Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er det noen gamere her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-21, 18:07   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg har spilt mye på pc, men det er mange år siden. Og jeg synes vel egentlig konsoll er gøyere.

Kjenner meg igjen i det med overskudd. Jeg spiller heller ikke når livet er travelt, eller jeg er sliten og deprimert.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-21, 19:37   #22
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg er en gamer. Spiller både på PC og konsoll. Spiller veldig mye forskjellig.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-21, 14:20   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

Jeg er en gamer. Spiller både på PC og konsoll. Spiller veldig mye forskjellig.

Hva spiller du da?
Jeg er veldig ensporet og holder meg til et spill om gangen. Det går fortsatt i AC her, men interessen har dabbet litt av. Men det er utrolig flott visuelt må jeg så.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-21, 16:07   #24
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg vil vel ikke akkurat kalle meg en gamer, men jeg har spilt mye forskjellig opp igjennom. Som å legge beslag på spillkonsollen til min to eldste og runde Super Mario, da de var små. Jeg kan fint slå meg ned i sofaen og spille i flere timer med minstemann, så jeg synes jo det er gøy.

Jeg "spiller" også Sims4 innimellom. Jeg skriver "spiller" for jeg bygger egentlig kun hus og hage og overlater selve spillingen til andre.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-21, 17:10   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Jeg var gamer frem til barna kom, men har lagt det fra meg. Nå kaster jeg bort tiden på altfor mye Backgammon. Jeg tenker stadig at jeg burde ta det opp igjen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-21, 17:22   #26
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Er det noen gamere her?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva spiller du da?
Jeg er veldig ensporet og holder meg til et spill om gangen. Det går fortsatt i AC her, men interessen har dabbet litt av. Men det er utrolig flott visuelt må jeg så.

Akkurat går det i Final Fantasy XIV (det er online),Genshin Impact, Valheim og AC Valhalla. Valhalla måtte jeg pause litt etter jeg kjente at jeg var litt lei. Har gjort alt som er å gjøre på kartet, men har en del av mainstory igjen.
Kjøpte akkurat den pakken på Switch som har Super Mario 64. Barndomsminner deluxe!

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no