Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lampekjøp til besvær

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-14, 15:04   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Lampekjøp til besvær

Mulig dette er feil underforum, må gjerne bytte sted om det er tilfellet.

Saken er som følger. Impulsiv Vianne kommer over rosa PH 5/5 i en av Bartebyens interiørforretninger. Hun bestemmer seg for å kjøpe. De har ikke på lager, men jeg blir tilbudt å kjøpe den som henger i utstillingen. Jeg takker ja til det, betaler full pris for varen og får den med hjem.
Når lampen skal henges opp over stuebordet lørdags ettermiddag (etter at vi har revet ned den gamle og ledninger henger og dingler), oppdager vi at den er skadd. Den har hakker på innerste skjerm og er skjev. Dessuten er kolben man skrur lyspæra i også skjev/trykt inn. Dette er såpass kjipt på en lampe til den prisen at vi bestemmer oss for at vi vil returnere den. Jeg vil ha en hel og feilfri lampe.
Ringer påfølgende dag og forklarer problemet for butikkens ansatte. Daglig leder er ikke inne, men hun skal ringe på oss når hun får anledning..
Dagen går og vi mottar ikke telefon, vi tar derfor med oss lampen og leverer den tilbake i butikken. Vi får da beskjed om at de ikke kan gi ut så store summer kontant, men at det vil bli overført på konto og at daglig leder vil kontakte oss neste dag.
Neste dag går uten at vi hører noe. Hele forrige uke går uten at noen penger kommer på kontoen eller at vi hører noe. Ringer tilbake på mandag og daglig leder er ikke inne, men skal kontakte oss. Hører ingenting. Ringte i går (tirsdag). Daglig leder ikke inne, skal ta kontakt. Hører nada. Ringer igjen i dag og får snakke med en mann. Han er ikke i butikken akkurat nå, men vil at vi skal sende en mail "for å få ting skriftlig" da saken fra deres side "høres litt merkelig ut". Han lurer på om vi fikk kvittering for bytte av lampen (noe vi ikke fikk, derimot tok medarbeideren deres som tok i mot lampen en kopi av vår kvittering).
Jeg aner at de kommer til å insistere på at lampen var uskadd da de sendte den ut fra butikken og at vi kommer til å få problemer med å få tilbake pengene. Grunnen til dette er at jeg egentlig vet at de er håpløst uproffe på den forretningen. Såpass at jeg som regel aldri handler der lengre fordi de ikke evner å følge opp en eneste kunde og alt bare er kaos.
Nå er jeg sur, mest sur på meg selv som gikk inn dit og lot med blende av muligheten til å unngå bestillingstid.
Så hva vil jeg med denne tråden? Vite hvor jeg står rent rettighetsmessig, om de slår seg vrang. I verste fall kan de sikkert finne på å si at de aldri har tatt i mot noen lampe fra oss(*paranoid*)og hva gjør vi da??

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 16:45   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Da anmelder du dem for tyveri.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 17:55   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Du ber om en ny lampe fra fabrikk og en gyldig returseddel, tilgodelapp for den du leverte inn. Høres ut som om den butikken ikke kommer til å leve lenge. Gjør det nå. Møt opp for tilgodebevis og bestilling, ta event annet på Mail. Bevis er bra, bilder, kvitteringer, vitner og mailer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 18:02   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Lite proffe ansatte også. De bør ringe leder for deg der og da, eller gi deg kontaktopplysninger når dette er en person som ikke er i butikk og de ansatte ikke har myndighet. Kanskje har de nok kontanter lørdag ettermiddag. Gjør avtale da hvis de ansatte får slå retur.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 18:13   #5
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Hva er det med bartebyens interiørbutikker, egentlig? Hvilken butikk var det?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 18:37   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Kontakt forbrukerrådet. De er flinke i Bartebyen. Og alle butikke jeg har vært i kontakt med, har blitt veldig spake når jeg kommer med et utsagn fra dem i ryggen.

Og hvis det ikke virker: anmeld!

Også ønsker jeg meg navnet på butikken, enten her eller på PM.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 19:37   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Håper dette ordner seg for deg!

Jeg vil gjerne også vite hvilken butikk jeg skal unngå i fremtiden.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 22:05   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Jeg er i gang med lampeleting i Bartebyen og blir glad hvis jeg kan få tips om hvor jeg ikke trenger å bruke tid.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 22:32   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Kjipt! Håper det ordner seg, VR!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 22:51   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Ja. Kommer de trekkende med at de aldri har mottat noen lampe, anmelder vi dem. I første omgang satser jeg på å rasle litt med forbrukerrådet i håp om å få igjen pengene mine. Så kan jeg heller bestille lampen hos de jeg vet er seriøse.
Jeg er bare så sjokkert, selv om jeg egentlig ikke burde være det, over useriøsiteten deres. De har i flere år drevet elendig med en ivaretakelse av kunder som ikke ligner grisen. Elendig på oppfølging av ymse forespørsler og er man ikke storkunde, får man følelsen av at man egentlig ikke er velkommen. Men, er det egentlig greit og oute dem?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 23:01   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Hvorfor skulle det ikke være greit? Du ville jo ha gjort det hvis det var noen som du var veldig fornøyd med.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 23:01   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men, er det egentlig greit og oute dem?

