Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-21, 09:52   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Men altså at 1 av 4 amerikanske kvinner tar abort? Det er jo ellevilt mye! Er det så mange prevensjons-analfabeter der?

USA er jo annerledes på så mange måter. Religion står sterkt, og jeg blir ikke overrasket om det mange steder ikke er akseptabelt at unge jenter bruker hormonprevensjon.

Jeg vil likevel tro at brorparten av disse abortene skjer blant de fattigste. Det er en veldig høy andel ungdomsgraviditeter i USA, og mange av disse ender (forhåpentligvis?) I abort.

Timar er aktiv nå  
Gammel 22-02-21, 09:56   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

USA er jo annerledes på så mange måter. Religion står sterkt, og jeg blir ikke overrasket om det mange steder ikke er akseptabelt at unge jenter bruker hormonprevensjon.

Jeg vil likevel tro at brorparten av disse abortene skjer blant de fattigste. Det er en veldig høy andel ungdomsgraviditeter i USA, og mange av disse ender (forhåpentligvis?) I abort.

Jeg vet. Men jeg ante ikke at det var så ille.

Det er jo helt forunderlig at alle disse abortmotstanderne også er prevensjonsmotstandere. Jeg skjønner at avholdenhet er gullstandarden deres, men at de ikke har ett eneste pragmatisk bein i kroppen? Så lenge de er av den formening at abort er for mord å regne, må da prevensjon være det minste av to onder?

Jeg glemte å rope!

IKKE ETT PRAGMATISK BEIN I KROPPEN?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 10:10   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Men altså at 1 av 4 amerikanske kvinner tar abort? Det er jo ellevilt mye! Er det så mange prevensjons-analfabeter der?

Ja! De får jo ikke lov å ha vanlig seksualundervisning i svært mange skoler/stater. Det er liksom abstinece eller marriage som gjelder. Og 1 av 4 viser jo hvor bra det funker.

Se på Norge, hvor mye aborttallene har gått ned - etter at unge kvinner fikk tilgang på gratis/rimelig prevensjon, og god informasjon.https://sykepleien.no/2019/03/histor...rttall-i-norge

Og så slutter jeg meg til Nenne: Vær nå litt pragmatiske!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 10:12   #24
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nå driver trener med hersketeknikk og legger ut innlegg om at jeg er generaliserende og negativ!
Jeg la ut et generelt hjertesukk på fb-siden der jeg skrev om hva M hadde kommet hjem og fortalt, og oppfordret alle foreldrene til å snakke med ungene om hvordan de snakker med hverandre og at ord kan gjøre uslettelig inntrykk.
Jeg har IKKE hengt ut enkeltbarn i det hele tatt.

Det var tydeligvis en stor feil. Så nå er jeg atter igjen det sorte fåret som er problemet. Akkurat som sist. Denne kampen orker jeg ikke nå.

Helighet, for en fyr! Det er helt tydelig at det er fullstendig mangel på selvinnsikt eller evne til å ta en tilbakemelding, og jeg tenker at så lenge det du skrev bare får ligge - så leser de andre foreldrene det. Blant dem MÅ det være noen med hodet på rett plass og som tar den praten med barnet sitt. Så får treneren rante og fremstille seg selv som en tulling. Bare la det ligge nå, du

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 10:36   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Når klassekontaktene arrangerer utearrangement med bål og aking for 9. trinn og man får beskjed 2 dager før, og arrangementet er på kvelden når vinterferien faktisk har startet, selv om det var skole på dagtid. Men kjenner til vedkommende fra tidligere skoler, og hun er bestandig sent ute som alt og tror at alle skal hive seg like mye rundt som henne, for det er jo så koselig. Det var kun de to klassekontaktene med sine fra ene klassen som hadde dukket opp av totalt tre klasser med 25 elever i hver klasse. Så tror ikke de helt traff målgruppa de hadde tenkt der annet enn seg selv. Men de skal bare ha på seg at de faktisk har prøvd og arrangere noe.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 10:53   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Tise! Hva er det for et konsept?!?
Legge ut klær og gjøre det mulig å handle bare med ett trykk? Dirkete fra kort? Hæ?!? Hæ?!?
Det ER jo begrenset hvor mange kjoler en kvinne trenger!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 20:15   #27
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Helighet, for en fyr! Det er helt tydelig at det er fullstendig mangel på selvinnsikt eller evne til å ta en tilbakemelding, og jeg tenker at så lenge det du skrev bare får ligge - så leser de andre foreldrene det. Blant dem MÅ det være noen med hodet på rett plass og som tar den praten med barnet sitt. Så får treneren rante og fremstille seg selv som en tulling. Bare la det ligge nå, du

