Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-13, 18:50   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Det er vel like mye proteiner i melk og ris som i pølse med brød? Det som mangler er vitaminer. Men det er snakk om en middag en kveld. Jeg regner med at de fleste gjester greier å finne seg i at måltidet ikke er optimalt på alle næringsfronter denne ene kvelden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 18:52   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg har ingen problemer med grøt til middag sånn innholdsmessig. Kostholdet vårt er heldigvis på et nivå der vi kan tåle grønnsaksfri middag en dag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 18:57   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg liker veldig godt grøt, men jeg liker et salt og varmt måltid i løpet av dagen (minst), så dersom jeg får grøt til middag, blir det ofte noe suppegreier eller pizza eller noe annet salt til kvelds. Det hjelper med spekemat til grøten, men jeg får ingen middagsfølelse av det.

Når det er sagt, så synes jeg det er ok å servere grøt til gjester i disse tider.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 19:02   #44
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel like mye proteiner i melk og ris som i pølse med brød? Det som mangler er vitaminer. Men det er snakk om en middag en kveld. Jeg regner med at de fleste gjester greier å finne seg i at måltidet ikke er optimalt på alle næringsfronter denne ene kvelden.

Jøss, nå måtte jeg google, og du har faktisk rett. Det var overraskende. Med spekemat til, så blir det jo et litt annet måltid. Det er kanskje bare minnet om grøt med store mengder sukker, fra barndommen som farger meg. Jeg var liksom aldri mett, og ofte litt kvalm etter å ha spist det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 19:04   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg syns heller ikke grøt er helt middag, og blir veldig sulten rett etterpå. Sånn sett ikke så ideelt før pepperkakene. Men jeg er glad for å bli bedt på middag og spiser det jeg får.

Jeg ville kanskje invitert på grøt og ikke på middag, altså sagt det når jeg inviterte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 19:07   #46
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg er glad i grøt, det samme er gutta, vi har grøt som fast lørdagsmiddag. Men jeg vil ikke kalle det raskt og enkelt, i tilfelle hadde jeg ordnet det som dynegrøt og latt den stå i ovnen, lagd kvelden i forveien eller om morgenen. Spekemat til er snadder.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 19:36   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Grøt til middag er helt kurant hos oss, men spekemat til har jeg virkelig aldri skjønt.

Og ja, fjordland om det skal gå fort, for sånn der hurtiggrøt du koker smaker jo bare grusomt, så å lage grøt selv, det tar en god time, og regnes ikke som "raskt" eller "lite styr". om du da ikke går for den løsningen min mann liker, to kilospakker med grøt fra jordland, 6 minutter hver i mikroen, og vips, middag (vi begynner på den første mens den andre varmer seg)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 20:42   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg hadde ikke akkurat hatt næringsinnholdet i fokus. jeg hadde spurt gjestene om det var greit, og var det ikke det hadde det vel blitt pølser.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 23:34   #49
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg må bare si at jeg har seriøst aldri hørt om spekemat til risengrynsgrøt før. Men ser her at flere mener det er ganske vanlig. Og jeg som trodde det bare var til rømmegrøt!? Jaja, flere fra der jeg kommer på bruker rosiner på risengrynsgrøten da, det synes sikkert de som spiser spekemat til er rart igjen.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 23:44   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Jeg synes ikke det er rart med rosiner, jeg vet mange bruker det, det er jo ganske vanlig. Men jeg synes ikke det er noe godt. Morrpølse derimot, er veldig godt, både til rømme- og risengrynsgrøt.

Jeg spiser for øvrig brunost på havregrøt :åpplyser:

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 07:24   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg må bare si at jeg har seriøst aldri hørt om spekemat til risengrynsgrøt før. Men ser her at flere mener det er ganske vanlig. Og jeg som trodde det bare var til rømmegrøt!? Jaja, flere fra der jeg kommer på bruker rosiner på risengrynsgrøten da, det synes sikkert de som spiser spekemat til er rart igjen.