Ja, absolutt. Både i henhold til forumregler og regler for skikk og bruk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 23:05   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Siden dere insiterer.
Det kommer vel neppe som noen bombe for de som handler litt hos interiørbutikkene i byen. Det er ikke for uten grunn at de downsizet fra tre enorme etasjer i splitter nytt bygg og tilbake i gamle lokaler. Og akkurat rett før de flyttet for å bli enorme, gitt servicen rett i dass. Selv om jeg ærlig talt aldri har vært spesielt imponert. Og det er altså Interia vi snakker om.

Vil man ha dyktige folk som driver seriøst og har gjort det i årsvis, handler man på Rom til Rom. Værness er også gode, men de selger da som kjent kun lamper. Til ting og tang, kopper og kar er CI Pedersen min varmeste anbefaling.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 23:11   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Det var det jeg mistenkte. Jeg går bare og venter på at de skal gå konkurs. Jeg har nemlig også veldig dårlig erfaring med servicen deres.

Jeg bestilte en Le Creuset-panne fra dem i starten av januar, også hørte jeg ikke noe før i starten av april. Da kom følgende melding på svareren min: "Vi skal bestille den pannen du har bestilt fra oss. Men før vi bestiller, vil vi gjerne at du ringer oss og bekrefter at du fortsatt vil ha den." Yeah right!

Jeg har også super erfaring med Værness og Rom til rom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-14, 23:21   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Ja. Det gjør ærlig talt jeg også.
Men det jeg ikke fatter, etter at butikkdelen deres gikk konken i fjor og den delen av forretningen deres som hadde leveringsavtale med Trondheim kommune mistet avtalen, er at de ikke tar seg sammen litt. Det er akkurat som om de ikke ser selv at grunnen til at de stadig tjener mindre er totalt kritikkverdi kundebehandling- og oppfølging. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg tidligere har lagt igjen forespørsler der om både det ene og det andre som aldri har blitt besvart. Og jeg er neppe alene. Det er penger tapt for dem. Det blir ikke bedre at de til stadighet har tilsynelatende nyansatte som ikke kan/vet noen ting om det som er til salgs i butikken heller. Han som vi snakket med over tlf. sa det jo rett ut i dag, at beskjeder gitt til ansatte over telfonen bare forsvinner-vi måtte sende mail. Da kan man lure på hvorfor de i det hele tatt har telefon.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:09   #16
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Vi fikk jo selvsagt ikke noe svar på mailen vi sendte til butikken, til tross for at han vi snakket med lovde vi skulle få svar på formiddagen påfølgende dag. Vi var tålmodige (som vi overraskende nok kan være noen ganger ) og ventet med å ringe dem til litt utpå dage. Da ringte Rochermannen nok en gang til butikken og møtte for første gang en dame som kunne svare på noe. Han forklarte saken (igjen), sa at han syntes dette var håpløs kundebehandling og at han ønsket å få tilbake sine penger snarest. Hun sa seg enig i at det var kritikkverdig, beklaget at det hadde gått slik og dagen etter sto pengene på konto. Så da ordnet det seg heldigvis til slutt uten anmeldelse eller forbrukerråd.

Ny lampe er bestilt hos konkurrerende bedrift. Jeg tar ikke sjangsen på å bestille fra dem, dessuten hadde de en bestillingstid på 5-8 uker og et krav om 10% av kjøåesum i innbetaling før de bestiller, mot 1 uke og null førbetaling der jeg bestilte i går.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:21   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Så godt det ordnet seg! Men så utrolig teit av butikken! De graver jo sin egen grav på denne måten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:52   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Så godt at det ordnet seg. Og så leit at en butikk som i utgangspunktet var så bra har blitt så håpløs.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:55   #19
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Noen butikker altså.
Nå som det er superlett å bestille det man vil ha på nettet, og få det kjapt hjem uten noe viss vass, skjønner jeg ikke at de tør.

At de har så lang leveringstid på varer, mens man kan få det innen ei uke et annet sted syns jeg lukter problemer med betaling tim leverandører for å være helt ærlig...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 14:45   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lampekjøp til besvær

Mjau: enten det, eller så venter de med bestillingen til de uansett skal bestille, for å minimere frakt. Noe som funket før, da butikk var eneste mulighet. Nå er det helt uakseptabelt, siden man jo kan kjøpe alt via nett, som du sier.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no