Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Forskjell på Caboche og Raindrop

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 23:26   #21
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Inter er så lur. Det er ikke jeg. I det minste er jeg snart eier av 4 nye lamper og et tomt kjøleskap.

Unnskyld men, og
Håper i det minste at lampene er "ta fra deg pusten" nydelige. Skjønt, jeg fatter ikke hvordan en lampe kan ha den effekten på noen, men det er bare meg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:38   #22
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Balanse: Vi har nå på mystisk vis plutselig for mange lamper her i huset, så hvis du trenger enda flere, så kan du få kjøpe billig av oss.

Trenger?
Hva slags mystisk skapning er det som kommer i hus hos deg, da? Ble det Raindrop?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Unnskyld men, og
Håper i det minste at lampene er "ta fra deg pusten" nydelige. Skjønt, jeg fatter ikke hvordan en lampe kan ha den effekten på noen, men det er bare meg.

Det er helt ok, vi er forskjellige. Jeg er lite interessert i klær, men jeg elsker lamper. Det hender stadig vekk at jeg designer mine egne i hodet. Et hus med fine lamper trenger ikke så mye annet. Nå har jeg levd med kjedelige, stygge lamper i alle år. Det eneste jeg angrer på er at jeg kjøpte kopier. Jeg gikk litt på akkord med meg selv der.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:35   #23
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Jeg skjønner det ikke mtp klær heller egentlig. Jeg er igrunn bare interessert i ting som kan spises eller som er ytterst behagelige.
Det er først nå i en alder av 30 år jeg har giddet til å opparbeide meg en garderobe jeg kan bevege meg ute i, og det er mest fordi jeg måtte på grunn av jobben.
Men lamper liksom, ok hvorfor ikke egentlig.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:47   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg er igrunn bare interessert i ting som kan spises eller som er ytterst behagelige.

Vi er nok ikke forskjellige der. Som sagt, det er ikke en vanlig foreteelse med lampekjøp av denne typen. Med ett unntak går det i dag i rimelig Ikealamper, samt lampene som var så stygge at husets tidligere eiere lot dem henge igjen. Fordelt på antall år i inntektsgivende arbeid er summen jeg bruker på lamper minimal, altså. :etterrasjonaliserer:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 02:13   #25
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Er du sikker på at den lampen ikke alltid er "nedsatt"? Enkelte butikker har jo falske salg hvor nyprisen ikke er reell. Jeg synes egentlig nyprisen var ganske høy med tanke på at det er en kopi. Og sånn i det lange løp "lønner" det seg å kjøpe originalproduktet. Hvis du en dag går lei kan du selge, eller det er en fin ting å gi vekk når barna blir større og flytter ut. I tillegg så vet du at du sitter med originalproduktet.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 08:36   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Er det en kopi da? Er det helt sikkert, liksom, eller er det bare en antakelse?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:18   #27
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Jeg ilte inn for å se på min Caboche som henger på veggen i stua, og det _kan_ kanskje være at kulene sitter tettere (større?) på min? Men, jeg har jo en "halv" lampe med mindre diameter, så forskjellen ligger kanskje primært der...

Anyways, lekkert design på begge to, og du sparer jo gudhjelpemeg over 5' på å kjøpe lampa du har bestilt

Jeg vil ha en Le Klint-gulvlampe snart (og en bordlampe til å matche...!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 10:29   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Anyways, lekkert design på begge to, og du sparer jo gudhjelpemeg over 5' på å kjøpe lampa du har bestilt

Ja, det er akkurat det. 6 tusen faktisk.

Nå har jeg lyst på Oslo Wood fra Nordlys. Mannen kommer ikke til å gå med på det. En ting er lampebudsjettet, en annen ting er at han synes den er dritstygg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 10:59   #29
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det er akkurat det. 6 tusen faktisk.

Nå har jeg lyst på Oslo Wood fra Nordlys. Mannen kommer ikke til å gå med på det. En ting er lampebudsjettet, en annen ting er at han synes den er dritstygg.

Ah, du er min lampesjelefrende Akkurat den i beige sjekket jeg ut som alternativ til Le Klintene mine. Min man synes å kjøpe lamper andre steder enn Christiania, Bohus, IKEA eller Skeider er _galskap_, så det må selges inn over tid her også...

