Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-23, 13:44   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Ja, hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere? Etter katastrofen med kjøkkenoppussingen vår (jeg føler meg fortsatt traumatisert) stoler jeg ikke på noen, og er blitt smertelig klar over at jeg må være 110 % på vakt for ikke å bli lurt. De håndverkerne vi faktisk har stolt på og er fornøyde med, er fullbooket så langt fram i tid at de ikke en gang kan vi en indikasjon på når de vil bli ledige. Så hva kan man gjøre? For å gjøre en lang historie kort, så må det byttes ut noen råtne planker i garasjen vår nå i sommer. Det må gjøres nå, fordi garasjen skal males. Vi hadde et firma på befaring, men måten de ga oss tilbud på, var veldig uprofesjonell, så vi takket nei. Noen andre firmaer har vært på befaring, men tar bare på seg full renovering av garasjen (som er uaktuelt akkurat nå). Andre firmaer vi har sendt henvendelse til, svarer ikke en gang. Vi tenker å prøve Mitt anbud, men vi har dårlig erfaring derfra fra før. Da fikk vi enten aldri napp, eller vi ble kun oppsøkt av useriøse aktører.

Vi har tydeligvis feil venner, for vi kjenner ingen vi kan be om hjelp til dette, og nei – vi kan IKKE gjøre dette selv. Folk bruker jo håndverkere over en lav sko, men hvordan i all verden får de tak i dem? Jeg skjønner det rett og slett ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:26   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Vi har brukt folk vi har fått anbefalt - en snekker en tidligere kollega brukte til ombygging, og en rørlegger broren min fikk tips om via jobb. Vi har heller ikke særlig gode erfaringer med Mitt Anbud, dessverre.

Er det noen Facebookgruppe for nærområdet du kan høre i?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:36   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Så rart at dere har dårlig erfaring med Mitt Anbud for vi har utelukkende positive erfaringer. Vi har brukt det flere ganger bl.a. da vi skulle bygge ut huset, male huset, bytte tak og sette opp ny markise. Alle gangene fikk vi forespørsler fra seriøse aktører med konkurransedyktige priser og som kunne gjøre jobben innen rimelig tid. Vi valgte bevisst bare firmaer med positive anmeldelser på Mitt Anbud og vi er veldig fornøyd med resultatene også.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:41   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Jeg har egentlig hatt god erfaring med Mitt Anbud, men jeg har presisert i teksten at jeg kun er interessert i hvitt arbeid. Jeg har dessuten googlet firmaene og sett på regnskapene før jeg har svart på henvendelsene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:43   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Er det fordi det er så liten jobb at det er vanskelig å få tak i firma som vil gjøre det? Skal dere male garasjen selv, eller har dere tenkt å få firma til å gjøre det? Kanskje i så fall ett og samme firma kan gjøre det hele? Sånn typ vaktmesterfirma e.l.

Hvis du har håndverkere du stoler på, men som ikke har tid nå - har du spurt om de har noen tips og anbefalinger på folk/firma som kan ta dette oppdraget?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:53   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvis du har håndverkere du stoler på, men som ikke har tid nå - har du spurt om de har noen tips og anbefalinger på folk/firma som kan ta dette oppdraget?


Ja, men har aldri fått svar. Eller jo - én gang fikk jeg et ganske surt svar om at sånt kunne de ikke bruke tid til å svare på.




Vi skal male hele huset og garasjen selv, så det er bare disse plankene vil trenger hjelp til akkurat nå.


Jeg har fått tips om håndverkere, men enten har de ikke tid eller så har det vært (delvis) svart arbeid, og det kommer ikke på frågan.

Vi har en Facebook-gruppe for nærmiljøet, men jeg har nettopp blitt medlem, og jeg ønsker ikke å bruke gruppen til dette. Jeg føler jeg blottlegger meg litt om jeg ber om hjelp der.

Men kanskje vi rett og slett skal prøve Mitt anbud igjen? Det er veldig positivt å høre at dere andre har god erfaring derfra.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:56   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har dessuten googlet firmaene og sett på regnskapene før jeg har svart på henvendelsene.


