Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårvekst og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-16, 22:25   #41
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg legger merke til det hvis folk har synlig hårvekst på beina og under armene. Det er ikke noe som opptar meg; jeg verken kommenterer det eller tenker noe over det ut over øyeblikket; folk må få gjøre akkurat hva de vil på dette feltet som på alle andre. Men jeg legger altså merke til det der og da.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-16, 22:30   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.930
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Nei, det gjør jeg ikke. Det hender at jeg fra tid til annen ser damer med MYE hårvekst (f.eks. under armen), men det er ikke fordi jeg ser etter det, men at det rett og slett bare dukker opp i synsfeltet på buss e.l.

Jeg barberer ikke leggene selv, så å kommentere på andre hadde liksom ikke falt meg inn Dog synes knapt mine hår da. Jeg hadde kanskje sett annerledes på egen hårfjerning om jeg hadde kraftig hårvekst. Jeg er lite opptatt av hva andre gjør ift hårfjerning - fjerne eller ikke fjerne, det får være opp til den enkelte

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 08:35   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Hår på legger ser jeg ikke, ekstrem bikinilinje, "veiviser" på damer like så. (Men innser at de som har det nok ikke er opptatt av å trimme hårvekst) Jeg er jo blond, så jeg har lite hårvekst, så jeg har ikke barbert leggene mine ennå i sommer.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:03   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Dødsfascinert over alle "jeg barberer ikke, MEN JEG HAR NESTEN IKKE SYNLIGE HÅR ALTSÅ"-svarene.

Antikroppshysteri - nailed it!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:16   #45
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg barberer leggene, og har kraftig og synlig hårvekst - hadde jeg vært mann, så ville jeg vært en fryd med mandige, hårete legger. Jeg lar dog alt flyte fritt i vinterhalvåret, og nyter det isolerende hårlaget som legger seg på legger og ellers. Jeg er ingen barberingsfanatiker, har stadig stubber på leggene ("du stikker mamma"), men er kulturelt indoktrinert nok til at jeg føler at jeg må fjerne hårene på leggene når jeg flasher dem for hele verden ved f.eks. å gå i shorts.

Men jeg har vel egentlig aldri lagt merke til andres hårvekst. Ikke så rart kanskje, for jeg legger ikke merke til hva folk går med av klær og sko og sånne ting heller.

Jeg lever sammen med en mann som ærlig og oppriktig mener at man (jeg) ikke trenger å barbere noe som helst bare fordi man er dame, men han kom inn i livet mitt mange år etter at jeg hadde brukt høvelen for første gang, så her har han rett og slett ikke fått gjennomslagskraft - sånn bortsett fra i vinterhalvåret.

Det jeg legger merke til, det er hvor mye andre sier at de legger merke til ting hos folk. På tide med andre hobbyer?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:25   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dødsfascinert over alle "jeg barberer ikke, MEN JEG HAR NESTEN IKKE SYNLIGE HÅR ALTSÅ"-svarene.

Antikroppshysteri - nailed it!

Jeg også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:41   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg tror bare det varierer hva man er observant på i omgivelsene. Jeg legger aldri merke til folks legger eller hårvekst, men jeg legger mer til øyne. Og da ikke øyenfargen, men snille blikk, strenge blikk osv. Og så legger jeg merke til damer med over gjenomsnittet langt hår. Antagelig fordi jeg liker det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 09:51   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg legger sjeldent merke til andres hårvekst. Dvs jeg legger merke til det om damer har mye hår under armene, men tenker ikke negativt rundt det. Ikke synes jeg det er stygt heller. Legger ser jeg ikke.

Selv påvirkes jeg og særlig etter sånne forumtråder. Om jeg skal vise meg offentlig fjerner jeg hår under armer og på legger. Jeg skulle ønske at jeg bare hadde gitt blaffen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 10:45   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg synes av en eller annen grunn at det er mye enklere å ha hår under armene enn på leggene. Dessverre, skulle ønske jeg kunne gi like mye blaffen i begge deler.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:01   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg tror at man gjerne legger mer merke til f.eks. hårete legger om det er noe som er problematisk for en selv.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:16   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg er veldig observant, så jeg legger merke til ditt og datt og mene noe om det også.
Jeg har or tiden et gigantisk skrubbsår og en haug med skikkelig spektakulære blåmerker på den ene leggen, jeg regner med at folk legger merke til det? Eller hever dere dere edelt over denslags?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:20   #52
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er veldig observant, så jeg legger merke til ditt og datt og mene noe om det også.
Jeg har or tiden et gigantisk skrubbsår og en haug med skikkelig spektakulære blåmerker på den ene leggen, jeg regner med at folk legger merke til det? Eller hever dere dere edelt over denslags?

