Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beige/greige farge på veggen til grå sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-21, 09:34   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beige/greige farge på veggen til grå sofa?

Om loftstua går sammen med stua du skal male grå i f.eks trappeløpet, har jeg valgt linblå. Soft peach og grå snakker nok ikke så godt sammen, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-21, 10:58   #22
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Beige/greige farge på veggen til grå sofa?

Kan bidra med at Morgendis og Skumring er såkalte nøytrale gråfarger, ja - Morgendis er den mørkere varianten av Skumring. Jeg liker dem fordi jeg oppfatter dem som kalde - men de er vel kanskje ikke det. De ser ikke blå ut her, men jeg er glad i blått, så hadde ikke hatt noe i mot om de så blålige ut. De er veldig fine til mine lister og karmer som er helt hvit - uten noe fargestoff i.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no