Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-16, 17:25   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Er ikkje dette andre gongen dei store tabloidene slår opp pokemon-spilling på Stortinget? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/p...et/a/23752262/ Eg er mest fascinert over kor store oppslag dette skaper.

Jeg synes egentlig det er ok med fokus på sånt.
Det kan føre til litt bevisstgjøring.

Det er selvsagt ikke like viktig nyhet som krig og katastrofer, men definitivt bedre enn alle oppslagene om hva Sophie Elise spiser til middag og hva hun gjorde på trening i går.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 17:27   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Nja. Jeg syns ikke det er greit, men jeg syns ikke det er noe verre enn å sjekke Facebook, Mail eller nyheter. Som kanskje muligens har skjedd mens jeg har vært på møte.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 09:30   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Greit og greit, fru Blom. Det er enkelt å si at det ikke er "greit" (det gjør jeg gjerne), men sitter du i møte fra morra til kveld skal det godt gjøres å ikke gjøre noe annet i mellomtiden. Svare på epost, sms, skrive handleliste, kikke på avisa - eller snurre et pokestop.

Jeg sitter i en del møter hvor jeg er tjenstlig forpliktet til å være tilstede, men ikke nødvendigvis skal delta selv i aktiviteten, og jeg har gjort alle de tinga (men ikke på en gang). Skjønner henne godt. Det er jo ikke akkurat noe man planlegger, men man blir drevet til å foreta seg noe for å få tiden til å gå, eller få en aktivitet eller hva jeg skal si. For meg kan det å gjøre noe som ikke krever så mye skjerpe konsentrasjonen om det som foregår i rommet. Det kan være verre å svare på en e-post, da er sjansen større for at man blir "tilstede" i framstillingen i eposten, og ikke i rommet man sitter i.

Tenker jeg, da. Fint være den liberale, for en gangs skyld. Skal ikke bli en vane.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 09:38   #24
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Politiske møter kan være lange, og mye blir sagt som kan er irrelevant for eget arbeid. Noen ganger skal man lytte, noen gange rer man der pga en bestemt greie som skal omtales. Jeg synes telefonfikling er greit. Jeg skjønner imidlertid at hun blir flau, og Stortinget er ekstra viktig. I gamle dager hadde man ikke mobil, jeg tror ikke folk satt og leste i romaner, liksom. Men jeg synes likevel saken er hauset opp, og er et ikke-tema.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 09:49   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Greit og greit. Det kommer jo an på det da. Skal man holde på med noe annet må det ikke forstyrre de andre på møtet/foredraget/whatnot. I tillegg må man sørge for at man selv får med seg det man er der for.

Møter av typen høring er i utgangspunktet såpass spesiell at jeg lurer på formålet med å delta hvis man kan sitte og gjøre helt andre ting.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:16   #26
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Politiske møter kan være lange, og mye blir sagt som kan er irrelevant for eget arbeid. Noen ganger skal man lytte, noen gange rer man der pga en bestemt greie som skal omtales. Jeg synes telefonfikling er greit. Jeg skjønner imidlertid at hun blir flau, og Stortinget er ekstra viktig. I gamle dager hadde man ikke mobil, jeg tror ikke folk satt og leste i romaner, liksom. Men jeg synes likevel saken er hauset opp, og er et ikke-tema.

Jeg synes dere handler om respekt. Som politiker skal det mye til for at noe skal være irrelevant, og uansett er dette høringer der mye står på spill for noen. For eksempel var temaet mens Trine spilte pokemon nedleggelsen av Setnrdmoen. En nedleggelse vil i tillegg til forsvarspolitiske konsekvenser ha stor innvirkning på Nordfjord kommune, og ordføreren derfra var der for å diskutere sin kommunes fremtid.

Jeg synes dette er helt OK å diskutere.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:26   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg synes generelt det er en uting å sitte med nesa i telefonen når det forventes at en gjør andre ting (som for eksempel å være på jobb). Jeg har forståelse for at det kan virke beroligende å multitaske, men signalet en sender er dårlig. Jeg føler meg alltid skrekkeig uinteressant når mennesker rundt meg heller ser på mobilen enn på meg (uavhengig om de faktisk hører etter).

Jeg synes ikke det er verre at Trine Skei Grande diller med mobilen enn at mine egne kolleger gjør det, men jeg stusser over at hun ikke bare sier "beklager" og lar ballen ligge død.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:27   #28
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

I jobbsammenheng synes jeg at man skal la være med surfing og spilling og sending av e-poster og dets like. På foreldremøter henger jeg meg mindre opp i at noen strikker enn at noen surfer.

Da vi hadde planleggingsdag, så satt jeg rett bak en av lederne våre som drev og sjekket snap, sendte snap, sjekket (privat) e-post, slettet e-post, tok bilder av foredragsholderen, sendte snap, chattet litt på chatten, etc. Det var forstyrrende. Først brydde jeg meg ikke noe særlig, men foredraget var langt, så da jeg også begynte å miste konsentrasjonen, så festet min konsentrasjon seg på lederens mobiltelefon. Sånn mobilfikling er gjerne mer forstyrrende for de rundt enn for den som sitter og fikler. Hadde lederen strikket, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt like nysgjerrig, men det er nå bare meg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:37   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Må man følge med hele tidaalle møter?

