Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger en "greie"!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-12, 11:50   #1
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Jeg trenger en "greie"!

Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn sak med flere "pinner/greiner" til å henge opp ved vasken på vaskerommet? Til å tørke kluter ol. på. Noen som skjønner hva jeg mener? Husker vi hadde sånn hjemme og det er ganske praktisk.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:03   #2
Sans
Fullverdig medlem
 
Sans sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 41
Sans har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg trenger en "greie"!

En slik greie kjøpte jeg til kjøkkenet på Jernia for noe få år siden. Det er bare to dingsebomser på som står ut, men det er sikkert å få med flere på. Den er ikke så fin som den på bilde, bare helt enkel.

__________________
Sans er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 12:12   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger en "greie"!

Ikea har, http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30074184/

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 17:40   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger en "greie"!

Ikea, jernia, baderomsutstyrsbutikker.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 20:25   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en "greie"!

Du vil ikke ha lillholmen fra ikea.

Vi har hatt to, og det er ikke god kvalitet på det som holder disse i rett ut-stilling altså, de henger nedover ganske fort. Vi kjøpte nr to ene og alene for å erstatte den første når vi skulle selge, siden resten av badet også har den serien.

Og hva finner vi i nytt hus? Samme serie. Dog ingen sånn håndklehenger da, men enda verre, disse glasshyllene. Vi hadde et par i gamlehuset. Det er samme teknikk som holder disse vannrett som holder håndkleholderene slik, nemlig. Derved heller de nedover. Her i huset så mye at en av de to over vasken kan man egentlig ikke legge noe på, om man ikke er innstilt på at det kan havne i vasken.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no