Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-21, 09:24   #41
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du lært om deg selv i løpet av koronatiden?

Ikke så store overraskelser når det gjelder meg selv. Jeg visste hva jeg kom til å savne og hvordan jeg taklet ulike scenario. Jeg visste at jeg kom til å bli lei hjemmekontor.
Jeg er positivt overrasket over hvor kjekke og diplomatiske ungene mine er.Fornuftige og reflekterte. De har taklet dette fint, holdt seg til kohorten sine og ikke klaget overvtilstanden,og vi har ikke hatt en eneste konfrontasjon det siste året.
Kommentarfeltene, at pandemien kom til å få frem det verste i folk skjønte vi allerede 12. mars, men der har det vært mye overraskende stygt.
Jeg forberedte meg kjapt psykisk på at dette kom til å vare lenge, opp mot fire år med tiltak. *pessimisten* This too will pass......

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no