Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skotørker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 19:18   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Skotørker

Da jeg var liten hadde vi skotørker - stappet nedi skoene om kvelden også var det tørre neste morgen. Finnes det slike fortsatt? Er det brannfarlig å la de stå på om natta? Finnes de i både voksen og barnestørrelse? Eller er det andre lure måter å tørke joggesko/skinnsko/støvler/vintersko og evt. cherrox på?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:39   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en sånn og er helt avhengig av den. Den blir aldri så varm at den er brannfarlig, men det er vel uansett en risiko å ha på elektriske apparater uten å være tilstede.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:44   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ønsker meg en sånn til jul og det vet mannen i huset.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:47   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en, og det er ofte i bruk.
Passer både store og små sko.
Lar den ikke stå på over natta, sånn for sikkerhets skyld.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:04   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde, men brukte den lite
Hadde en sånn standard type fra adax
Funker like bra å sette støvler/sko på badet med varmekabler syntes jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:32   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en skotørker med timerfunksjon slik at den skrur seg av etter en viss tid. Fungerer perfekt med en liten gutt som bader mer i sølepyttene enn han leker i dem. Varmekabler funket ikke like godt, syntes jeg. Men da var skoene søkk igjennombløte, og ikke bare litt småfuktige.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:37   #7
Tullerusk
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Jeg tok med meg to sånne sist jeg var hos pappa
Om de er å få kjøpt nå, det aner jeg ikke.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:37   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det funker også ganske bra å putte masse avispapir i skoene og sette dem på varmt gulv.

Vi har en vi sjelden bruker. Den er alltid i veien, føles det som.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:02   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jo, de finnes. Jeg kjøpte nylig en, det var en slags vifte med 4 slanger hvor det komme varmluft ut.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:18   #10
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi har en skotørker med timerfunksjon slik at den skrur seg av etter en viss tid. Fungerer perfekt med en liten gutt som bader mer i sølepyttene enn han leker i dem. Varmekabler funket ikke like godt, syntes jeg. Men da var skoene søkk igjennombløte, og ikke bare litt småfuktige.

Hvor har du kjøpt denne? Skulle gjerne ha hatt en sånn. Jeg vasket joggeskoene til storebror i sommer og det tok to dager før de var tørre. Det var på varmekabler.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:20   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Hvor har du kjøpt denne? Skulle gjerne ha hatt en sånn. Jeg vasket joggeskoene til storebror i sommer og det tok to dager før de var tørre. Det var på varmekabler.

Jeg mener de har sånn på Elkjøp, gå inn på www.elkjop.no og søk på skotørker.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:21   #12
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Har sett de på elkjøp og obs blant annet.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:11   #13
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hmmm
De må monteres fast altså? Ikke helt det jeg hadde sett for meg. Men må man så må man. Og det tror jeg vi må.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 00:50   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Da jeg var liten hadde vi skotørker - stappet nedi skoene om kvelden også var det tørre neste morgen. Finnes det slike fortsatt? Er det brannfarlig å la de stå på om natta? Finnes de i både voksen og barnestørrelse? Eller er det andre lure måter å tørke joggesko/skinnsko/støvler/vintersko og evt. cherrox på?

De som ser ut som jernsko med ledning og kontakt?

Tror ikke de er i salg lenger. Nå er det den med fire slanger og luft som gjelder.
Den er veldig grei.

Når du har vasket eller fottøyet er kliss vått er det uansett smart å putte avispapir i, og tørke over natten. Ut med papiret - er det ikke tørt - en ny runde med papir og en avluttende tørking i skotørkeren.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 07:46   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skotørker

Men da må vi ha en skotørkedings fastmontert i gangen? Hrmmmmm... *misfornøyd mumling*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:08   #16
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skotørker

Jeg kjøpte i ei bygd nordpå, husker ikke hva butikken heter.
Men du finner dem her: http://www.elprice.no/Product/Produc...skot%c3%b8rker

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:13   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotørker

Vi har en, men det fungerer bedre med varmekabler, synes jeg. Nå har vi ikke varmekabler for tida, så da får vi klare oss med nestbeste.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 10:51   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotørker

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Hvor har du kjøpt denne? Skulle gjerne ha hatt en sånn. Jeg vasket joggeskoene til storebror i sommer og det tok to dager før de var tørre. Det var på varmekabler.

Jeg kjøpte min på Lefdal, men jeg tror de selges overalt. Vi har ganske så stor inngang, så veggplass var ikke noe problem. Vi har denne.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 11:05   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skotørker

Det er den samme som jeg har. Vår står i spikerteltet i campingvogna. Der er behovet størst hos oss. Hjemme har vi varmekabler, men det mest effektive er radiatorhylla vår. Den kan stå på hele tiden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 15:24   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.827
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotørker

Jeg har adoptert mammas gamle orange og sorte skotørker. Den er sikkert 25 år gammel, men fungerer som bare det. Utenom fargene ser den maken ut til de nye som selges nå.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no