Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Alt det fine med korps!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 13:39   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:40   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg spilt fløyte i musikkskolen i flere år, men det ble aldri vurdert korps. Lurer på hvorfor, det var skolekorps på skolen min. Men jeg kjente virkelig ingen som gikk der, så det er nok årsaken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:41   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Og studentorkester!! Det er stas det, og en aldeles utmerket måte å bli kjent på for litt klønete, nerdete matematikkstudenter f.eks
Så man kan se på det som en investering i framtida også, dette med å la barna gå i korps

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 13:42   #44
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.


Og selv jeg som spiller horn kan annet enn etterslag

(selv om jeg nok er korpsskadd, og kan ta meg i å nynne etterslagene til marsjene når skolekorpsene går forbi, eller gå i takt og "hoppe meg til" så jeg kommer med riktig fot til musikken, eller kun kan synge hornstemmen til ja vi elsker (den er ganske fin), og ikke kan teksten på en eneste julesang og slikt )

Etter som vi ble litt eldre så oppdaget vi at 2. klarinettstemmen på "Ja vi elsker" var mye gøyere å spille enn 1. stemmen. Så jeg må virkelig konsentrere meg for å klare å synge den egentlige melodien.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:02   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg er helt enig i alt det M^2 sier. Jeg synes det er så fint at de store er så greie og inkluderende mot de små i korpset vårt.

Pøbelprinsessen min er blond, langhåret fløytist, forresten. Men jeg tror hun er ganske grei og inkluderende fordet, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:46   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg fikk for øvrig ikke bli med i korps, for det var for mye dill for foreldrene mine. De, dvs. min far, var nok noget preget av innsatsen mine besteforeldre la ned da han gikk i korps som ung. De var med på å starte korpset, og var/er fortsatt engasjert.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:53   #47
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg spilte i korps i 10 år og kan ikke huske at det var så voldsomt mye dugnadsarbeid. I tillegg til skolekorpset begynte jeg i voksenkorps da jeg gikk på ungdomsskolen (eller var det videregående?)

Noen venner og jeg dannet også vårt eget band (trompet, walthorn, trombone, tuba og sax) som vi opptrådte med.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 14:58   #48
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Å se Hiawata gå i full konsentrasjon i barnetoget får nesten hjertet mitt til å sprekke av stolthet.


Det er ikke korps der vi bor! Jeg ønsker meg korps til barna mine!

__________________
2007 2010

rajraj er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:03   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Å se Hiawata gå i full konsentrasjon i barnetoget får nesten hjertet mitt til å sprekke av stolthet.



Jeg fikk ikke sett Knotten i 17.mai-toget, ettersom jeg var klassekontakt og måtte følge klassen. Ingen av de andre stilte.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:07   #50
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg blir oppriktig rørt når jeg ser vårt flotte korps komme marsjerende. Jeg smiler og tørker tårer.
Kan dere tenke dere noe så flott å få ett helt korps på 50 personer spillende og drillende for deg på konfirmasjonsdagen? Frøkna gleder seg veldig til akkurat det på sin konfirmasjon.

Korps er så utrolig mye mer enn 17. mai og loppemarked med sjauing. Loppemarkedet opplever jeg som utrolig sosialt. Jeg gleder meg til hvert eneste loppemarked. Vi voksne har en utrolig morsom, slitsom, innbringde og sosial helg. Ungene hjelper til så godt de kan.

Seminarene med andre korps, musikanter som spiller samme instrument, konserter. Frøkna var sammen med 150 hornister på Operataket og spilte "Phantom of The Opera" - horn er ett fantastisk instrument! I sommer var hun på seminar hvor instruktørene var ledende hornister fra USA, Canada og selvfølgelig norske hornister som spiller på Operaen, sammen med hornister fra hele norden, neste år reiser hun til Danmark for å lære enda mer og hun gleder seg stort allerede.

Samholdet og vennskapet på tvers av skoler og skoleklasser - fantastisk!

