Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Alt det fine med korps!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 11:23   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt det fine med korps!

I alle år har jeg hørt så mye negativt om korps. Det er nerdete, stygg musikk og foreldrene blir tvunget til å jobbe en umenneskelig mengde dugnadstimer i året. Derfor vil jeg prøve å veie litt opp.

Dugnad:
I løpet av året har vi to loppemarked. Som vanlig forelder møter man da fredag kveld, sjauer bord, hyller og setter lopper på plass. Man kan på forhånd ønske seg til en stasjon; sport, elektronikk, kjøkken, finere lopper, tant & fjas, tekstiler, klær, bøker, leker, auksjon, café eller kjøkkentjeneste. Noen nå også kjøre og hente lopper. Lørdag morgen begynner vi to timer før loppemarkedet, og holder på et par timer etterpå. Det samme på søndag, da skal vi rydde, vaske og kaste også. Til slutt går vi alle og spiser pizza.

Og det er så gøy! Det er en fin måte å bli kjent med andre foreldre på, de andre barna i korpset, man finner gøyale lopper, lærer mye nytt og det er full fres.

I tillegg til dette må foreldre i hovedkorpset lage middag (typ koke pølser) til gjengen to ganger i året siden øvingen er midt i middagstid.

Turer:
Det arrangeres flere turer hvert år, og det er frivillig å være med, men det mangler aldri foreldre som vil stille opp. Ungene og ungdommene er greie, og det er fint å se på samholdet dem i mellom.

Samhold:
Det er ikke mange fritidsaktiviteter hvor deltakerne spenner fra 5 til 18 år. Det er en fin måte å lære seg å ta hensyn på, alle veier.

Musikk:
Man kan si hva man vil om korpsmusikk, men jeg tror det er viktig, lærerikt og selvtillitsfremmende å lære seg et instrument, noter og samspill. Det hjelper på konsentrasjon og man kan etterhvert se linker til andre fag, f.eks. matte og historie. Man må ta ansvar for et instrument og andres tid.

Alt i alt er korps en positiv aktivitet for både foreldre og barn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:26   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Takktakk! Eldste guttungen har visst egentlig mer lyst til korps enn fotball. Jeg lurer på om jeg også har mest lyst til det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:26   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Ah! Jeg liker sånne innlegg! Flott beskrivelse.

Hva hadde 17. mai vært uten korpsmusikk?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:27   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Godt å se at du har snudd!

Jeg tror dugnadsmyten om korps er sterkt overdrevet. Liv hadde ikke gått mer enn tre uker fotball før vi både hadde vært på helgecup med grytidlige morgener, stått i kiosken på Åråsen under eliteseriekamp og Liv hadde vært maskot under en annen elitekamp. Jeg er jo oppvokst i korps, og da var det også loppemarkedet som var årets store dugnad. Kakebaking og loddsalg er vel ikke så vanlig lenger?

(Det jeg synes var ille med korps, var 17. mai. Ellers i året spilte vi forholdsvis fin musikk, stort sett.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:30   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Bluen: Vi baker to kaker til hvert loppemarked da, og en til 17. mai. Overkommelig, syns jeg. Jeg var veldig skeptisk før han startet, men nå elsker jeg det virkelig. Å se Hiawata gå i full konsentrasjon i barnetoget får nesten hjertet mitt til å sprekke av stolthet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:33   #6
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Så flott innlegg!

Her er eldstemann med i korps, og jeg har samme oppfatning som deg. Vi har ikke loppemarked, men vi har basarer og konserter, samt farsdagskafé.
Foreldre stiller med gevinster til åresalg, og noen blir satt opp til å bake, eller være på kjøkkenet. Det er ikke mye på hver forelder.

Vi reiser også på turer, og det har aldri vært problem å få foreldre med. Til våren skal vi på NM, og det gleder musikantene seg veldig til.

Selv er jeg kommet inn i styret i korpset, og syns det er en veldig kjekk erfaring. Ikke minst kan jeg være med å påvirke hva man skal gjøre, og hvor mye arbeid det blir for foreldrene.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:35   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bluen: Vi baker to kaker til hvert loppemarked da, og en til 17. mai. Overkommelig, syns jeg. Jeg var veldig skeptisk før han startet, men nå elsker jeg det virkelig. Å se Hiawata gå i full konsentrasjon i barnetoget får nesten hjertet mitt til å sprekke av stolthet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:36   #8
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg er forresten enig med Bluen. Det er mer arbeid med fotballen. Der er det rett som det er kjøring til kamper, dugnad på hjemmekamper, cuper som gjerne ikke befinner seg i umiddelbar nærhet, i tillegg til dugnader på indrettsbanen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:37   #9
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

...