Blåmerker på leggen skal jammen være spektakulere for at jeg skal legge merke til dem. Blåmerker i ansiktet legger jeg merke til med en gang og Tenker Mitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:22   #53
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Hvis du ikke hadde lagt merke til dette kjempeskrubbsåret med tilhørende blåmerker er du veldig edel eller veldig blind. jeg ser ut som jeg har vært med i en massevelt i TdF.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:25   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Uffda, det høres ubehagelig ut. Slikt legger man jo vanligvis merke til. Er det galt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:34   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er veldig observant, så jeg legger merke til ditt og datt og mene noe om det også.
Jeg har or tiden et gigantisk skrubbsår og en haug med skikkelig spektakulære blåmerker på den ene leggen, jeg regner med at folk legger merke til det? Eller hever dere dere edelt over denslags?

Det har ikke mye med "edelhet" å gjøre for min del, jeg er bare ikke så observant på den typen ting. Legger ofte ikke merke til om folk har klippet eller farget håret heller, eller om de har gått ned i vekt eller lagt på seg. Jeg ser det hvis jeg "ser etter", men jeg må liksom fokusere bevisst på det for å få det med meg. Det hender jeg tenker f. eks. at "nå skal jeg se på skoene til folk ute på gaten for å se om jeg får noen ideer til hva slags sko jeg skal kjøpe til meg selv", men jeg glemmer det gjerne etter de første to-tre personene jeg ser, og må minne meg selv på det igjen.

Mye det samme som skjer når jeg ikke "ser" at det er rotete hjemme, egentlig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:55   #56
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg tror at man gjerne legger mer merke til f.eks. hårete legger om det er noe som er problematisk for en selv.

Ja, det har du sikkert mye rett i. Når jeg tenker etter, så har jeg noen ting jeg legger merke til jeg også, som i bunn og grunn handler mest om hva jeg føler om meg selv. Ikke hårete legger, men andre ting, tullete bagateller det også.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 12:56   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Det har selvfølgelig kun med at jeg selv vil føle meg mest mulig edel og ikke minst overlegen andre at jeg ikke mener noe om andres hårvekst.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 13:32   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg er sånn edel som Skilpadda.

Blåmerker legger jeg sjelden merke til med mindre de sitter i ansiktet. Skrubbsår kan jeg registrere, uten å tenke noe nærmere over, og dermed glemme igjen med en gang. Det er ikke noe jeg ville husket om noen spurte meg om det etterpå, med mindre det er helt ekstremt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 13:44   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg registrerer også om noen har på seg forskjellige sokker, en lekker genser, en underlig tatovering, fletter under armene, whatever. Men jeg tenker ikke noe mer over det enn å registrere, lissom.

I sommer har jeg barbert leggene en gang. Det var fordi jeg måtte på en jobb og det var varmt og jeg ville gå med short, og jeg visste at en dame jeg kom til å møte på den jobben er av typen "legger merke til hårete legger (eller hva som helst) og snakker om det til andre", (jeg vet det fordi jeg har bedt henne holde munn opptil flere ganger), og det ORKET jeg ikke der og da, fordi jeg var dønnsliten og ikke taklet å i bakhodet vite at det kom til å være sånne ting å "pille på" med meg. Som oftest gir jeg beng, men ikke da.

Og det er ganske irriterende, egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-16, 13:50   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg har ei venninne jeg hadde på universitetet, som på 90-tallet (da man drev med den slags) brukte å fjerne mesteparten av øyenbrynene, for så å tegne dem på med skikkelig tydelig strek. En gang jeg og ei felles venninne traff henne hadde hun visstnok bare tegnet på det ene øyenbrynet, og glemt det andre. Hun jeg gikk sammen med hadde blitt så opphengt i dette at hun nesten ikke greide å holde fokus i samtalen, for det så helt snålt ut, og lenge etterpå hadde hun skikkelig vondt av at hun ikke fikk seg til å si i fra, slik at venninnen fikk rettet det opp før hun møtte på flere. Jeg for min del hadde ikke sett det en gang. Og det er rimelig tydelig, og rimelig midt i fjeset. Det komiske er at venninna mi fortsatt, snart 20 år senere, kan finne på å nevne det av og til. "Herregud, husker du da vi møtte J, og hun bare hadde tegnet på det ene øyenbrynet? " og jeg må fortsatt minne henne på at jeg faktisk ikke så det.

Det må nevnes at denne venninnen jeg gikk sammen med er ekstremt oppmerksom på slike ting, sannsynligvis fordi hun selv har liten selvtillit og er livredd for å gjøre lignende "tabber" selv, mens jeg stort sett gir blanke.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-08-16 kl 14:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no