Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 20:56   #61
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Er somregel borte før hue treffer puta, er ikke videre plaget av tankevirksomhet. :smiler pent:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 21:01   #62
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Det kommer helt ann på. Er jeg sliten så sovner jeg med en gang, men om det er mye som foregår i livet mitt så surrer og kverner tankene på det hele døgnet.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 21:07   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Må først klemme litt på Superior og le litt av torsken.

Sånn.

Jeg kan ikke tenke. Begynner jeg, får jeg ikke sove, og har mang en natt blitt sittende ute på verandaen og kikket på bylys og stjerner. Nå er det altfor kaldt for det, så nå venter jeg enten med å legge meg til jeg nesten sovner stående, eller jeg tar med bok og leselys. Eller har sex. Fortrinnsvis det siste!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:48   #64
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Jeg har lett for å bli liggende og tenke på alle mulige små og store ugjorte ting, ja. Det blir verst når det er mest å gjøre og man trenger søvnen mest, såklart!

Men det hjelper å lese en god bok. Skal prøve trikset ditt også, DM. Hørtes lurt ut.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 22:52   #65
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Jeg rekker ikke å tenke på noe særlig før jeg sovner. Om jeg begynner å tenke på alt jeg skulle ha gjort eller vonde ting, så skyver jeg det unna.... og sovner.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 23:26   #66
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Ingenting ifølge mannen, han sier at jeg sovner før jeg legger hodet på puten. Det er selvfølgelig bare tull, jeg tenker på alt mulig rart. Akkurat nå tenker jeg mye på jobb og jobbsituasjon/arbeidsmiljø, vi er oppe i en lei sak i avdelingen, med teite beskyldninger og lite proffe sjefer. Denne uken skal vi ha avdelingsmøte, noe jeg gruer meg vannvittig til. Skikkelig oppvaskmøte med andre ord . Heldigvis har jeg ren samvittighet, men allikevel går dette ut over meg også dessverre.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 23:49   #67
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Bruker å tenke på om jeg muligens har glemt noe å slå av noen elektriske saker på jobben min.
Hodet havner på puta, og dermed popper det opp tanker om brann og slike fæle ting.
Som regel må jeg bare reise meg opp og ta på alle klærne og dra til jobben og sjekke. Uansett klokkeslett.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no