Dessuten, nå har du jo 6 tusen til andre lampekjøp. Mer for pengene er da et godt argument, ikke sant?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:04   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Ah, du er min lampesjelefrende Akkurat den i beige sjekket jeg ut som alternativ til Le Klintene mine. Min man synes å kjøpe lamper andre steder enn Christiania, Bohus, IKEA eller Skeider er _galskap_, så det må selges inn over tid her også...

Dessuten, nå har du jo 6 tusen til andre lampekjøp. Mer for pengene er da et godt argument, ikke sant?

Tja, det var lampe eller ikke lampe. Og han SA ja til en nitusenkroners Caboche, altså, men da på bekostning av en ferietur. Selv om jeg har lampefetisj, så har jeg en enda større feriefetisj. Så det var ikke aktuelt.

Jeg er i grunnen fornøyd med å ha overtalt ham til å mene at denne lampa er fin. Han syntes den var stygg i begynnelsen. Nå liker han den. Trodde jeg, jeg spurte ham i går, og han svarte at han egentlig ga blaffen i hele lampa.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:23   #31
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tja, det var lampe eller ikke lampe. Og han SA ja til en nitusenkroners Caboche, altså, men da på bekostning av en ferietur. Selv om jeg har lampefetisj, så har jeg en enda større feriefetisj. Så det var ikke aktuelt.

Jeg er i grunnen fornøyd med å ha overtalt ham til å mene at denne lampa er fin. Han syntes den var stygg i begynnelsen. Nå liker han den. Trodde jeg, jeg spurte ham i går, og han svarte at han egentlig ga blaffen i hele lampa.

Men hey, utmattingstaktikken kan også være effektiv når det gjelder temaer som våre bedre halvdeler synes er helt uinteressante (og ofte altfor dyre). Til slutt så blir de ofte litt sånn "whatever"

Ferie er også viktig

Å bruke samme beløpet på en vegglampe satt enda lengre inne her i huset enn eventuelt å bruke tilsvarende på en pendel. Pendellamper er jo tross alt ofte et fokuspunkt i stua. Jeg husker ikke helt hvordan jeg fikk gjennomslag, men det er ikke umulig at tramping i gulvet og lange, selvmedlidende monologer var med i bildet...

Hvis du nå får både ferie og superelegant lampe hadde jeg slått meg til ro med at det er en bra deal

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:28   #32
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det en kopi da? Er det helt sikkert, liksom, eller er det bare en antakelse?

Den er jo nesten helt lik, så det er jo en kopi. Ser på andre lamper de har at de også er mistenkelig like dyrere designlamper.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 00:02   #33
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men hvem er Ami?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 20:09   #34
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Hvordan endte lampe-sagaen, Hyacinth? Har du fått Raindrop og ble du fornøyd? Det står kanskje i en annen tråd, men jeg spør nå her siden jeg ikke fant noe annet i farta.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:35   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Vi har en Raindrop, og den er, såvidt jeg kan se, prikk lik den andre og laget av samme materiale. Men jeg aner ikke hvem som har produsert den.

Og, ja, jeg er grisefornøyd, og kaller den egentlig Foscarini-lampa, til tross for at den egentlig ikke er det. Jeg tenker på den som det, og jeg var usikker på om jeg kunne like en sånn like godt til tross for likheten. Men det kan jeg tydeligvis. Den var jo ikke helt billig denne heller, så den bør vel ha en viss kvalitet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:37   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har en Raindrop, og den er, såvidt jeg kan se, prikk lik den andre og laget av samme materiale. Men jeg aner ikke hvem som har produsert den.

Det er mye sannhet i ordtaket "Same shit, different wrapping".
Gratulerer med kr 6.000,- spart!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:40   #37
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Ja? Du er veldig F O R N Ø Y D ??

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:40   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er mye sannhet i ordtaket "Same shit, different wrapping".
Gratulerer med kr 6.000,- spart!

Takk, og det gjorde jo at vi fikk i pose og sekk. (Prisforskjellen er vel bare 2-3000, men da vi kjøpte den, var det over 50% avslag, 58%, tror jeg.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:42   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Shit, den er jo enda billigere nå! :shock:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:46   #40
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forskjell på Caboche og Raindrop

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Shit, den er jo enda billigere nå! :shock:

Ja jeg trykket på linken og er nesten i ferd med å kjøpe!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no