Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongehuset i Storbritannia

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-21, 15:34   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hadde barna til Harry fått prins og prinsessetittel uansett? Ingen andre oldebarn enn barna til William har tittel om jeg husker rett, men de har heller ikke Charles som bestefar.

Den gamle regelen var at når Charles blir konge blir barna til Harry prins/prinsesse. Men jeg tror Charles i utgangspunktet ønsker å redusere antall fulltime kongelige, så det hadde de sikkert endra uansett uten at det har noe med hudfarge å gjøre (uten at jeg er kongehusekspert).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 15:47   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Jeg tror ikke Meghan ante hva hun gikk til. Hun trodde at det å være gift med en prins var en "pludrekoselig" greie, der hun kunne drive med litt veldedighet og fokusere på det hun syns er gøy. Mens det i realiteten er beinhard jobbing, spisse albuer, lite ros og masse pepper fra en sladderpresse som går de aller fleste presser en høy gang. Alt av kongehus (og aristokrati) burde vært avskaffet for lengst. For en grusom greie det er.

Det betyr ikke at jeg tror hun er den uskyldige "piken fra (ut)landet" som hun presenterer seg selv som. Men jeg tror heller ikke hun har blitt mottatt med åpne armer av Firmaet. Det blir vel ingen av de inngifte damene.

Og så ble jeg litt av at de er snurte for at de mistet all økonomisk støtte. Hva regnet de med, når de "sa opp" stillingene sine? Når det er sagt, så syns jeg Pierce Morgan og resten av britisk sladderpresse (og sikkert noen av de konglige og deres ansatte) burde ta seg et tonn boller. Det skal to sider til for å skape en slik konflikt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 15:55   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Jeg bruker selvfølgelig "the Crown" som et sannhetsvitne for hvordan det britiske kongehuset faktisk er. Jeg blir litt oppgitt over meg selv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:07   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Jeg har medfølelse med Meghan og Harry, og betviler ikke at det er mye grums i det britiske kongehuset. Det er en ekstremt lukket institusjon, og selvsagt får man bare en side av saken i dette tilfelle. At Harry har vært redd for en gjentakelse av historie er jo forståelig. Slik jeg hører intervjuet er det Charles m/fler som får pepper, og ikke dronningen. Som sagt tidligere her tenker også jeg at hun er en fin bestemor men en dårlig leder.

Jeg har aldri sett "the Crown"...er det verdt å bruke tid på?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:09   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er enig med Pelle og Mex. Det er nok mye grums i det britiske kongehuset, men jeg kjøper ikke alt Meghan sier. Hun har brutt med egen familie og nå svigerfamilien. Fellesnevneren her er henne og jeg tviler på at det er utelukkende "alle andres" feil.

Dette tenker jeg også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:10   #26
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Jeg må bare legge til at jeg klarer ikke Pierce Morgan! Kan den mannen få spy ut litt galle så gjør han det! Og veldig ofte over den kvinnelige delen av befolkningen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:21   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Jeg tror de kritiserer apparatet mer enn medlemmene, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:27   #28
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tror ikke Meghan ante hva hun gikk til. Hun trodde at det å være gift med en prins var en "pludrekoselig" greie, der hun kunne drive med litt veldedighet og fokusere på det hun syns er gøy. Mens det i realiteten er beinhard jobbing, spisse albuer, lite ros og masse pepper fra en sladderpresse som går de aller fleste presser en høy gang. Alt av kongehus (og aristokrati) burde vært avskaffet for lengst. For en grusom greie det er.

Det betyr ikke at jeg tror hun er den uskyldige "piken fra (ut)landet" som hun presenterer seg selv som. Men jeg tror heller ikke hun har blitt mottatt med åpne armer av Firmaet. Det blir vel ingen av de inngifte damene.

Og så ble jeg litt av at de er snurte for at de mistet all økonomisk støtte. Hva regnet de med, når de "sa opp" stillingene sine? Når det er sagt, så syns jeg Pierce Morgan og resten av britisk sladderpresse (og sikkert noen av de konglige og deres ansatte) burde ta seg et tonn boller. Det skal to sider til for å skape en slik konflikt.

Enig i alt du skriver. Og så stusset jeg litt på Meghans sutring over at Archie ikke blir prins, virker som det var veldig viktig (burde hun ikke egentlig være glad til? Er det ikke lettere å da leve normalt? Så kan man selvfølgelig godt klage over manglende security altså.)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:30   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror de kritiserer apparatet mer enn medlemmene, egentlig.

Det har du nok veldig rett i.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:33   #30
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror de kritiserer apparatet mer enn medlemmene, egentlig.

Hvem er de? Meghan og Harry? Utfra de få klippene jeg har sett, så virker det som en del går rett på kongehuset medlemmer også. Han kritiserer både faren og broren...

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 16:33   #31
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker selvfølgelig "the Crown" som et sannhetsvitne for hvordan det britiske kongehuset faktisk er. Jeg blir litt oppgitt over meg selv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 17:03   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Enig i alt du skriver. Og så stusset jeg litt på Meghans sutring over at Archie ikke blir prins, virker som det var veldig viktig (burde hun ikke egentlig være glad til? Er det ikke lettere å da leve normalt? Så kan man selvfølgelig godt klage over manglende security altså.)

