes


Jeg har for øvrig både bodd og har familie som fremdeles bor i distrikter med både ulv og bjørn, som er uenige med deg. Det er også flere i denne tråden.

Når jeg har spørsmålstegn på slutten, betyr det at det er et spørsmål. Ikke at jeg har bestemt meg for noe. Tror det er ganske vanlig bruk av spørsmålstegn. Men hva vet jeg, som trenger det inn med teskje.

Jeg er ikke sur altså, klarte bare ikke la være.

Fått med meg at det er noen (alle?) som er uenige med meg i denne tråden. Helt greit det, så lenge en er noenlunde høflige mot hverandre.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:30   #75
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Eh. Jeg tror ikke dette blir en spesielt fruktbar diskusjon.

"Du hadde nok ment noe annet hvis du bare hadde skjønt at du tar feil!" er sjelden et spesielt tungtveiende argument.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:46   #76
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har skjelt ut mang en hundeeier, når hunden deres har blitt for nærgående. Og jeg legger ikke fingrene mellom heller. Heldigvis er de aller fleste flinke og roper på hunden i det den nærmer seg, men det er virkelig noen som trenger oppdragelse i så måte.

Jeg: "Kan du rope på hunden din?"
Eier: "Den er veldig snill. Den finnes ikke farlig."
Jeg: "Kan du rope på hunden din NÅ!"
Eier: "Det er ingen ting å være redd ford. Den er kjempesnill."
Jeg: "Jeg driter en lang helvete i om den er snill eller ikke. Hvis du ikke fjerner bikkja di NÅ, så sparker jeg den vekk!!!"

(Nei, jeg har aldri egentlig sparket en hund og kommer ikke til å gjøre det heller, med mindre den angriper, men det argumentet har hittil aldri sviktet. Jeg kan ikke love at jeg aldri kommer til å sparke en hundeeier, dog.)

Som sagt så er de aller, aller fleste hundeeiere oppegående og samvittighetsfulle, men den dialogen over, eller variante av den, har jeg hatt litt for mange ganger, særlig da jeg var yngre. Det er ikke så vanlig å la hundene sine snuse på 40 år gamle damer som på 20-åringer, uvisst av hvilken grunn.

Det hører selvsagt med til historien at jeg er allergisk mot hund.

Jeg har sparket! Nabohunden går stadig løs og det var alt annet enn greit da jeg selv gikk tur med hunden vi hadde, i bånd selvfølgelig. Makan til gneldrete faen-i-helvete hund skal du lete lenge etter, og idét den flekket tenner og så ut til å være i angrep, klinka jeg til den så det suste. Ekke nådig altså. Jeg er i utg.pkt ikke redd for hunder, men det der synes jeg var guffent, og alt jeg får når jeg påpeker at hunden er løs til eierene, er grynt og sure fjes. ppgitt: Jeg, som ikke er redd, liker heller ikke hunder som er bundet og tydelig redde/aggressive utenfor butikker etc.

De ble faktisk sinna på meg da jeg ved en anledning nesten sparket til den, når den var ufin. Da skreik jeg bare noe om at politiet var en telefon unna, og de holdt kjeft. Jeg er spent på hvordan det blir til våren/sommeren igjen. Jeg har ikke hund lenger, men mine foreldre har og jeg går turer med dem, og har så definitivt ingen skrupler med å ta saken videre om bikkja fortsatt er løs.

Edit: Vil legge til at jeg synes ikke det er ulven som skal få gjennomgå i denne saken, det var hunden (som et resultat av dårlig hundehold) som var på feil sted til feil tid. Ulver er fine dyr.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:47   #77
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg så denne fyren på tv i går. Der han slapp løs den siste bikkja også. Himmel, for en dust.

Forøvrig er jeg ikke så redd ulv. Men orm. Eller mark.

  Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:50   #78
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Ulv eller ikke ulv har da hatt langt styggere diskusjoner enn denne. Dette er et tema som er kjent for å vekke mye følelser, særlig blandt de som må forholde seg til ulv i forhold til husdyrhold. Jeg er for ulv, vi har bosatt oss i et område nær skogen og må leve med det. Her finnes hoggorm, :grøss: noe jeg personlig er mye reddere for enn ulven, rev som tar katter og elg som svimer rundt ruset på råtne epler. Og nå også ulv. Men det preger jo ikke hverdagen, man kan jo ikke gå å være redd for slikt?

Vi er fryktelig glad i både hunden og våre to katter, men om noe skulle skje de så kan det jo like gjerne være en bil eller et menneske som liker å plage dyr. Sistnevnte er noe av det jeg frykter mest i forhold til dyrene våre, og ikke helt uten grunn. Rovdyr finnes og lever blandt oss.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:54   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Beklager at jeg snillet deg, United, men jeg setter ikke spesielt pris på å bli tillagt meninger eller bli beskyldt for å ikke være oppriktig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 12:02   #80
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg reagerte egentlig mest på eierens uttalelser i VG!
Mine uthevelser:

Sitat:

Det var søndag kveld rundt klokken 23 og de skulle på sin faste tur. Omtrent hundre meter ut i løypa stakk hun av gårde som vanlig.

- Jeg trodde hun hadde fått ferten av rev, for hun har drevet og jaget rev i området her en stund, det var det siste jeg så av henne.

At Wendy stakk av gårde for å gå på tur alene var ikke uvanlig så Oddbjørn gikk etter hvert hjem hvor han satte døren på gløtt så hun kunne komme seg inn når hun kom tilbake.

Håper det ikke er mange med disse holdningene der ute!

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no