Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-21, 08:35   #81
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jo, bare le
Har sett Supernatural og 24 flere ganger også. Har det på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting, og følger godt med på de beste episodene.

Dette er jeg så fascinert av, jeg har en datter som også driver med det der. Jeg blir jo lettere irritert bare jeg ser samme nyhetsinnslag to ganger, så jeg forstår ikke mekanismen helt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 09:47   #82
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette er jeg så fascinert av, jeg har en datter som også driver med det der. Jeg blir jo lettere irritert bare jeg ser samme nyhetsinnslag to ganger, så jeg forstår ikke mekanismen helt.

Tja, det handler vel mye om forholdet til karakterene for min del - i Supernatural er jo hovedkarakterene helt fantastiske, dialogen så god og humoren akkurat "meg". To av gutta mine er også fans og ser sporadisk episoder om igjen, så vi sender hverandre snapper av de beste scenene. Om og om igjen, noe er bare så bra at man ikke bare kan se det en gang!

Det er nok forholdet til karakterene i de andre to seriene også, men Supernatural er i særstilling. FF er jo veldig morsomt og gir meg et avbrekk hvor jeg ikke behøver å konsentrere meg eller tenke. Det kan bare stå på på nettbrettet mitt mens jeg vasker kjøkkenet eller skriver et referat, liksom. Hopper jeg over en scene gjør det ingenting, jeg har jo sett det før og vet hva som skjer.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 11:35   #83
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Hvis man virkelig elsker en serie eller film er det ikke vanskelig å se den maaange ganger.
For mitt vedkommende gjelder det altså Sherlock, men også I, robot, Fleabag og Good omens. De to siste har jeg bare sett en gang, men har tenkt å kjøpe på DVD sånn at jeg kan se de så ofte jeg vil.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 11:41   #84
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

OppdRagelsesreise, ikke oppdagelsesreise.


Stemmer!

Iphonensk for oppdragelsesreise er oppdagelsesreise.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 12:32   #85
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg ser veldig sjelden ting flere ganger, men nå ser jeg Justified på nytt litt nå og da, syns jeg fortjener litt ekstra kjekk mann i cowboyhatt når det er pandemi.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 22:45   #86
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg ser også ting flere ganger. Særlig nå i koronatimes hvor hodet ikke henger helt med, da er det greit med noe lett i bakgrunnen som jeg egentlig ikke trenger å følge med på og bruke altfor mye energi på.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 08-04-21, 23:37   #87
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.625
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Snabba cash på Netflix. Kul!

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 08-04-21, 23:55   #88
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.934
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Up to date med Grey's Anatomy.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 07:38   #89
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Når jeg trenger noe lett så bruker jeg ukesarkivet på boksen og ser på ulike serier fra nødetatene, og toll/grensevakt. Det blir et par timer hver ettermiddag.

Mannen ville gjerne fortsette på schitts creek selv om jeg var villig til å gi opp etter tre episoder, men nå elsker jeg det. Har blitt ordentlig glad i rollefigurene, spesielt ungene i familien. Fortsatt ikke spesielt happy i ordføreren.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 07:44   #90
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg hadde en runde med 13-åringen her tidligere i år, for jeg skvatt av at hun plutselig hadde så inngående kjennskap til narko-sjargong og lett kunne si hvor mye en ble straffet for å ha med seg inn i landet og sånn. Alle alarmklokkene ringte hos meg og jeg tok en skikkelig alvorsprat, da kom det frem at hun ser på de tollprogrammene med faren sin.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 08:03   #91
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Ja, jeg tror jeg kunne bestått brevkurs i både trafikkpoliti og grensevakt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 08:15   #92
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.625
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.


Mannen ville gjerne fortsette på schitts creek selv om jeg var villig til å gi opp etter tre episoder, men nå elsker jeg det. Har blitt ordentlig glad i rollefigurene, spesielt ungene i familien. Fortsatt ikke spesielt happy i ordføreren.

Sånn hadde jeg det også. Det var virkelig ultrarart i begynnelsen. Men nå har jeg sett hele, og sørger over at det ikke kommer mer.

Jeg kan garantere deg at kjærligheten for David og Alexis bare kommer til å bli dypere.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 09-04-21, 08:25   #93
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Up to date med Grey's Anatomy.

Her og. Taklet visst koronasesongen allikevel.

Devious maids fikk jeg nok av etter første sesong. Det kan bli for mye drama og kjærleik og.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 08:26   #94
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg ser sesong 1 av Hinterland. Har ikke helt landet på hva jeg synes, personene treffer ikke helt, og alt virker så grått og trøstesløst. Gjørme, flanellskjorter, uthus og garasjer fylt med junk og plagede sjeler i et dystert landskap.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 09-04-21, 09:41   #95
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg må slå et slag for "The Serpent" på Netflix. Jeg har bare sett 4 episoder så langt. Den er ganske ubehagelig til tider, men mer spennende enn noe jeg har sett på lenge. Episode 3 var spesielt spennende for min del.

C3PO er ikke aktiv  
Gammel 10-04-21, 23:07   #96
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.709
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Sett ferdig Hinterland, ikke den beste krimmrn jeg har sett.
Nå Virgin River s2. i mangel av noe annet. Vurderer å se ferdig noen serier type siste sesong før jeg begynner på noe nytt.
Også er jeg litt tom etter å ha blitt ferdig med The Affair..
.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 00:25   #97
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.431
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg må slå et slag for "The Serpent" på Netflix. Jeg har bare sett 4 episoder så langt. Den er ganske ubehagelig til tider, men mer spennende enn noe jeg har sett på lenge. Episode 3 var spesielt spennende for min del.

Takk for tips, jeg lurte akkurat på den.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 06:47   #98
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Jeg ser Baby,baby! på NRK nå. Finsk serie om et ungt par og familiene deres. Litt imponert over at de sier "-Herregud!" i Finland også

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 10:19   #99
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Vi har falt fullstendig for Endeavour på Discovery+ (unge Morse) og ser den på kvelden, mens MasterChef Australia gjerne surrer og går i bakgrunnen på ettermiddagen. Og så sper vi på med 911 Lone Star og en vidunderlig Rob Lowe som forfengelig brannsjef.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 11-04-21, 10:30   #100
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #3

Shtisel på Netflix. Begynte i går. Likte den umiddelbart.

Prøvde med snabba caps, men kjente at eg orka ikkje den nett nå.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no