Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-20, 09:25   #81
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Aner ikke om det er kamera på den vi bestilte, men med tre katter og en hund i huset hadde nok ikke det vært dumt. Vi bestilte roborock s6 Max v

Tror det den vi har. Da legger man inn at man har katt, og så tar den hensyn. Den tar bilder av det den tror er bæsj (bokstavelig talt setter den en bæsj på kartet), så kan man se på det om det stemmer.

Her løper kattungen i veien, så den merker av halen hennes som bæsj innimellom, da fjerner vi det bare så støvsuger han over. Er det reelt spy eller noe, lar vi bare markeringen stå, så kjører han rundt (eller hvis vi er hjemme, fjerner spyet).

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 09:50   #82
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Det hørtes lurt ut. Senest for en måneds tid siden fortalte en bekjent som har katt og sånn støvsuger (åpenbart uten kamera) at katten hadde blitt dårlig med både spy og diare....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:15   #83
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Etter alt snakket om kattespy, så kjenner jeg at jeg ble enda litt gladere i bikkja mi. Nå skal hun få prøvd seg med nytt leketøy (med kamera).

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:21   #84
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Etter alt snakket om kattespy, så kjenner jeg at jeg ble enda litt gladere i bikkja mi. Nå skal hun få prøvd seg med nytt leketøy (med kamera).

Jeg har også notert meg at jeg ikke skal ha katt. Ønsker ikke spy liggende i kriker og kroker (eller midt på gulvet).

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:29   #85
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg har hatt katt også, jeg, når jeg tenker meg om. Han kastet aldri opp inne. Ikke ville han kose heller.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:31   #86
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg har hatt katt også, jeg, når jeg tenker meg om. Han kastet aldri opp inne. Ikke ville han kose heller.

Enda en grunn til å ikke skaffe seg katt.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:34   #87
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Enda en grunn til å ikke skaffe seg katt.

Nettopp. Vår ble omplassert, og levde lykkelige videre hos en annen familie. Hva skal man med pelsdyr som ikke byr på pelsterapi, liksom?

Men hey, pelsdyr byr jo nettopp på pels, og nå skal forhåpentligvis det bli mindre av løst slikt her hjemme.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:36   #88
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Nettopp. Vår ble omplassert, og levde lykkelige videre hos en annen familie. Hva skal man med pelsdyr som ikke byr på pelsterapi, liksom?

Men hey, pelsdyr byr jo nettopp på pels, og nå skal forhåpentligvis det bli mindre av løst slikt her hjemme.

Her sitter peisen fast på pelsdyret, men hybelkaninene formerer seg fort. De har vi fått litt mer kontroll på.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:37   #89
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av My, her.

(...)
Hunden din kommer til å gå bananas forresten. Det gjorde i alle fall hundene til min søster da de var på besøk. Du kan ikke stole på vesen som beveger seg fritt rundt på egenhånd, uten å ha en lukt ... (kan nevne at de startet den selv, ved å vimse borti knappen som utløste den).

Hahahahaha jeg dævver.
Jeg abonnerer også, jeg vurderer en slik en til våren en gang, selv om det å flytte stoler høres ut som en alvorlig minusting. Må tenke på det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:41   #90
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hahahahaha jeg dævver.
Jeg abonnerer også, jeg vurderer en slik en til våren en gang, selv om det å flytte stoler høres ut som en alvorlig minusting. Må tenke på det.

Du MÅ ikke flytte stoler. Det blir som ved vanlig støvsuging, ønsker du å gjøre det skikkelig tar du bort ting fra gulvet. Hvis det bare skal fikses litt er det bare å kjøre i gang. Du kan selv velge hvor også.

Vi har blitt mye flinkere til å støvsuge skikkelig oftere. Den tiden det tar meg å rydde bort er liten, så setter jeg på støvsugeren og kan selv gjøre noe annet. Før måtte jeg jo gjøre begge deler.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 16:41   #91
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg har også notert meg at jeg ikke skal ha katt. Ønsker ikke spy liggende i kriker og kroker (eller midt på gulvet).

Det skal sies at den katten det skjer med her er 18 år gammel og begynner å bli ganske skrøpelig. De to yngre kattene er det mer at det kan komme et par hårballer i verste røytesesongen, men går an å unngå dersom jeg bruker furminator jevnlig.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 20:57   #92
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Ja, min katt er og gammel, han er litt ustabil.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no