Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-21, 11:02   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Spørsmål

Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

...finnes det tro?
Den skal ikke skli, det skal ikke være holdin, jeg får vondt i ryggen om det strammer for mye og den bør gå over magen.

Har du noen favoritter som passer disse kriteriene?
(Både hverdags og pent.)

(Må legge til at jeg er lang og bruker ca 44 i bukser.)


Sist redigert av dharma : 20-03-21 kl 13:57. Årsak: Lagt til
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 12:46   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

Pierre Robert sin med bredt strikk oppe. 50 denier, sort. Bilde av Jenny Skavlan på pakken.


Sist redigert av Mei : 20-03-21 kl 13:22.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-21, 12:54   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

Eg tåler dårleg strømpebukser. Det luggar i alle småhår på leggane, og gir meg utslett. Kjøpte ei skikkelig tjukk strømpebukse frå Spar Kjøp i vinter. Den var heilt fantastisk å ha på!

https://www.sparkjop.no/north-polar-...?level_1=61712

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 13:58   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Pierre Robert sin med bredt strikk oppe. 50 denier, sort. Bilde av Jenny Skavlan på pakken.

Jeg har en sånn, kanskje jeg skal teste den igjen, ga opp før jeg prøvde den sist, den så så liten ut.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 14:14   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

60 denier 3D fra Kappahl: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/U...ebukse/298703/

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-21, 14:19   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukse man nesten ikke kjenner man har på...

Jeg sverger til leggingser og foretrekker Lindex sine.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no