Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-21, 07:18   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Aftenposten presenterte i går en artikkel om hvor mange nordmenn som har planer om å reise utenlands i påska. Det var snakk om 40.000! Mange av disse skal reise til familie i Pakistan eller Tyrkia. Samtidig viser tall fra de siste ukene at 12 % (!!!) av alle som kommer til Gardermoen fra Pakistan er smittet.

Jeg fant ikke igjen artikkelen nå, men lenker til en kommentar til tallene under.

Jeg syns jo 40.000 høres helt vannvittig mange ut, enten det er influensere, folk med leilighet i Syden eller 1. eller 2. generasjons innvandrere.

Men det slår meg: Jeg kjenner ingen som i det hele tatt har vurdert å dra utenlands. De jeg kjenner blir stort sett hjemme denne påska, hvis de ikke er så heldige å ha egen hytte eller prioritet på familiehytta. Her oppfordres vi til å ikke krysse KOMMUNE-grensa!

Men, kjenner du noen som har tenkt, eller eventuelt hadde tenkt, å reise? Jeg lurer rett og slett på hvor reelle disse tallene er. Uten at jeg skal bruke min bekjentskapskrets som målestokk på hva alle andre gjør, for jeg skjønner jo at den ikke er representativ.

https://www.aftenposten.no/meninger/...-utenlands-naa

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no