Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stekeovnen justerer temperatur på egen hånd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-20, 12:03   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Stekeovnen justerer temperatur på egen hånd

Den siste tiden har vi opplevd at stekeovnen endret temperatur på egen hånd, med heller dårlige resultater. For eksempel at jeg stilller inn på 80 grader for langtidssteking, og plutselig viser ovnen 200.

Har flere vært borti dette?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-20, 14:17   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekeovnen justerer temperatur på egen hånd

Ja. Jeg stekte trolldeig over natta, og plutselig var huset fylt med røyk og trolldeigen forkullet inni ovnen. Jeg ander ikke hvor høy temperaturen var da, men det var varmt!
Jeg måtte bytte termostat på den.
(Det hører med til historien at jeg var høygravid, fikk vannavgang antakelig pga det nattlige kaoset og, etter en lang reise i ambulanse fødte samme dag. )

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-20, 16:13   #3
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Stekeovnen justerer temperatur på egen hånd

Og fikk garantert en trollunge!

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-20, 16:30   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stekeovnen justerer temperatur på egen hånd

Vår slår seg av og på innimellom på over- og undervarme. Når den da slår seg på igjen, så går den til 200 grader, som er autotempen. Mannen mener det er dårlig kontakt i bryteren.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no