Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-20, 14:11   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg er et kjolemenneske i utgangspunktet - og bruker kjoler så langt det lar seg gjøre. Det er dog de som er strechy og komfortable, skal sies.

Jeg er ikke et kosebuksemenneske i utgangspunktet da.

Dette. Det er viktig for meg å gå i vanlige klær, gre håret og sminke meg slik jeg pleier også i denne perioden. Ellers kunne jeg lett ha forfalt, innser jeg. Vi har bare hatt telefonmøter så langt - første videomateriale kommer først i morgen. Da er jeg taus sekretær og kan like gjerne blokke skjermen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:17   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Når det gjelder hårsveiser er det forresten også litt av et studium med 15-åringen. Hun har veldig langt, blondt hår, og når hun ikke går med det i en ball midt oppå hodet bruker hun tiden til å eksperimentere med ulike metoder for å få krøller og bølger. Tvinner håret opp på ulike bånd, spoler og greier og går rundt med det en hel dag (gjerne toppet med ansikt helt prikkete av diverse serum som skal virke mot uren hud), og sover med det om natta, og når hun tar det ut ser hun ut som om håret er stylet til bryllup eller oscar-utdeling, men fortsatt kledt i joggebukse og mine gamle t-skjorter. Nå kom hun nettopp forbi her med bølgende prinsessehår, kledt i Liverpool-fotballtrøye og treningstights. Så en del nye og interessante stiler å observere i huset er det jo.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:50   #43
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Selvfølgelig, og tiaraen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 14:54   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg har tuslet rundt i treningsbukse og sliten topp, men i dag tok jeg på meg kjole og stayups og sminket meg. Fake it until u make it.

Kanskje jeg skal prøve brudekjolen min også en dag, bare for moro.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:04   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Nå fikk jeg lyst på ballkjole.

Jeg har variert litt, men forsøker å holde sånn noenlunde oppegående klesstil i arbeidsdagene, litt avhengig av antall videomøter den dagen. Merker at dagene fungerer best hvis jeg dusjer, sminker meg osv på morgenen, litt som vanlig rutine, men samtidig har jeg behov for litt mykere og mer behagelige plagg en ellers. Så en grei miks av yogabukse/tights/ullstrømpebukser og en eller annen greit presentabel genser/bluse/kjole har det stort sett blitt. Det lille jeg er ute av huset er det stort sett i treningstøy, den ene dagen jeg har vært fysisk på jobb kjørte jeg kjole men joggesko.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:07   #46
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg går i halvpene jobbklær, og dusjer/retter håret. Er blitt mindre sminke og litt mer behagelige klær. Men bruker gjerne en myk kjole eller enkel skjorte, men har jeg et sjal rundt halsen er det ikke mye mer som viser på videokonferansen.

Eier ikke mange joggebukser så blir ikke så mye av det. Men har en deilig i ull som har blitt brukt noen dager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:08   #47
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.083
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg har havna helt i kosebukse-modus.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:37   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg har så mye videomøter at jeg må se mer eller mindre vanlig ut. Men litt opp og ned hvordan det ser ut under bordet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:42   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg har også videomøter mange ganger hver eneste dag. De første dagene kledde jeg meg som om jeg skulle på kontoret, men siden jeg tilbringer en del av møtene sittende i min egen seng, så ble kjole litt upraktisk. Så jeg har gått over til ullgenser, og det ser jeg at både kolleger og leverandører også har gjort.

Vi har vanligvis møter på Skype, men nå tester vi ut Whereby. Og der er kamerafunksjonen veldig mye bedre. Så i dag kommenterte den ene leverandøren min at han faktisk kunne se at jeg satt der uten sminke. Jeg har hatt en del arbeidsdager hvor jeg har grått veldig mye mellom møtene, og da har sminke vært så upraktisk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:46   #50
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg er i kosebuksemodus på hjemmekontoret. Men tar på maskara og grer håret. Ut med søpla = joggebukse, ut på tur = tights/turbukse og butikken = jeans. På med BH om jeg går tur/på butikken.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:47   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

For en rar leverandør du har Tjorven. Det hadde jeg aldri fått meg til å kommentere.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:48   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg roterer mellom 4 gensere og 3 kosebukser. Sminker meg ikke. Jeg har mange møter, men vi bruker ikke bilde .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:49   #53
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg var ute og måkket i pysjbukse, så ingen ballkjole her.

Jeg har på meg topper som ser ok ut når jeg har teamsmøte med kamera. Når jeg handler har jeg vanlige klær på.




Opprinnelig lagt inn av My, her.

For en rar leverandør du har Tjorven. Det hadde jeg aldri fått meg til å kommentere.

Samme tenkte jeg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 15:55   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

For en rar leverandør du har Tjorven. Det hadde jeg aldri fått meg til å kommentere.

Det er en tidligere kollega som nå er leverandør, og han sa det før resten meldte seg på møtet. Så det var ikke så rart som det hørtes ut til.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:01   #55
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.788
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Jeg kler meg som om jeg skal på jobb, så jeg har ikke ullgenser på videomøtene på jobb. Jeg så i dag på bildet av meg selv i videomøtet at jeg burde sminke meg litt.

Jeg har ikke skikkelig ballkjole, men har lurt på å dra på litt en av dagene. Jeg vet ikke helt i hva, for at det skal synes på videomøtet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:14   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg kler meg som om jeg skal på jobb, så jeg har ikke ullgenser på videomøtene på jobb. Jeg så i dag på bildet av meg selv i videomøtet at jeg burde sminke meg litt.

Jeg har ikke skikkelig ballkjole, men har lurt på å dra på litt en av dagene. Jeg vet ikke helt i hva, for at det skal synes på videomøtet.

Tiara.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:18   #57
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.788
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tiara.

Det, og noe rosa. Jeg går aldri i rosa.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:38   #58
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det, og noe rosa. Jeg går aldri i rosa.

Rosa fjærboa!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:47   #59
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.788
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rosa fjærboa!



Jeg tror ikke vi har boa. Jeg kan lime en, har sikkert noe fjær. Vi har en prinsessekjole. Kanskje jeg får presset den på, ingen ser jo bak uansett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 17:10   #60
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Selvfølgelig, og tiaraen.

Hmm, jeg tror jeg trenger en skikkelig tiara.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no