Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-16, 07:37   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Hadde delt oss, men hadde kun gått på klassedelen av møtet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 09:45   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Bursdag. Trur ikkje eg hadde vurdert noko anna ein gong

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:16   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Ville gått i bursdag, synes det trumfer. Også ville jeg alliert meg med en annen forelder i klassen om en rask oppsummering etterpå, om det var noe viktig som ble sagt der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:22   #24
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

I dag hadde jeg prioritert bursdag.
Det kommer jo litt an på hvordan barnet mitt trives i klassen og om utfordringene som taes opp på møte er viktig for barnet mitt.
Personlig så har jeg gått på foreldremøter stort sett to ganger i året siden -94, og med et 7. klasse barn som fungerer veldig greit på skolen så vet jeg ikke om foreldremøte kommer så høyt opp på prioriteringslisten min lenger. har ingen kamper jeg gidder kjempe lengre.Ja, jeg vet jeg burde skjemst litt, men føler at nå orker jeg ikke mer klassekontakt eller fauarbeid.......

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 12:21   #25
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Bursdag. (Selvsagt for meg)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 12:25   #26
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Er man to voksne synes jeg man kan få til begge deler. Jeg er en voksen og hadde prioritert foreldremøte. Sendt unga i bursdag med en bestemor e.l.

BTDT

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:22   #27
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Er man to voksne synes jeg man kan få til begge deler. Jeg er en voksen og hadde prioritert foreldremøte. Sendt unga i bursdag med en bestemor e.l.

BTDT

Enig. Vi hadde klart begge deler og prioritert begge deler.
Nettopp gjort det sånn faktisk, da min nevø fylte år.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:22   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Jeg ville også gått på klassedelen av møtet, sendt mannen i bursdag (omvent om det hadde vært nevø på min side av familien) med ungene, og så haded jeg kommet i bursdagen etter møtet.

Dere som hører det samme hvert år på foreldremøte - er det helt statiske klasser og det samme opplegget på nytt hvert år hos dere? Jeg har vært på mange foreldremøter, og det er alltid noe som er nytt og spesielt relevant for akkurat dette året.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:25   #29
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Dere som hører det samme hvert år på foreldremøte - er det helt statiske klasser og det samme opplegget på nytt hvert år hos dere? Jeg har vært på mange foreldremøter, og det er alltid noe som er nytt og spesielt relevant for akkurat dette året.

Det Pebbles sa. Våre foreldremøter handler alltid om det aktuelle skoleåret, både ifht personale, organisering av undervisning og annet. Absolutt ikkke like, nei. Lite PP-presentasjoner.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:26   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg ville også gått på klassedelen av møtet, sendt mannen i bursdag (omvent om det hadde vært nevø på min side av familien) med ungene, og så haded jeg kommet i bursdagen etter møtet.

Dere som hører det samme hvert år på foreldremøte - er det helt statiske klasser og det samme opplegget på nytt hvert år hos dere? Jeg har vært på mange foreldremøter, og det er alltid noe som er nytt og spesielt relevant for akkurat dette året.

Det er et felles oppstartmøte for hele skolen, og et foreldremøte for bare klassetrinnet. Det felles oppstartmøtet er mye det samme fra år til år, ja. Jeg har vært på seks stykk nå, jeg er helt sikker på at årets var likt fjorårets, sett bort i fra ny FAU-leder. Trinn-møtet er selvsagt langt mer interessant, men de finner ikke akkurat opp kruttet fra år til år der heller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:53   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Jeg tenkte på møtet for den aktuelle klassen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:54   #32
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Trinn-møtet er selvsagt langt mer interessant, men de finner ikke akkurat opp kruttet fra år til år der heller.

Men, hvorfor skal det finnes opp noe krutt? Jeg vil i grunnen bare høre litt om klassemiljøet, hvordan det går sånn generelt og litt om planenen for året og evt. nye fag/organisering.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 13:56   #33
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Vi prøver å få med oss foreldremøtene, men jeg kunne nok prioritert nevøen min om den avtalen kom først. Det er noe med at jeg deltar på minimum 8 foreldremøter på jobb hvert skoleår, i tillegg til 5-6 for egne barn.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 14:08   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Men, hvorfor skal det finnes opp noe krutt? Jeg vil i grunnen bare høre litt om klassemiljøet, hvordan det går sånn generelt og litt om planenen for året og evt. nye fag/organisering.

For all del. Jeg har vært foreldrekontakt i veldig mange runder nå, så jeg er nok litt preget av å ha diskutert møteemnene med kontaktlærer på forhånd.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 15:19   #35
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Hadde delt oss.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 17:41   #36
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Men, hvorfor skal det finnes opp noe krutt? .

Jeg finner opp kruttet på alle mine foreldremøter, og forventer selvsagt det samme når stiller som mor også. :såpassmåkankunnekreve:

Nei, jeg er selvsagt helt enig i at man som regel går på foreldremøte der for å få informasjon om nytt for skoleåret, klassemiljø, planer o.l. I HI sin situasjon hadde jeg gått på møtet og sendt resten av familien i bursdag.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 17:51   #37
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Kommer litt an på hvem av barna det var sin klasse. I lillesøster sin klasse har jeg en god venninne som har barn i klassen og storesøster er jeg i møte med lærerne flere ganger i året slik at jeg uansett føler meg svært oppdatert. Vi har liten familie, så for oss er det viktig å komme til de få vi har.

Vi hat hittil ikke latt være å møte på et eneste foreldremøte, så tenker at det ikke er krise uansett.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 17:53   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Jeg tenker jo ikke at det er krise å ikke møte på foreldremøte, men infoen om klasse, nye lærere, timeplan, årsplaner o.l er jo gjerne ny av året, så det hjelper meg ikke så mye om jeg har vært der de 7 foregående årene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 18:07   #39
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Prioriterer stort sett hva som helst annet foran foreldremøte, som pleier å være langdrag av info som like gjerne kunne vært sendt på mail.



Enig med deg....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 18:31   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?

Det er vel dette fellesmøtet for skolen som blir omtalt som langdrygt, og det har virkelig vært ekstrem bortkasting av tid. Den relevante informasjonen har i våre tilfeller kunne vært gitt på femten minutter, (og da tillater jeg fem minutter fomling med pc, slides, "oi, der ble den borte igjen"), men å sitte i førti minutter å høre rektor lese høyt fra slidesene i en PowerPoint om mobilskole og slikt, det er forstemmende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no