Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

"Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-21, 13:06   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

"Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Jeg har noen av disse, se vedlagte bilde, fra et dødsbo. Selve silkebildet er på størrelse med et bilde, jeg vil tippe 9 cm x 13 cm eller noe sånt. Jeg aner ikke om de er verdt noen ting, om dette er "fine greier". Og har ingen idé om hvem jeg skal spørre og hva jeg skal gjøre med dem. Har FPs brukere noen tips om hvor jeg kan spørre, hvem som kan ha greie på sånt?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Picture1.jpg (1,70 MB, 31 visninger)

Sist redigert av banana : 08-03-21 kl 10:56.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 14:09   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Kunstforretninger, gallerier er plasser hvor jeg hadde prøvd. Eventuelt antikkbutikk

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 14:15   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Mangler bilde?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 10:52   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Jeg ser det jo nå, ja, at jeg glemte å ta med vedlegget. Men bildet er for stort, og jeg vet ikke hvordan jeg lager det mindre.

Edit: klarte det vha. google, se første innlegg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 14:14   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Håndgravure på silke" - silketrykk? Har det noen verdi?

Så fint!

Har ikke svar på spørsmålet ditt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no