Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Teams og bekledning

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-21, 22:25   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Teams og bekledning

I-landsproblem, jeg vet.
Jeg skal lede ett litt stort teams møte, skjortene/blusene mine har mønster, det egner seg ikke så godt på skjerm, synes jeg.
Skjorta som er ensfarget har blitt alt for stor i pandemitiden. Så - hvordan kle seg? Ut å handle, eller kan man komme unna med mønster på skjorte? Evt gå for fin grå genser?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:28   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teams og bekledning

Jeg ville gått for noe ensfarget, gjerne en annen farge enn grått, men likevel ikke veldig prangende. Du må synes som kontrast til bakgrunnen du bruker. Lykke til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:30   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teams og bekledning

Hvis du bruker rolig bakgrunn så tror jeg ikke mønster er noe problem? Det har jeg ihvertfall ikke tenkt over.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:32   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis du bruker rolig bakgrunn så tror jeg ikke mønster er noe problem? Det har jeg ihvertfall ikke tenkt over.

Jeg synes ofte at møsteret flimrer, om man kan bruke det ordet.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:45   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teams og bekledning

Kattefilter.... Løser alle problemene dine

Skal du ha sånn kunstig bakgrunn, så flimrer liksom alt litt i kantene. Men ikke grå genser og grå bakgrunn i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:45   #6
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Teams og bekledning

Ingen som ser at skjorta er litt stor på sittende teamsmøte? Ensfarget ville jeg gått for.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:46   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams og bekledning

Hva med en enkel topp og dressjakke eller cardigan over?
Enten med rund hals eller polo, hvis du har?

Jeg pleier å ha på en enkel, basic bomullstopp/genser med et skjerf rundt halsen når jeg er i teams-møter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:51   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Kattefilter.... Løser alle problemene dine

Skal du ha sånn kunstig bakgrunn, så flimrer liksom alt litt i kantene. Men ikke grå genser og grå bakgrunn i alle fall.

Det blir det ikke.

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ingen som ser at skjorta er litt stor på sittende teamsmøte? Ensfarget ville jeg gått for.

Takk for info


Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hva med en enkel topp og dressjakke eller cardigan over?
Enten med rund hals eller polo, hvis du har?

Jeg pleier å ha på en enkel, basic bomullstopp/genser med et skjerf rundt halsen når jeg er i teams-møter.

Takk for gode tips.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:53   #9
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teams og bekledning

Hettegenser er vel den nye kontorstilen? :fjaser:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:55   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hettegenser er vel den nye kontorstilen? :fjaser:

Jeg har sittet i mange teamsmøter i pysjbukse.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 22:59   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams og bekledning

Gjør som Tom Holland ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg A6D9CB60-A82A-4B8F-9CAF-B6F8016A107F.jpg (8,0 KB, 64 visninger)
amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 23:02   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams og bekledning

Etter 1 år med hjemmekontor er vel det meste greit? Kanskje med unntak av å gjøre det naken?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-21, 23:14   #13
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Etter 1 år med hjemmekontor er vel det meste greit? Kanskje med unntak av å gjøre det naken?

Noen har prøvd det også. https://www.raumnes.no/nyheter/kamer...pa-kommune-tv/

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 09:07   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teams og bekledning

Enkel genser med sjerf synes jeg er veldig ok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 09:33   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

I-landsproblem, jeg vet.
Jeg skal lede ett litt stort teams møte, skjortene/blusene mine har mønster, det egner seg ikke så godt på skjerm, synes jeg.
Skjorta som er ensfarget har blitt alt for stor i pandemitiden. Så - hvordan kle seg? Ut å handle, eller kan man komme unna med mønster på skjorte? Evt gå for fin grå genser?

Når jeg leder møter (heldagsmøter) på teams, har jeg på meg en genser som er robust for at bh-stroppen eller klærne sklir, eller at jeg lener meg den ene eller andre veien uten at utringningen skal bli skummel, eller at jeg glemmer meg bort og reiser meg med video på, eller at jeg fryser lett og må være litt kladd. Anbefaler høyhalset genser! Ellers har jeg ofte på meg enkel sort genser med skjerf. Generelt sett er det nok få som ser på deg og får med seg hva du har på deg uansett, så med mindre du veldig gjerne vil ha noe nytt...

(dette er typisk "dress"-møter når de er IRL)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 09:39   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Teams og bekledning

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Når jeg leder møter (heldagsmøter) på teams, har jeg på meg en genser som er robust for at bh-stroppen eller klærne sklir, eller at jeg lener meg den ene eller andre veien uten at utringningen skal bli skummel, eller at jeg glemmer meg bort og reiser meg med video på, eller at jeg fryser lett og må være litt kladd. Anbefaler høyhalset genser! Ellers har jeg ofte på meg enkel sort genser med skjerf. Generelt sett er det nok få som ser på deg og får med seg hva du har på deg uansett, så med mindre du veldig gjerne vil ha noe nytt...

(dette er typisk "dress"-møter når de er IRL)

Ah, det var lurt, høyhalset genser og skjerf. Da slipper jeg shopping.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-21, 16:03   #17
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Teams og bekledning

Jeg sitter i teamsmøter dagen lang, og leder mange av dem også. Flere av dem er typisk sånne som man vil være pent kledd i IRL. Jeg kan med hånden på hjertet si at så lenge man ser sånn noenlunde presentabel ut så tenker folk svært lite over hva andre har på seg - jeg tror folk knapt legger merke til det lenger. Er det mange deltakere blir i tillegg bildet av deg bittelite også.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no