Jeg har selv spilt 9 år i korps. Marsjert "hele" Oslo rundt, slik "vårt" korps er idag er noe ganske annet enn hva "mitt" korps var for 20 år siden. Spilleopplæringen er på ett helt annet nivå. Men jeg husker selv hvor gøy jeg syntes det var med korps, selvom min mor okket seg hver eneste loppehelg.

Vi har konserter hvert eneste år, alt fra Musicals, Grand Prix, filmmusikk, konsertstykker m.m.

Og ja, 17. mai hadde vært trist uten ett korps. En ghettoblaster i en trillebår forran barnetoget gir ikke samme følelsen. Hvem spiller vel "Ja, vi elsker" finere enn ett korps??

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 28-08-12 kl 15:24.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:16   #51
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Musikksommerskole.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:19   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Musikksommerskole.

"Vi blåser i sommerferien".

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:23   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Min far spilte i korpset da han gikk på skolen. Da korpset hadde 25 års jubileum eller noe i den dur, tromlet de sammen hele gjengen som hadde vært med i begynnelsen. De endte med å danne sitt eget korps, og holder fortsatt på. Det er vel straks 25 år siden, for korpset har jubileum til neste år.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 15:33   #54
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det har gutten her reist på to år på rad. Han gleder seg allerede til neste gang.
Veldig bra opplegg og dyktige instruktører.

Samme her for min 11-åring, stor suksess! Minnes også dette fra egen barndom, noen av mine beste barne- og ungdomsminner !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 16:27   #55
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Snerpete, blond førstefløytist melder seg.

Storesøster her har gitt beskjed om at hun ikke vil i korps, men jeg jobber med å omvende henne. Har noen år på meg.

Det er så utrolig mye positivt å si om korps. Verdifullt for unger, verdifullt for voksne også. Da jeg flyttet for å studere begynte jeg i det lokale korpset, har kontakt med flere av dem enda. Flyttet til Oslo, begynte i korps og kom inn i et trygt miljø, flyttet igjen og begynte i nytt korps. Man kan dra hvor man vil, kjede seg alene slipper man hvis man har foten i korpsfamilien.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 17:52   #56
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg er møkk lei av voksne som snakker nedlatende om korps, så dette var godt å lese.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:10   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er møkk lei av voksne som snakker nedlatende om korps, så dette var godt å lese.


Jeg er så enig. Jeg var med som reiseleder da hele trinnet til pøbelprinsessen var på tur i fjor, og da var det en mamma med to håndballspillende barn som beklaget seg over hvordan helgene gikk bort til kamper og hallvakter og kiosktjeneste. Men heldigvis er det ikke så ille som korps, sa hun. Selv om barna aldri hadde vært i korps og ikke foreldrene heller.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 19:56   #58
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han er 5. klassing nå og såklart eldste aspirant. Jeg håper han "står han av" og fortsetter. Jeg har tro på korps, jeg. Det er viktig for meg at han har en aktivitet der han opplever mestring.

Nevøen min på 12 startet også i år, så din er nok ikke alene om å være "gammel". Han begynte også på fotball, men trivdes ikke. Han bekymrer seg ikke for å gå glipp av noe, og han har kompiser som heller ikke går på fotball. Samme korps som din, antar jeg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 20:15   #59
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Nevøen min på 12 startet også i år, så din er nok ikke alene om å være "gammel". Han begynte også på fotball, men trivdes ikke. Han bekymrer seg ikke for å gå glipp av noe, og han har kompiser som heller ikke går på fotball. Samme korps som din, antar jeg.

Hm, E sier at den andre som er "litt gammel" går i 4. BCsk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 20:23   #60
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Alt det fine med korps!

Jeg spilte i korps i mange år i oppveksten, og jobber iherdig med å få gutta mine til å begynne. Jeg har ikke fått gehør for det enda Men jeg gir ikke opp!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no