Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-07, 18:43   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Dette kan man vel kalle en naturtomt?


Har liksom planer om å få plantet noen blomster i krukkene mine.. ellers blir det ingen blomsterbed. Men kanskje noen småbusker og trær? Skal iallefall ha noe ved veggen på inngangspartiet...








Myrull "omkranser" tomta litt da...



Her skal det bli veranda !







Jeg vil tro mange med grønne fingre klør etter å utfolde seg på ei slik tomt.. Men IKKE denne dama.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 18:55   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Et paradis for barn!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 18:57   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Et paradis for barn!

Ja, det er det.
Vi har igjen litt før alt er ferdig da. Men det blir !

Naboer består av elg og rådyr

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 19:31   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Du er heldig som har så stor tomt. Og fri for biler.
Jeg har et par hundre kvm med plen som også foreløpig er uten gjerde så jeg blir helt sprø av å fotfølge krabaten... akkurat som om veien suger han til seg...

OM du ikke er så interessert i å bruke masse tid på blomster så kan du jo satse på stauder, løk (som du planter om høsten) og etpar rosebusker eller noe.
Om jeg hadde hatt så stor tomt som din ville jeg iallefall fyllt et område med etpar epletrær, morelltre, noen bringebærbusker og en liten jordbæråker. Kanskje også en liten åker med gulrøtter, salat og litt sånt.... *klør* Kjempestas for barna og plukke litt bringebær og jordbær selv..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 19:46   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Om jeg hadde hatt så stor tomt som din ville jeg iallefall fyllt et område med etpar epletrær, morelltre, noen bringebærbusker og en liten jordbæråker. Kanskje også en liten åker med gulrøtter, salat og litt sånt.... *klør* Kjempestas for barna og plukke litt bringebær og jordbær selv..

Nja.. litt for mye for meg.. og ikke er vi særlig bær-mennesker. Men en rosebusk eller noe kan det bli

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:22   #6
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Om du ikke er glad i hagearbeid, men ønsker deg en frodigere hage, ville jeg plantet blomstrende busker & syrintrær - klarer seg selv!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:27   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Clemtatis!

En rosebuske, rododendron, en ripsbusk(barn elsker å pelle rips)
Et par frukttrær og det holder. Flott hage, klør i mine fingre også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:32   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette kan man vel kalle en naturtomt?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Om du ikke er glad i hagearbeid, men ønsker deg en frodigere hage, ville jeg plantet blomstrende busker & syrintrær - klarer seg selv!

Ah.. syrin er jo en bra greie!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no