Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Favorittsmågodt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 20:22   #41
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Banansjokolader og noen skumpletter trukket med sjokolade med kokos(aner ikke hva de heter)
puter både rosa og hvite.Spesial sjokolade.
+++ spiser igrunn det meste, men ikke mye av det sure, liker best søtt

etter å ha lest tråden og blitt veldig godtesyk ,har jeg lovt meg bort til litt sengegymnastikk i kveld ,mot at mannen min reiser ut og handler smågodt til megLat.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:28   #42
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Sånne litt sure kirsebær med strø på, og rosa lepper.
Og melkepletter. Og festkarameller.

Og rissjokolade.


Også krokodiller.

:godtesyk:

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:30   #43
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Denne tråden er farlig. Hvordan skal jeg få overtalt gubben til å dra ut å handle smågodt nå?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:33   #44
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Favoritter:

- hvite puter
- maiskuler
- dundersalt
- haribo colaflasker (gjerne store)
- minde banan
- og skum iser som man får kjøpt i Sverige

Nam!

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:40   #45
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Denne tråden er farlig. Hvordan skal jeg få overtalt gubben til å dra ut å handle smågodt nå?

Det problemet sitter jeg med og. Han nekter fortsatt.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:53   #46
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Det problemet sitter jeg med og. Han nekter fortsatt.

Du får gjøre som meg

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 20:59   #47
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av Frida, her.

Du får gjøre som meg

Jeg prøvde meg på det og. Han er standhaftig han gubben min gitt!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 21:08   #48
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favoritt smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Min favoritt, som jeg sjelden finner, er noen sjokoladepletter med små perler på, i alle mulige farger. Noen som vet hvilke jeg mener? Altså, ren sjokolade, små pyntekuler.

Kan de hete noe sånn som juvelpletter? Mørk sjokolade med strøssel på? Fra Nidar?


Jeg liker krokodiller, sure føtter, melkepletter,sure kirsebær,mintsjokolade +++

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.

Sist redigert av Jinx : 18-11-07 kl 21:10. Årsak: husket plutselig hva godtet til Monsoon heter....
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 21:08   #49
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Jeg spiser omtrent aldri smågodt, så det meste dere nevner her aner jeg ikke hvordan smaker. Jeg er svak for sjokolade, og de gangene jeg kjøper smågodt havner det en del sjokoladevarianter i posen.
Sjokoladekuler med nøtter er kjempegodt, og de fylt med bringebærgele.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 21:36   #50
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Sure føtter, peacetegn, flaggermus (), rosa puter, festkarameller, smokker.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 22:15   #51
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Nidar sjokolade med bringebærgele
Nidar spesial
Heksehyl
Salte lakrisfisker
Røde eller lilla/burgunder små bringebær
Syrlige colaføtter

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 11:22   #52
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Sånne litt sure kirsebær med strø på, og rosa lepper.
Og melkepletter. Og festkarameller.

:godtesyk:

Nemlig.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 11:43   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Sånne brune brio harde karameller. *sikle*

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 11:47   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Peacetegn. Men ikke de nye.

Peacetegn. Men de nye.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:00   #55
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:03   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Kan de hete noe sånn som juvelpletter? Mørk sjokolade med strøssel på? Fra Nidar?

Det er gjentatt flere ganger i tråden her (og jeg er akkurat lik deg, gidder sjelden å lese alle innleggene før jeg svarer ), du har rett, men de er fra Minde.

Jeg synes ikke de er gode. Kvalmende Nille-sjokolade, smaker de.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:04   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Jeg er glad vi bor 10 timers kjøretur fra Godishuset på Svinesund. Var der i sommer, og jeg tror jeg fikk multiorgasmer da jeg gikk rundt blandt smågodthyllene. De har jo ALT, smågodt jeg aldri i mitt liv har sett før, i alle farger og smaker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:28   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Peacetegn. Men de nye.

Vi kan dele smågodtpose!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:33   #59
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favoritt smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er gjentatt flere ganger i tråden her (og jeg er akkurat lik deg, gidder sjelden å lese alle innleggene før jeg svarer ), du har rett, men de er fra Minde.

Jeg synes ikke de er gode. Kvalmende Nille-sjokolade, smaker de.



Enig med deg,liker dem heller ikke....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no