Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-21, 17:00   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg kjøpte en størrelse større, samt den brede modellen. Jeg syns de er ganske smale, så den brede passer som vanlige joggesko. Da har jeg greit med plass, men ikke for mye.

Ang. om de er gode å gå i; de har mye demping, så dermed er de også litt ustabile. Jeg trener opp ankelen, og kjenner det godt etter å ha gått i Hokaene. Jeg har Hoka Clifton til å spasere i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 16:17   #22
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Samme størrelse i Hoka som ellers.

Jeg har veldig bred fot og har en wide-utgave, men husker ikke modellnavn. Ikke Clifton.

Kjøpte dem for å bruke til gåturer på asfalt og grus, men måtte bruke dem på jobb en dag de vanlige skoa var blitt våte.
Siden har jeg ikke brukt annet på jobb (mye ståing og gåing), og jeg elsker dem!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 18:56   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Relativt smal i foten, litt overpronert, skal ikke løpe tror jeg - hvilken av modellene bestiller jeg? Og hvor bestiller jeg fra? Det tar litt tid før jeg får prøvd sko i butikk kan det se ut som...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 19:36   #24
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Det er Arahi som er overproneringsmodellen. Den er dessverre ikke alltid like lett å få tak i, butikkene har en tendens til å selge den ut i mange størrelser og får sjelden inn nye før det kommer ny modell. I fjor ventet jeg nesten et år på ny modell (og kjøpte to med en gang så fort de kom inn). Jeg har liten fot, og opplever den ikke som spesielt vid. Sitter godt på!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 19:39   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg elsker Hoka! :bidrar: Jeg har sverget til de i flere år nå. Er på tredje paret. Nå har jeg clifton 7 tror jeg. De er nydelige. Jeg er ganske bred i foten, men disse har god plass til foten. Bruker samme størrelse som ellers.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 19:51   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Det er Arahi som er overproneringsmodellen. Den er dessverre ikke alltid like lett å få tak i, butikkene har en tendens til å selge den ut i mange størrelser og får sjelden inn nye før det kommer ny modell. I fjor ventet jeg nesten et år på ny modell (og kjøpte to med en gang så fort de kom inn). Jeg har liten fot, og opplever den ikke som spesielt vid. Sitter godt på!

Da er skoene trøsteshoppa...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 19:56   #27
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg har Hooka clifton 6, i str 42 bred variant. Bruker vanligvis 42, en sjelden gang 41, 41,5. Jeg syns de er bedre enn de fleste andre joggesko Jeg har hatt, muligens med unntak av Adidas boost. Absolutt ikke bomkjøp for meg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-21, 20:22   #28
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Omtrent alle jeg spurte før jeg kjøpte Hoka, sier de er små i størrelsen. Derfor kjøpte jeg, som er 39 (kan være 38,5) størrelse 39 2/3. Jeg syns mine er store i størrelsen.

Samme her.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-21, 12:36   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Hvor har de best utvalg av de ulike Hoka-modellene, egentlig? Jeg har kjøpt fra ulike nettbutikker, men synes det er tilfeldig hva de har inne av modeller og størrelser.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-21, 12:51   #30
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg har Hallux valgus, vonde tær, altfor høy vrist og gudvethva. Jeg har aldri gått i så gode sko som Hoka One One Clifton 7. Det var nesten eh...orgasmisk å gå med de. Ref. alle sex-trådene på FP akkurat nå. Jeg bruker normalt 37 i sko og i den modellen har jeg 37 1/3. Den sitter som hånd i hanske. Eller fot i sko.

Men! Både komfort og størrelse varierer ut i fra hvilke modell du velger.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-21, 14:02   #31
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg er også veldig glad i min Hoka sko Har slitt ut et par Clifton 6, og har nå Cavu, Bondi 7 og fjellsko. Bruker normalt 38, har 38 2/3 i alle Hoka skoene.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 15:50   #32
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Bestilt på mandag etter pressekonferansen, hentemelding kl. 09.57 i morges. Nå sitter de på beina mine. Nydelig!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-

Sist redigert av Blånn : 17-03-21 kl 16:28. Årsak: Gikk surr i dagene..
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 16:00   #33
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Hvor kjøper man? Jeg vil også trøsteshoppe noe som er sunnere enn sjokolade.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 16:29   #34
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Jeg bestilte på Olympiasport.no

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-21, 11:29   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos Mave, vondt bein og behov for gode sko - hvordan er HOKA i størrelsen?

Hvis andre lurer så kan jeg anbefale https://framsport.no/

Jeg bestilte i går kanskje i tre-tiden, og kvart over sju i dag tidlig fikk jeg melding om at de kunne hentes på posten. Ti prosent rabatt på første bestilling hvis man melder seg på nyhetsbrevet.

Bestilte 39 1/3, samme som jeg bruker i Adidas - bruker 39 til vanlig. Satt som et skudd! Vid modell.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no