Det blir den dagen helvete fryser over.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:46   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Stor forskjell på møter og møter. Mange møter i "toppskiktet" kan være for at rekke personer skal avgi rapport til en samlende instans. Grunnen til at alle er på møtet er fordi at det er den letteste organiseringen for den samlende instansen. Jeg er veldig sjeldent på den type møter, men har vært det og da sitter jeg gjerne å gjør noe annet innimellom.

De møtene jeg er på er som regel:
- Informasjonsmøter, og da passer det dårlig å sitte å gjøre andre ting
- Små operative møter hvor jeg er aktiv deltaker eller møteleder. Da ser jeg ikke helt for meg at det å spille vil fungerer

Er innimellom på store, allmenne møter eller seminarer, hvor det er mange korte sesjoner av varierende interesse. Da hender det jeg strikker eller spiller.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:52   #31
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Må man følge med hele tidaalle møter?

Det blir den dagen helvete fryser over.

Nei, det er det vel ingen som gjør, men man kan jo tenke litt over hva man gjør når man ikke følger med.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:52   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg er enig i at det er verdt å diskutere dette, og så er det viktig å være klar over at det er veldig stor forskjell på møter. Og på møtekultur - jeg opplever for eksempel at i min enhet er vi ganske obs på det med å unngå mobilfikling og å vise (eller se ut som om vi har) interesse for det som diskuteres, mens mange av dem vi jobber for, ikke har det samme fokuset. Det er tydelig at dette er noe man ikke bare kan vedta, det er noe man må jobbe med i den bedriften eller etaten man er i.

Hvis man deltar i mange møter der man ikke har noe å gjøre, er jo dette også et uttrykk for en viss ukultur, ettersom man tydeligvis ikke er bevisst nok på å bare invitere folk som faktisk har noe i et møte å gjøre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:55   #33
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Ellers enig med him i at "store, allmenne møter" er noe ganske annet enn små møter der alle tilstedeværende faktisk har en rolle og er forventet å delta (enten det er ved å si noe eller ved å bli informert). I den siste typen møter er det dårlig kultur å sitte og synlig holde på med noe annet enn møtedeltagelse, selv om dette er noe som faktisk er til nytte for konsentrasjonen.

I den første typen er det egentlig mest et problem dersom man forstyrrer de andre, eller dersom det er veldig synlig for dem som snakker at man gjør noe annet enn å følge med, for det er uhøflig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:57   #34
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg mener ikke at saken ikke kan diskuteres. Men at det r kjempeoppslag i nyhetene synes jeg er tafatt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 10:58   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Forøvrig er lærere verst når det kommer til møtekultur. Jeg har aldri fått så sjokk som når jeg kom fra privat næringsliv og inn i skolesektoren. Ekstern foredragsholder eller ei, majoriteten av forsamlingen reiser seg og går ved arbeidstidens slutt og prater/fikler/surfer før dette. Om elevene hadde oppført seg sånn hadde det blitt relativt månelyst.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 11:03   #36
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg er blitt ei snerpe som er i mot strikking, spilling og surfing på møter. Hva med å bare følge med?

Det er jo ikke sikkert alle andre heller har så himla lyst å være der, så å kaste bort tiden deres med å trykke på mobilen/klirre med pinner er respektløst.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 12:56   #37
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

...sånn helt malapropos (eller ikke) er det jo også rart at journalisten valgte å lage et oppslag om Trines pokestop, og ikke om det høringen faktisk handlet om. Men det er vel lettere å danne seg en mening om pokemoner enn om forsvarets langtidsplan. Hvilket skulle... bevises?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:08   #38
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er blitt ei snerpe som er i mot strikking, spilling og surfing på møter. Hva med å bare følge med?

Det er jo ikke sikkert alle andre heller har så himla lyst å være der, så å kaste bort tiden deres med å trykke på mobilen/klirre med pinner er respektløst.

Min mann er ofte til stede på lange møter, der hans rolle er å hjelpe til faglig hvis man trenger tilleggsinfo eller praktisk bistand. Samme rolle har jeg hatt, på mitt fagfelt. Når det da først er 2-3 timer med prat om feks sauehold og rasfare på veien, mens mitt arbeid omhandler feks. vedfyring, så kan man selvsagt gjøre hva man vil så lenge det ikke bråker. Mener jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:32   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Min mann er ofte til stede på lange møter, der hans rolle er å hjelpe til faglig hvis man trenger tilleggsinfo eller praktisk bistand. Samme rolle har jeg hatt, på mitt fagfelt. Når det da først er 2-3 timer med prat om feks sauehold og rasfare på veien, mens mitt arbeid omhandler feks. vedfyring, så kan man selvsagt gjøre hva man vil så lenge det ikke bråker. Mener jeg.

Ja, det skjønner jeg. Men det virker i utgangspunktet som merkelig prioritering av deres arbeidstid hvis det er forventet at dere skal sitte i kjempelange møter som ikke er relevante for dere, og der dere ikke har noen rolle. Uten at jeg vet hvordan ting er på deres arbeidsplasser, synes jeg det høres mer fornuftig ut at dere ikke deltar i hele møtet, men tilkalles - enten fysisk eller f.eks. på Lync/telefon - hvis det trengs innspill fra dere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:37   #40
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit å jakte Pokémons på møter?

Jeg syns egentlig det er trist at man fokuserte på det, i stedet for saken det var høring om. Jeg hadde heller sett oppslag om selve saken, enn at Trine spilte pokemon go.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no