Jeg har ikke helt fått tak i hva det dreier seg om. Jeg fikk litt følelsen av at det er et visst element av "han får ikke prinsetittel fordi han er mørkhudet", uten å tenke over at verken Kate eller Camilla har fått prinsessetitler, selv om de høyst sannsynlig kommer til å bli Dronninger en dag.

Jeg skjønner at de syns det er kjipt å ikke få dekket kostnad til sikkerhet de selv opplever som nødvendig, men det er faktisk en av faktorene de burde tatt med i beregningen før de sa opp stillingene sine. Det er noe av det jeg syns er så usmakelig med kongehus, at de liksom skal finansieres av det offentlige bare fordi de er født inn i en bestemt familie. Harry har jo vokst opp i det systemet, der man har krav på respekt og makt bare fordi man er Upper Class. Meghan burde vite bedre...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 17:09   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Hun har jo mange rare påstander oppigjennom:
Hun visste ikke hvem Harry var da de møttes, og googlet ham og den kongelige familien heller ikke da de begynte å date eller før de giftet seg.
Da hun var veldig deprimert var hun fratatt pass, nøkler og førerkort og ble slik nektet tilgang til psykolog/sykehus av kongehuset.
Sjokket over at barnet ikke ble prins - når dette er ganske vanlig praksis, i tillegg til at en rekke andre kongehus også minimerer hvem de skal fø på og kreve noe av (inkl Norge og Danmark).
De vil ikke ha oppmerksomhet, men sender ut bilder og intervjuer i ny og ne.
Fnising om at de egentlig var gift da de hadde bryllup, mens andre hevder det er krav om vitner for å bli gift i UK (jeg aner ikke), så hvordan er det i så fall mulig. Uansett synes jeg det er litt upassende å ikke holde det for seg selv når bryllupet kostet skattebetalerne 320 mill kr eller noe slikt. Man MÅ ikke ha så stort bryllup, flere andre av dronningens barnebarn har hatt mer low-key greier.
Ved å fortelle om den babyhudfargekommentaren uten å nevne hvem det var, kaster hun dårlig lys på alle i nær familie og det synes jeg er skikkelig ufint.
Kate fikk henne til å gråte, men det har hun tilgitt - og derfor forteller hun det til hele verden noen år etterpå. Tilgitt much?

Men for all del; hennes far og halvsøster virker ekle, britisk presse er dritt, kongehuset er stivt og jeg skjønner godt at noen vil bort fra det. Selv er jeg republikaner.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 10-03-21 kl 17:20.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 17:28   #34
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Grining før bryllupet, er ikke det ganske standard? Jeg var i hvert fall litt frynsete da,

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 20:12   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Grining før bryllupet, er ikke det ganske standard? Jeg var i hvert fall litt frynsete da,

Det vet jeg ikke noe om.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 20:28   #36
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Grining før bryllupet, er ikke det ganske standard? Jeg var i hvert fall litt frynsete da,

En uke før den store dager var kjolen for trang, hun som skulle bake kaka trakk seg, og forloveren min fikk ikke til å komme fra utlandet. Jeg hulket som en unge. Og vi hadde på ingen måte hele verdens øyne rettet mot oss.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 23:38   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Kongehus er noe dritt, men de to der fremstår som to sutreunger. Så privilegerte at de burde få forbud mot sutring.
#sur

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-21, 00:22   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kongehus er noe dritt, men de to der fremstår som to sutreunger. Så privilegerte at de burde få forbud mot sutring.
#sur

Mtp historikken de kongelige har med paparazzier og andre stalkere så skjønner jeg at man blir litt grinete når man mister all sikkerhet rundt seg som person. Harry har ikke valgt sin rolle, han er født inn i den. Han har hatt et anstrengt forhold til pressen siden han var pitteliten.
Arvingen til Harry stiller litt I samme klasse. UK har et "sykt" forhold til sine kongelige, så jeg skjønner at man ønsker den sikkerheten.

Jeg tror ikke de forblir kongelige. De blir som andre
royale som lever "normale" liv.

Jeg har gått på skole med kongelige og 99,99% av tiden syntes de det var hazzle å skulle forholde seg til kotymen rundt forventningene. De ville veldig mye heller dra på hyttetur med gjengen, enn representasjonsmiddag med fam'en i helgen.

De er normale mennesker, som alle oss andre. De er bare født i en annerledes familie som alle kan stirre på, ha en mening om og eie litt av. Enkelte av dem "lenger ned" i systemet må jobbe til livets opphold som oss andre.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 11-03-21 kl 00:29.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-21, 00:34   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongehuset i Storbritannia

De mister jo ikke sikkerhet, de må bare betale den selv, fra sine arvede millionformuer. Jeg tipper også at pappa Charles eller bestemor ( hun er god for mange milliarder privat) hadde spyttet i private midler om man selv ikke hadde råd og det var behov.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no