Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har Robbie Williams tourettes?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-13, 15:28   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Robbie Williams tourettes?

Fant ikke noe underforum som passet, så flytt det gjerne dersom det hørwr til et annet sted. Grunnen til dette litt rare spørsmålet er at jeg "alltid" har hørt at han har Tourettes syndrom, og at jeg i dag kom i skade for å fortelle barna mine om dette. Etter litt googling fant jeg imidlertid ingenting som tyder på dette, men det er derimot en haug med spekulasjoner om hvorvidt han lider av ADHD, asperger, ME, bipolar lidelse og dysleksi. Jeg er IKKE interesser i spekulasjoner, men jeg lurer på om han selv har gått offentlig ut og sagt noe om noe av dette? Jeg kan ikke finne noe selv, samme hvor mye jeg googler, og jeg synes det er dumt hvis jeg har sagt feil, og grunnen til at jeg i det hele tatt nevne det hjemme, er fordi det har vært mye snakk om ham i dag, og jeg tenker at når kjendiser selv snakker om sine utfordringer, så vil det kanskje være positivt for et av våre barn som sliter med sine egne utfordringer. Det hender nemlig at jeg forteller om kjente personer som har samme type utfordringer som vårt barn, for å illustrere at man tross utfordringer kan nå langt og at diagnose ikke trenger være noen hindring.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 16:30   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Stephen Fry hadde jo en dokumentar om hans egens og andres bipolar(het?). Og da mener jeg RW var med. Og at han ikke var bipolar men hadde en form for depresjon? Du kan jo evt sjekke der.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen...nic_Depressive

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 17:32   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Takk! Jeg tror ikke han har noen offentlig Tourettesdiagnose, siden det tydeligvis ikke er allment kjent, og jeg får som sagt ingen seriøse treff. Jeg må ha drømt det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 20:15   #4
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Nei, det har jeg aldri hørt. Og jeg er fan.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 20:18   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Aldri hørt om, har tom sett dokumentaren med han.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 20:22   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Men jeg vet at det har vært spekulert om lavt stoffskifte, i mulig sammenheng med depresjon.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-13, 23:46   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Aldri hørt at han har tourettes, 2007/2008 ble det spekulert i om han var bipolar fordi han var lenge borte fra rampelyset, mener Robbie avkreftet dette i ettertid, men skal ikke si 100% sikkert.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 00:56   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Tourettes eller ikke, fy søren for en konsert i kveld!!!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 10:33   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Oh yeah! Konge!!!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 11:01   #10
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Aldri hørt om tourettes, men hørt at han er bipolar. Og at han røyker sure sokker og det meste andre av kjemikalier som kan røykes og/eller inntas på annen måte.

Konserten var helt rå! Jeg er høy på Robbie enda!

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04

Sist redigert av Ellisiv : 26-08-13 kl 11:18.
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:13   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

I donŽt care!!!!

Hilsen overbegeistret happy konsertgjenger!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:15   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Hvilke sanger er det egentlig han synger på turneen sin? Har han sluppet noe nytt i det siste?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:20   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Setlist: http://www.setlist.fm/setlist/robbie...-2bc6189e.html

Ja han har en ny plate som heter the Crown. Mye god musikk der og.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:20   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Aha. Jeg var skikkelig fan før, men han forsvant liksom.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:20   #15
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Ja, nå har jeg ikke helt begrep om tid, men han har gitt ut et nytt album iløpet av det siste året. Må google.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 12:25   #16
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

November, ja. :innafor: Albumet het Take the crown.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 13:06   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Så heldige dere har vært dere som var på Viking stadioen i går!
En liten wild guess, han startet med "Let me entertain you"???
*Har hatt gleden av å oppleve han 2 ganger med 5 års mellomrom, begge gangene har han startet med denne".

Jeg kjenner jeg nesten får tårer i øynene når jeg tenker på RW konsertene! Han er bare en helt vanvittig entertainer!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 13:30   #18
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Ja, fytti. Jeg hadde heldigvis fortrengt at det var i går. Jeg så han i Göteborg i 2006, og det var helt, helt fantastisk.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 16:11   #19
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Jeg gikk fra konserten før ekstranummerene, med tårer av skuffelse i øynene. 1300 kroner for å se en utstikker fra scenen, kronen foran, og en haug lyskastere. Ja, og backstage. Det står riktignok sidesikt på billetten, men vi så jo greiene bakfra.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 16:40   #20
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har Robbie Williams tourettes?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En liten wild guess, han startet med "Let me entertain you"???
*Har hatt gleden av å oppleve han 2 ganger med 5 års mellomrom, begge gangene har han startet med denne".

Nope, han startet med Hey wow yeah yeah og deretter Let me entertain you.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no