Jeg synes også spekemat passer mye bedre til rømmegrøt enn til risengrynsgrøt. Sistnevnte er og blir en slags dessertaktig middag for meg. Da jeg var liten, spiste jeg og far den kald med rød saus på, og mor og søsteren min spiste den varm med smørøye, sukker og kanel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 08:54   #52
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Det med spekemat går jo på at grøten blir mindre mektig og kvalmende hvis man har noe salt til. Dermed orker man mer, og blir mettere. Det er jo det samme som komboen potetgull og sjokolade. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 09:12   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det med spekemat går jo på at grøten blir mindre mektig og kvalmende hvis man har noe salt til. Dermed orker man mer, og blir mettere.

Ved å spise mer, så orker man mer? Det er vel heller for å variere, ikke for å greie å stappe i seg mer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 09:35   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Jeg er overasket over at så mange ikke ser på risgrøt som middag. Kanskje det kommer av hvor man er fra? Jeg er trønder og jeg er oppvokst med grøt som middag sammen med spekemat, flatbrød og potet.

Ser og ser. Veldig mange jeg kjenner spiser det til middag. Selv synes jeg det er godt, men kroppen hyler likevel etter saltmat utover kvelden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 09:37   #55
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Jeg er overasket over at så mange ikke ser på risgrøt som middag. Kanskje det kommer av hvor man er fra? Jeg er trønder og jeg er oppvokst med grøt som middag sammen med spekemat, flatbrød og potet.

Jeg er også trønder, og er vokst opp med grøt som middag hver lørdag. Sammen med "grautpinn" som enten var stekte pølser i biter og poteter eller spekemat/morrpølse, potet, rømme og flatbrød.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 09:46   #56
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Jeg er overasket over at så mange ikke ser på risgrøt som middag. Kanskje det kommer av hvor man er fra? Jeg er trønder og jeg er oppvokst med grøt som middag sammen med spekemat, flatbrød og potet.

Samme her. Synes grøt er kjempegodt jeg, jeg gidder bare så sjelden og ordne det.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 09:51   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Det hadde funka dårlig som middag til oss, men det skylles at både mann og barn er lettere laktoseintolerante. Det er ikke noe vi tenker over i hverdagen, men hvis det serveres grøt laget på melk så springer de på do alle tre.

I tillegg synes jeg ikke at grøt metter noe særlig, så det forutsetter at vi spiser noe ordentlig senere på dagen.

Men som middag en dag når det er litt travelt vil det være greit nok (sånn rent bortsett fra at de ikke tåler det særlig godt).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:08   #58
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Jeg er overasket over at så mange ikke ser på risgrøt som middag. Kanskje det kommer av hvor man er fra? Jeg er trønder og jeg er oppvokst med grøt som middag sammen med spekemat, flatbrød og potet.

Jeg er ikke trønder og har vokst opp med at grøt er lunsjmat på lørdager.

Likevel synes jeg grøt er fullverdig middag og med spekemat er det enda bedre. Jeg hadde ikke stusset i det hele tatt, men derimot blitt veldig glad om jeg hadde fått servert grøt, spekemat og flatbrød. Jeg er ikke veldig glad i supper og selv om jeg liker soddsuppe og betasuppe synes jeg grøt er en bedre middag enn det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:38   #59
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Eg voks også opp med graut på lørdag , dvs. servert i 2-tida. Men på kvelden var det alltid varm, salt mat, f.eks pizza eller kylling framfor TV.

Om vi kun skal ha graut ein dag, utan middag, har vi alltid spekemat til. Det hadde eg aldri da eg var barn.

Der er vel protein i melk, men det kan da ikkje vere så mykje av det i ris?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:13   #60
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjedelig å servere risgrøt til et middagsbesøk i morgen?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg voks også opp med graut på lørdag , dvs. servert i 2-tida. Men på kvelden var det alltid varm, salt mat, f.eks pizza eller kylling framfor TV.

Om vi kun skal ha graut ein dag, utan middag, har vi alltid spekemat til. Det hadde eg aldri da eg var barn.

Der er vel protein i melk, men det kan da ikkje vere så mykje av det i ris?

Stemmer

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no