Jeg har også googlet firmaene, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Annet enn at de er registrert i Brønnøysundregistret og ikke har dårlig score hos Trustpilot. Hva bør jeg f.eks. se på når det gjelder regnskapene?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 14:57   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Har du prøvd Luado? Luado.no
Har brukt de til ymse, nå sist til å male et tak. Ryddig og effektivt.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 15:05   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Vi har ikke god erfaring fra Luado, heller. Er det noe rart hjemmet mitt forfaller og at jeg har håndverkerfobi?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 15:21   #10
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Etter min erfaring og den erfaringen jeg mange har er at Mitt Anbud er et marked for de useriøse firmaene. Jeg ville prøvd å finne et lokalt firma med lang fartstid.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 15:25   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Enig i at det er kjempevanskelig. Vi trenger å få gjort noe selv og dette med å skaffe noen er en av hovedgrunnene til at det ikke skjer noe.

Jeg spurte en nabo en gang. Han er håndverker selv, men ikke innen det vi trengte hjelp til. Fungerte strålende.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 15:27   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Jeg har en god snekker å anbefale og han holder til ikke så langt fra deg. Bare si ifra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 15:34   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har en god snekker å anbefale og han holder til ikke så langt fra deg. Bare si ifra.


Bring it on!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:19   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Er det fordi det er så liten jobb at det er vanskelig å få tak i firma som vil gjøre det? Skal dere male garasjen selv, eller har dere tenkt å få firma til å gjøre det? Kanskje i så fall ett og samme firma kan gjøre det hele? Sånn typ vaktmesterfirma e.l.

Tror -ea- har et poeng. De som jobber med dette ønsker seg jo større oppdrag. Er det noen måte dere kan lage et større anbud på? Er dere med i en huseierforening hvor dere kan "slå sammen" oppgaver.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-23, 20:36   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Der har du et godt spørsmål Divine.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:05   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg spurte en nabo en gang. Han er håndverker selv, men ikke innen det vi trengte hjelp til. Fungerte strålende.

Jeg spurte naboen om en anbefaling. Han tipset om en håndverker som kunne gjøre jobben.

Jeg ser at det kunne se ut som om nabone gjorde noe annet enn det han egentlig driver med. :Panneklask:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:27   #17
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Denne siden kan hjelpe deg til å sjekke seriøsiteten: https://sgregister.dibk.no/
Du kan også sjekke noen av punktene på som står her: https://www.skatteetaten.no/om-skatt...ttpa-veileder/

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:43   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror -ea- har et poeng. De som jobber med dette ønsker seg jo større oppdrag. Er det noen måte dere kan lage et større anbud på? Er dere med i en huseierforening hvor dere kan "slå sammen" oppgaver.

Vi er del av et sameie, men vi har ingen felles oppgaver på gang, annet enn malingen, som vi skal gjøre selv. Men – vi trenger noen til å skifte verandagulv og legge nye gulv i hele leiligheten, så det går jo an å be om et samlet tilbud. Problemet er bare at det med garasjen haster, og vi vil ikke si ja til et potensielt dyrt samlet tilbud bare fordi den ene lille delen av arbeidet haster.


Fersken: Takk for lenker! Veldig nyttig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:48   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har også googlet firmaene, men vet ikke helt hva jeg skal se etter. Annet enn at de er registrert i Brønnøysundregistret og ikke har dårlig score hos Trustpilot. Hva bør jeg f.eks. se på når det gjelder regnskapene?

Jeg ser på omsetning, utvikling og hvor mange som er involvert i firmaet. Googler gjerne navnet på firmaet og menneskene også, ofte kan det dukke opp dårlige erfaringer på den måten.

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Etter min erfaring og den erfaringen jeg mange har er at Mitt Anbud er et marked for de useriøse firmaene. Jeg ville prøvd å finne et lokalt firma med lang fartstid.

Det er nok avhengig av område, i så fall, jeg har fått tak i mange gode firmaer der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-23, 09:49   #20
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får man egentlig tak i pålitelige håndverkere?

Hvis det er relativt enkelt, slik at man egentlig ikke trenger faglærte, går det jo an å se om det er noen seniorer i nærheten.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no