Helt sant! Og jeg lot det ligge. Tydeligvis har han fått noe mer pepper fra andre foreldre for neste trening ble innledet med en samtale alle unger og trenere, og det ble en god opplevelse for M. I tillegg hadde han som har vært verst, kommet til han på skolen med en ekte unnskyldning! Og da flere klassekamerater hadde spurt hva det gikk i, hadde gutten selv innrømmet hva han hadde sagt. Det står det jaggu respekt av i en alder av 11 år!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 21:23   #28
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nå driver trener med hersketeknikk og legger ut innlegg om at jeg er generaliserende og negativ!
Jeg la ut et generelt hjertesukk på fb-siden der jeg skrev om hva M hadde kommet hjem og fortalt, og oppfordret alle foreldrene til å snakke med ungene om hvordan de snakker med hverandre og at ord kan gjøre uslettelig inntrykk.
Jeg har IKKE hengt ut enkeltbarn i det hele tatt.

Det var tydeligvis en stor feil. Så nå er jeg atter igjen det sorte fåret som er problemet. Akkurat som sist. Denne kampen orker jeg ikke nå.

Høres ut som en trener som burde vært rapportert til NIF.
Men godt at han viser det offentlig da og bra at flere reagerer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-02-21, 22:09   #29
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Det var godt å høre, Taien!

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 09:35   #30
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

HVORFOR ER DET SALG I KLESBUTIKKENE!?!?

Jeg hadde nettopp klappet meg selv på skulderen for at jeg har kommet greit gjennom januar uten de store økonomiske utskeielsene, og så viser det seg at det selvfølgelig bare var fordi jeg har vært murt inne og ikke sett alle lokketilbudene i butikkvinduene. 10 minutter i sentrum (for å kjøpe nødvendige ting) og VIPS har jeg kjøpt en kjole jeg ikke trenger...

JEG ER BEDRE ENN DETTE!!!!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 09:40   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2



Min strategi for å unngå impulskjøp er å være raka blakk. Funker som fjell.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 10:57   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

https://www.nrk.no/video/humor/tusen...d-a7a57e3d2fc5

Se her ja! Endelig blir de stilt til ansvar - de løgnaktige, små barna!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 11:24   #33
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 13:33   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

https://www.nrk.no/video/humor/tusen...d-a7a57e3d2fc5

Se her ja! Endelig blir de stilt til ansvar - de løgnaktige, små barna!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 13:42   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Den var fantastisk! Ikke minst sparket til Morten Wold, på slutten av episoden

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 15:05   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Folk som setter kart inn i en rapport, roterer det, og dropper å tegne på nordpil KOMMER FAEN IKKE TIL HIMMELEN!

Ingen unnskyldning at rapporten ble laget på 70-tallet. De hadde himmelretninger da også.

:jobblei:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 15:10   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

JA! Korrekt nordpil er helt elementært innen kartografi.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 15:14   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Folk som setter kart inn i en rapport, roterer det, og dropper å tegne på nordpil KOMMER FAEN IKKE TIL HIMMELEN!

Ingen unnskyldning at rapporten ble laget på 70-tallet. De hadde himmelretninger da også.

:jobblei:

La meg bare få komplimentere deg med en utmerket rant.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 15:14   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

I dag har jeg ikke så mye annet å si enn SYLVI FØKKINGS LISTHAUG!!!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 23-02-21, 15:21   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I dag har jeg ikke så mye annet å si enn SYLVI FØKKINGS LISTHAUG!!!

Hør, hør.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no