Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[trøndere eller reisevillige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-16, 16:52   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[trøndere eller reisevillige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Trøndere eller folk som vil komme hit til helga:

Lørdag 3. september går verdens første Camp Sportyspice ( ) av stabelen.
Det er en dag der vi sykler (27 km), svømmer/plasker i vannet, har en styrkeøkt og avslutter med grilling og premieutdeling. (Og overnatting for de som vil, enten i telt på campstedet eller i seng hjemme der mannen min er.)
Ingen høytidelig konkurranse, og ingen premie for å være raskest/først/sterkest osv.

Jeg kjører dette arrangementet i år for å finne ut om det kan bli en årlig begivenhet, men vi skulle helst vært flere for at jeg skal få feelingen på hva som funker og ikke.

Formen på deltakerne spenner fra folk som ikke har syklet før de siste månedene, til han som sykler flere ritt i året.

Er du interessert i å være med?
Om ikke i år, neste år hvis du får beskjed litt tidligere?

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 30-08-16 kl 10:19.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:35   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Stilig! Jeg har ikke anledning til å bli med, men det høres moro ut!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:38   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Jeg blir gjerne med! Ikke i år, men senere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 19:43   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Jeg skal bruke det neste året til å komme meg tilbake i form, og hadde syntes det hadde vært supergøy å være med.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:18   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Neste år blir dere invitert hele hurven!

Løfter tråden i tilfelle noen henger på gjerdet.

Vi er 14 stykk nå, men egentlig vil jeg at vi skal være 30. Jeg ser at det blir vanskelig å få til, men det blir så mye enklere å vurdere hva som funker og ikke hvis vi er litt flere!

Bli med!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:22   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Kan itj, sjø. Ska jo spring.

Jeg er heller ikke spesielt god på sykkel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:24   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan itj, sjø. Ska jo spring.

Jeg er heller ikke spesielt god på sykkel.

Hvis det er noen trøst, så er ikke brorparten av de som skal være med spesielt gode på sykkel de heller. Men de er tøffe og sosiale. Man kommer et stykke med det. Og vi har selvsagt bil og sjåfør tilgjengelig for å plukke opp de som eventuelt ikke kommer opp den siste bakken, eller som punkterer halvveis og sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:33   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Du mista meg ved plaskinga.

... og litt kort varsel denne gangen, men kan vurdere det til neste år, hvis jeg slipper å bade.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:38   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Du mista meg ved plaskinga.

... og litt kort varsel denne gangen, men kan vurdere det til neste år, hvis jeg slipper å bade.

man blir jo bare med på det man vil. I år er det flere som bare blir med på grillings, for eksempel. :-p

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:01   #10
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Det hørtes veldig kjekt ut! Bare så synd vi skal reise bort i helga. Knallbra initiativ, Kirsebær!

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:44   #11
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Jeg kunne vært med på noe sånt om den sosiale biten hadde stor plass (med andre ord, hvis jeg likte dem jeg var der sammen med - aka FP-tur).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 14:16   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trøndere eller reisevilige] Vil du være med på Camp Sportyspice?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg kunne vært med på noe sånt om den sosiale biten hadde stor plass (med andre ord, hvis jeg likte dem jeg var der sammen med - aka FP-tur).

Ja, dette er ikke en FP-greie da, men særs hyggelige folk likevel. Tror jeg. :-p

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no