Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Printer

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-21, 17:39   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Printer

Kan noen anbefale en helt ok printer til hjemmebruk?

Bør man gå for blekk eller laser?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:06   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer

Jeg foretrekker laser. Men det er mange år siden jeg har hatt blekkskriver så det kan jo hende de har blitt bedre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:09   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer

Laila Bertheussen har nok noen hun kan anbefale.

Jeg synes Canon sine er gode. Ca 1000kr klassen er ok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:12   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Vi har en Brother. Blekk. 2500kr klassen. Går knirkefritt og brukes trådløst. Er 5-6 år gammel. Påfyll av blekk koster en nyre og en lunge aka 700kr

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:17   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer

Jeg har også en Brother, men toner koster ikke mer en noen hundrelapper. Det går år mellom hver gang jeg må bytte så jeg husker knapt prisen.

Denne har jeg.
https://www.elkjop.no/product/data/p...o-laserskriver

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 26-01-21 kl 18:26.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:18   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Printer

Trådløs er iallfall et must. Jeg liker at vår også er scanner og kopimaskin.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 18:21   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Trådløs er iallfall et must. Jeg liker at vår også er scanner og kopimaskin.

Ja vår scanner og kopierer også. Særlig kopifunksjonen er snop!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 19:06   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Laila Bertheussen har nok noen hun kan anbefale.



Takk for tips! Noterer meg trådløs. Vi har allerede en god scanner, så har ikke behov for en med den funksjonen.

En fordel om den er så liten som mulig er det også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 19:30   #9
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Printer

La meg bare fraråde å kjøpe HP Envy blekkprinteren fra Clas Ohlson.

Jeg er rimelig sikker på at håpløsheten gjelder alle HP-printere. Det kan synes som om HP ikke har fått med seg brukervennligheten eller grensesnittrevolusjonen de 20 siste årene.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 21:57   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Kommer jo litt an på hva du skal printe. Vi har en Brother som vi elsker, men den har bare svart. Trådløs og virker hver gang jeg trenger den, i motsetning til de Canon og HP vi har hatt før som ALLTID* var tomme for blekk når jeg trengte dem.

*Jeg skal skrive ut noe tekst, men neeeeeeida, det er ikke lov for det er ikke mer GULT igjen, og når jeg endelig får kjøpt gult så skal den kalibrere og så tømmer den patronen med RØD og så kan den ikke skrive ut for det er ikke rød igjen osv.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 00:15   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Printer

Blekkskrivere er fandens verk. De virker ofte bare en eller 2 utskrifter. Å kjøpe nytt blekk er dyrere enn kjøpe ny skriver.

Nå har vi hatt laser printer i 3-4 år, og den virker hele tiden. Vi har skrevet iallefall 3000 sider på den uten problemer. Vår er scanner, svarthvit og fargeskriver, og så har den også kopi funksjon. Og den er trådløs sånn at alle husets deviser kan skrive ut på den. Det er en Canon. Nyprisen ca 2500kr.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 01:54   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Printer

Vi har en laserskriver og trives med det. Blekkskrivere var bare styr med. Vi arvet vår når pappa pensjonerte seg og skulle tømme kontoret. Tror merket er Oki.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 10:43   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Strålende fornøyd med vår relativt nye trådløse Epson med blekktank. Blekket kommer i billige flasker, ikke rådyre kassetter, og fylles type en gang i året eller sjeldnere. Driftskostnad var viktig for meg; et komplett sett blekk-kassetter til den gamle koster over tusen kroner og holdt ikke lenge...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 17:49   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-21, 11:36   #15
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Printer

Har selv en multifunksjonsskriver (altså også skan/kopi) fra Canon (MG6650 tror jeg den heter) som vel nå er 4-5 år gammel eller noe slik. Trådløs og relativt kompakt. Blekk, med separat blekkpatron for "dokumentsort" og separate for farger ellers. Totalt fem patroner.

Separate fargepatroner gjør at man kan skifte en og en - i stedet for at det eksempelvis er en kombipatron der det kan være 50% igjen av noen farger når man må skifte, fordi det er tomt for den ene fargen....

Kostet vel under tusenlappen og har fungert helt greit. Skal sies at det er vel et par-tre år siden jeg har kjøpt fargepatroner. Blir som regel bare sort det er behov for.

Eneste problemene jeg har hatt, har vel egentlig vært i forbindelse med uoriginal blekkpatron kjøpt på Power da de var utsolgt for den originale.

Er en del utskrifter i forbindelse med Zalando-returer og skolearbeid. Går vel kanskje et sted mellom 1 og 2 blekkpatroner i året, som vel da koster ca. 300 kr stk lokalt.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no