Sist redigert av ElinM : 10-09-12 kl 10:38.
ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:38   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

For et hyggelig og positivt innlegg!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:42   #11
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg gikk selv i korps i alle år og elsket det. Veldig mye av min selvtillit og selvfølelse ble bygget bak notestativet på første rekke. Det er fantastisk å mestre et instrument, det er fantastisk å knekke notekoden, det er fantastisk å spille sammen med andre eller å få bli plukket ut til solooppdrag.

Heldigvis har min eldste begynt med musikk nå, ikke korps, dessverre, men i alle fall en musikalsk aktivitet.

Fotball er MYE mer jobb for foreldre, og vi har et veldrevet og velorganisert idrettslag der vi bor.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:42   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Poden (10) begynte i korps i år, og mannen er skikkelig negativ. Jeg bestemmer at han får lov fordi han har lyst. Men det er mye motvind her for å si det sånn, i helgen går han glipp av fotballcup fordi det er oppstartseminar. Gutten har ikke kontakt med ballen i noen kamper, så jeg er ikke så lei, men alle guttene i klassen er på fotballen, så mannen tror han kommer til å gå glipp av noe sosialt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:46   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Takk.

Eg har stort sett vore negativ til korps, men da jentungen ytra ønske om å få spele instrument, så fekk ho sjølvsagt lov til det. Og eg ser at for barn som henne, som ikkje er særleg atletisk anlagt, som ikkje likar ballaktivitetar, som hatar å skynde seg og er blotta for konkurranseinstinkt, ja, så er korps gull verdt.

Her har dei i tillegg lagt inn øving i skuletida. Dvs. dei har ikkje musikkundervisning saman med klassen, men dei får instrumentøving med skulemusikken. Genialt!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:48   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Karamell: alle guttene på trinnet til Hiawata begynte på fotball i første. Etter fotballskolen ville ikke Hiawata mer, som en av to. De var kun tre gutter fra trinnet i korpset. Men det har ikke påvirket negativt i det hele tatt. Det er godt samhold på tvers av aktivitetene, og nå i tredje har det jevnet seg mer ut på de ulike aktivitetene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:49   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.390
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Her har dei i tillegg lagt inn øving i skuletida. Dvs. dei har ikkje musikkundervisning saman med klassen, men dei får instrumentøving med skulemusikken. Genialt!

Hos oss er det i SFO-tiden, veldig greit å ha kvelden fri!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:50   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Han er 5. klassing nå og såklart eldste aspirant. Jeg håper han "står han av" og fortsetter. Jeg har tro på korps, jeg. Det er viktig for meg at han har en aktivitet der han opplever mestring.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:52   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg innser at dugnadsmyten i korps ble plantet i meg av mine foreldre, de fikk overtalt meg til å ta spilletimer annen steds, for "ååå, korps er slitsomt for oss det!!". Men dette sa de om mangt.
Vi bruker sikkert fire ganger så mye tid på håndballen (der vi har et barn) som våre naboer med to barn i korps. Men jeg skal uansett ikke klage, bare litt her, uten at barna hører det. Kunne ikke ramlet meg inn å fratatt barna mine gleden ved en hobby de likte fordi jeg måtte ofre meg litt noen få år.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:55   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg har også hatt stor glede og nytte av 7-8 år i korps. Så jeg er ikke negativ til det. Men det korpset min eldste sønn var med i et par år hadde en ganske ekstrem foreldreinnsats, kombinert med en del unnasnikende foreldre som førte til merarbeid for oss andre. Derfor er inntrykket mitt fra korpsforeldretiden ikke så veldig positivt. Om sønnen min hadde vært dypt entusiastisk selv så hadde jeg jo selvfølgelig ikke latt dugnadene stå i veien for videre korpsmedlemskap, men han hadde andre aktiviteter som han trivdes bedre med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 11:55   #19
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

flott innlegg! Nå ble jeg glad og varm langt inni hjertet

Jeg har spilt i korps siden jeg gikk i 4.klasse og nærmer jeg meg de store 40 og spiller fremdeles Flotteste hobbyen

Mine eldste barn spilte noen år men gikk over til andre hobbyer deriblandt fotball. I en periode var det turneringer og kamper hver uke/helg fra april/mai til september/oktober, pluss treninger, dugnader osv. Jeg beit sammen og troppet opp, men jeg syns det var i overkant mye tid som gikk til fotballen ja.

Nå håper jeg virkelig at knerten beholder sin interesse for musikk og vil begynne i korps den dag det er aktuelt, og jeg gleder meg til å være korpdforelder igjen

ElinM: så kjedelig å høre du ikke har noen gode minner fra din korpstid

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 12:06   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg har vokst opp med korpsmusikk i bilen. Jeg og brødrene mine lagde tekster til de ulike masjene. Jeg elsker korpsmusikk. Hvis ungene mine vil gå i korps så skal de få lov til det. Men det har ikke kommet opp, pappan er ikke like begeistret.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no